Přejít na obsah
Plavidla.cz

Kde si udělat kapitánský průkaz (VMP)

mexikan

Doporučené příspěvky

Ahoj, chtěl bych si letos udělat průkaz VMP M+C (a příští rok bych si k němu koupil i nějakou motorovou kajutovku :))

Jsem ale úplný začátečník, tak bych rád nějaký kurz, kde si na lodi opravdu sjedu a vyzkouším všechny základní věci, které ježdění po českých řekách obnáší, v praxi. Rád bych si pak na nějaké lodi z půjčovny vyzkoušel, jestli se vůbec nějak realita shoduje s mými romantickými představami, ale nechci vyrazit na vodu jako úplný trouba.

Zatím, co jsem hledal, tak mi nejvíc sedí kurz na Lodniskola.cz. Máte někdo nějaké jiné tipy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my taky měli začátek , stačila na to jedna sezona a 4,7m RIB s 50hp :-) komory , silnej proud , přistávaní po a proti proudu k molu nebo jen ke břehu , různý režimy plutí , no prostě na co si vzpomeneš a napadne

ale pravda každej na to jde jinak

Odkaz ke komentáři

Ja si delal VMP na lodni skole taky a s lodi jsme se najezdili hodne casu, kazdy mel moznost si vsechno vyzkouset a po absolvovani jejich kurzu jsem se fakt citil pripraveny. Navic jsem nejezdili s zadnym tintitkem ale dost velkou lodi. Ale uz je to asi 6 let zpet. Rozhodne ale mohu doporucit...
Odkaz ke komentáři

• 4 months later...
Jen dodám, že jsem si to nakonec dělal u toho Jirky Kučery (lodnik.cz), super týpek, teorie super, jako celek nelituju, papíry mám, ale praxi na lodi bych si přece jen představoval trochu delší. Stejně budu uvažovat ještě o nějaké individuální kondičce, než na jaře sám vypluju. Koukal jsem ale, že i u nás na jihu mezitím začaly probíhat nějaké kurzy, tak se spíš domluvím rovnou s někým tady.
Odkaz ke komentáři

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se