plachetnice AMOR, 6,40m, 750kg, silniční vlek


Kontaktní informace
Kontaktovat Vašek
+420605551144
95.000 KČ
Popis

Vážení, prodávám kajutovou plachetnici třídy AMOR (konstruktér Dr. J.Segger), křest 1985, šarpie, ploutev, váha 750kg, váha balastu 310kg (olovo), z toho 60kg (olovo) v ploutvi, délka 6,40m, délka na vodorysce 5,60m, šířka 2,50m, šířka v čáře ponoru 1,80m, ponor max.: 1,50m, ponor min.: 40cm, výška 9m, oplachtění dakron 17m2 - hlavní plachta a tři kosatky (genua 9,5m2, fok 6,5m2, šturmfok 3,3m2), výška v kajutě 1,45m, určena pro 4 osoby. Vlastní stavba lodě i vleku.
Snadná přeprava – silniční vlek. Loni obě STK (do roku 2023). Vlek nový lak, nově vyražené číslo, nová světla, odrazky, rychlost, zástěrky, plus nová kola (C).
K lodi je řada příslušenství a vybavení, a protože jsem původně nepočítal s prodejem, je nakoupený veškerý materiál k novým kompletním lakům, od sady k opravě (sklo, tmely, Sikaflex 291,295), tak kompletně základní barvy, vrchní barvy a antifouling, sada od Sea Line, International, Sika a 2xčísla, plus řada věcí je hotova, např.: nové deklíky, nová klema otěže (Ronstan), všechna nová lana výtahů a otěží, nová páka kormidla (pina nerez) a kormidlo natřeno, osvětlení led,…).
Třída AMOR je velmi lehká, stačí slabý vítr, výborně stoupe na vítr (více než je obvyklé). Pro tvar šarpie má počáteční stabilitu menší, následně se „opře“. Byla na moři, zvládla i větší noční bouřku.
Loď nemá spinakr (může být 28m2), ale má dva přední výtahy, na zadní vítr je možné vytáhnout dvě kosatky na motýla a vytáhnout ploutev (např.: v závodě GP NJ 9/2017 jsem vyhrál 1. cenu). Loď nemá zadní vanty, ale ani na moři nebyly potřeba. Ale na stěžni a i na zadním relingu je příprava (oka), kdyby byly přáním.
Otec získal plány k lodi ze západu, po přeložení plánů, předcházela vlastní stavba vleku (1980), na to vlastní stavba lodě (1981-85). V lodi je zabudovaná nerez nádrž na pitnou vodu, plus šachta na přívěsný motor v kokpitu (motor byl jen na moře). Není-li motor, je šachta zakrytá plexisklem a může se v ní chladit pivko.

Na lodi je potřeba udělat nový antifouling (nakoupen, modrý), pak provést obroušení a nátěr vrchu – paluby, už je jeho čas. Plus opravy původního „nebílého“ dřeva, např.: dřevěné kolejnice posuvného deklu kajuty bych vyměnil.
Veškeré kování, zábradlí (na fotkách není), napínáky, relingy, vinšny, kladky, kolejnice, atd., vše je vyrobeno (1985) a funguje. Existuje i dost dílů „navíc“, např.: napínáky, klemy, apod. Také i původní tabule plexi od oken a jiné.
K vleku a k lodi je veškerá původní dokumentace (stavba, povolení) a k nákupům doklady. Loď je použitelná i na závody, ale doporučuji provést právě – 1/ty nové nátěry, a 2/ty některé opravy paluby (do lodi neteče!).
Cenu počítám: silniční lodní vlek min. 30 tis Kč, nakoupený materiál a barvy min. 15 tis Kč a lodička 50 tis Kč

Zobrazení inzerátu: 448