Přejít na obsah
Plavidla.cz

Bayliner Ciera 2155


www.tomaz

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 52
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

kosak - plnej souhlas (budou úžasem PAF poněvadž to bude další co ještě neviděli)

JA už si to budu jen číst , že to je vše na H. ovadina už sem nastínil

nikoho nechci schazovat od jeho myšlenek a choutek , ale upřimně ocamcat pocamcat

Upraveno uživatelem HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako budu upřímnej. Když slyšim tvoje představy tak jako honem rychle se toho zbav, kup si gumák s 15 tkou motorem a budeš jezdit za levno. Ale ty jsis koupil polorozpadlý cruiser, kluzák, hodláš tam páchat zvěrstva s motorem a modlíš se aby to nestálo pár desítek tisíc. Už ti zde bylo nejen mnou řečeno, že ta loď bude neustále kličkovat, není stavěna na plavbu kolem 5 nebo 10 km/h. Na kochací jízdu to bude otravné, furt musíš hýbat volantem sem a tam, stejně tak jsem zvědav na SPS. Taky loď asi nemá plato, bude velmi zajímavé jak umístíš na záď větší závěšák a hlavně jak ho respektive kam ho budeš vyklápět. Neber to ode mne nějak zle ani jakože nafoukaně ale je to tak. Snažím se a nejen já ti ušetřit zmařený čas i peníze. Ale ty to evidentně slyšet nechceš a tak tedy hodně štěstí!!! Za mě už končím. Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten přívěs je bržděnej? Nevidím tam táhlo.

 

 

ano je bržděný je to žešený hydraulicky trubičky jsou v rámu

 

Tedy původní americký přívěs bez dokladů, tudíž bezcenný.

 

Se divím, že se ti nechce dát 40 tisíc za funkční motor. Prozradím snad tajemství když napíšu, že roční náklady na loď podobné velikosti v perfektním stavu jsou ještě vyšší?

 

Tady se fakt poradit dá snad jen člověku, co chce naslouchat a nechce jen slyšet, jak skvěle a levně nakoupil. Tedy za mě přívěs bezcenný, vhodný jen na nákladnou přestavbu a loď zadarmo drahá, jak jsi již asi pochopil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, to není pro www.tomaz tak jednoduchý. Něco si vysnil, začal si to plnit a nemůže to během pár dní vzdát. Zatím se snaží najít nějaké jemu dostupné řešení. Ke zbavení se Černého Petra musí dozrát a já si taky myslím, že postupně dozraje. Potřebuje ale čas a ujistit se, že je to opravdu neřešitelné. Zajímalo by mne, kterej "dobrák" mu tu loď prodal a co všechno k tomu nalhal. Jako bych to slyšel: "...dáte si tam přívěsák a budete si krásně jezdit s plným komfortem jako ty lodě z půjčoven …… přívěs trochu opravíte a přihlásíte ho jako stavbu ….. zastřešení Vám ušije a polstrování opraví nějaká šikovná švadlena....".

Všichni jsme si prošli procesem poznávání od počátečního naivního nadšení a laborování až po realitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba je ten vlek i přihlášený. Nebyl by to v ČR první US vlek s hydraulikou s papírama, jezdí jich celkem dost.

Ten průser při nedejbože bouračce si neumim ani představit a technik co by tomu eventuelně dal technickou dneska když musej všechno fotit bude platit jak mourovatej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

za mě:buď tam dej origo motor,bootcentrum by ho možná i měl, a nebo se toho zbav.Předělávat to není prdel a na pomalou jízdu to není.Tyto lodě jsou stavěný na klouzání,to sis měl předem zjistit.A žrát bude každá loď,pokud to není gumák.Nevymýšlej blbosti,osaď origo motor a časem uvidíš,že to byla dobrá cesta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej průser tam není, pokud to má normálně zapsaný v dokladech. Dřív se s hydraulikou na vleku jezdilo normálně. Dneska už není problém provozovat i přívěs s elektrickejma brzdama - taky US.

