Žebříček
Populární obsah
Showing content with the highest reputation on 9.5.2024 ve všech ohledech
-
jedná se o ITALSKEJ laminátovej skelet LAMBERTI Yama 18,5 open - 5,6 x 2,2 , seskládanej kompletně dealerem SUZUKI výhradně z komponentů Suzuki a nerezu MOMAR sport , podpořeno absolutně vhodně zvolenym závěsem SUZUKI DF 90 A (maximum je zde možno 115) podval ČESKEJ RHC 1300 , robustní 120mm profil , naprava bonus na 1800kg , na tlumičích , 13" , rezerva , rolny i plochy na šroubovici , 13 pin , led tady budu psat zasadní změny na mojich neckách 🙏 (jak mi bude vycházet čas) 🧭 dneska už spíš pokusim něco dohledat zpětně , páč už nevim čim bych je šperkoval , mam ASI poskládáno dle mojeho nej vědomí a svědomí 🤣1 bod
-
1 bod
-
tak nák zalovim v paměti a začnu : po tom co sem si prošel od gumáku Grand , přes Quicksilver 500 a holandskym obytňákem Killkruiser 710 sem se zase vrátil na OPEN NECKY který absolutně nejvíc vyhovujou mojemu stylu používání a užívání vodních radovánek . začal sem teda hledat po netu něco co mi padne přesně podle představ do oka 👀 no a světe div se , vyskočil na mě obnovenej českej inzerát (toho sem náležitě využil ve vyjednávání ☝️) - to byl čt podvečer , toho času sem byl v Chorvatsku , proběhla naka komunikace s tim že necky se nachazej u Brna smerem od Mikulova , v pá sem se vrátil , necky cestou navšívil okouk a v podstatě už závazně zálohnul 5tistovkou 🧐 (víc sem fakt neměl🤷♀️) a zamluvil , no a v so sem stál u pána před neckama 🚤 a maval mu hotovostí 💰 před nosem 👃🤣 Loď ABSOLUTNĚ bez nejmenší vady , ani lehká odřenina motor 93mth , zkrátim to LÁSKA NA PRVNÍ POHLED 💖 !! (což už sem na 99,9% veděl z pátka) , proběhlo naky to jednání (cena , naky ustupky v podmínkach atd..) - nebudu rozepisovat , ted když na to vzpomínám , je mi zase pána ""líto"" 😈 no prostě sem zapřáh a SUZA jela směr new domov 👍 a doma to začlo : vše znova detailně až chorobně prolízt a očíhnou s tim že už se mi rodil plán a seznam věcí co se zdokonalí 🛠️ nebude to asi postuně ale tak nak to vydoluju z paměti sem tam podpořim fotodokumentací určitě sem musel dodělat vazáky , bylo jen na předku a zadku což nevyhovuje kor dyš sou necky samozřejmě v prostřed širší . puvodně byl počet 4 , dnes sem na počtu 12 🤡 a to počtem 10 pevnejch + 2 sklopný udělal sem si průhledný okýnko na dno kýlu - da se teď hnedle po otevření houbou vytřít případná vlhkost (nestává se často - ale třeba po wapkovani ano) a navíc po odstavení je to jako větrací díra ke kýlu poladil sem venkovní bovdeny omotávkama udělal prostup na nikdy použitou sprchu dodělal 4 lamelový prostupy ohledně větrání uložňáků pozpevnoval přední i zadní 3 tahací oka polepil podlahu a naky inkriminovaný místa šedou lepící pěnovkou (mimochodem TOP věc) dolepil označení kde co je a jak se na neckách chovat a ted v současnosti budu přidělávat origo zadní biminu na vodě sem si provozem prošel vlastnim "" výzkumem"" vrtulí (dostání do zkluzu , tažná síla , rychlosti , otáčky , průběhy v režimech otáček) od 17" 19" 21" až po současnou (taky plně vyhovující) nasazenou 23" vyměnil naviják na vleku za dvourychlostní osvětlení vleku komplet do Led ze zásadních věcí je to asi vše - necky byli hodně dobře zkompletovaný už od továrny ale dycky je tam to individualní ALE 🙏 drobností na který si ani nejde vzpomenout je NESPOČET (jako každej) no po několika sezonách na LABI (a k tomu i CHr) mi začlo bejt necek líto a přešel sem na variantu POUZE CHr mam to tak vnitřně nastavený , necky sou mimo vodu v krytý hale , nikomu nepřekážej a ja vim že jim je dobře 😍1 bod