 

Jelikož jsem podstoupil "přestavbu" poměrně nedávno, mohu podat přesné informace. Tedy, přestavba US přívěsu na provoz u nás možná není. Lze to obejít pouze jako "vlastní výrobu" či jak to stojí na štítku (nechce se mi hledat doklady) a v tom případě lze použít pouze NOVÉ nápravy a součásti brzdového systému. Ze všeho nejdůležitější jsou papíry (certifikáty výrobce) bez nichž to prostě nejde.

 

Elektrické brzdy použít jde (tedy vím o dvou případech a v obou se jedná ale o přívěsy nad 3.5t) ovšem mohou se používat pouze v kombinaci s jedním pevně daným tažným vozidlem. Pokud cena nehraje roli, jde to.

 

Charlie, ty máš nějaké jiné informace? Rád bych, kdyby ses s námi o ně podělil, potřebuji na doklady dostat ještě jeden dvounápravový přívěs z US, co se mi bezcenný válí na zahradě a tvoje podklady by pro mě byly velmi cenné a ušetřiy by mi spoustu starostí a peněz. Děkuji předem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba je ten vlek i přihlášený. Nebyl by to v ČR první US vlek s hydraulikou s papírama, jezdí jich celkem dost.

Ten průser při nedejbože bouračce si neumim ani představit a technik co by tomu eventuelně dal technickou dneska když musej všechno fotit bude platit jak mourovatej

 

Já mám US vlek i s hydraulikou, vše legální a poctivě zapsané v TP, neměnil bych, ty evropské jsou proti tomu mému takové sranda vleky.

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokavad by měl nekdo stejný zaměr nebo by ho to zajímalo tak mi přišla ospověd z SPS


Dobrý den.


Plavidlo na základě Vámi předložených dokladů lze považovat za plavidlo, které bylo provozováno v rámci zemí EU.


Pro žádost o zápis plavidla do plavebního rejstříku malých plavidel je nutné dále doložit nabývací titul, tedy kupní smlouvu nebo fakturu, příp. obdobný doklad.


Základním předpokladem je, že výrobní čísla se shodují na předložených dokladech a v reále na plavidle.


S motory je to složitější.


Repase motoru je jednoduší, v plavidle zůstává motor, se kterým bylo plavidlo provozováno v EU.


Pokud budete chtít do plavidla instalovat jiný zabudovaný motor, lze zabudovat motor, který již byl na plavidle zabudován a plavidlo bylo evidováno a to jak v rámci ČR tak i EU, EHP nebo Švýcarské konfederace.. Platí, že výrobní čísla motoru je dohledatelné a shodné v původním zápisem v evidenci a reálem.


Nebo musí být motor nový, který splňuje podmínil stanovené pro dobu jeho zápisu na plavidlo. K takovému motoru je nutné doložit prohlášení o shodě, a samozřejmě to musí být lodní motor.


V případě přívěsného motoru platí totéž co u zabudovaného, buď již motor byl evidován nebo je zcela nový.


Opět k motoru je nutné doložit nabývací titul, doložit jeho dřívější provoz na plavidle, v případě nového prohlášení o shodě.


Pokud nebude nově instalovaný motor shodný s již instalovaným, musí být také zpracována technická dokumentace zabudování nového lože, provázání lože s rámem apod.


V případě instalace přívěsného motoru je nutné zpracovat technickou dokumentaci pro instalaci lože pro přívěsný motor je její provedení.


Technickou dokumentaci je vhodné zaslat před vlastní realizací na naši e-mailovou adresu, kdy zaslaný materiál zkontrolujeme a případně navrhneme jeho doplnění. Je možné tak předejít pozdějším nedorozuměním.


S pozdravem.




Bc. Michal Kudláček


vedoucí oddělení plavebních dokladů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nějakým pánem z Kladna jsem před lety jednal o legalizaci mého vleku. Nejdřív vše no problem, ať přijedu a pak se uvidí. Pak jsem někde dostal pár zajímavých a ne dobrých informací na něj. Tak jsem volal ještě jednou a opravdu. Ta legalizace by vyšla pomalu na stejné peníze jako nový vlek.

Nápravu by dal novou, i když ta moje má homologaci. Totéž nájezdovka atd. Světla komplet nový, i když ty moje byly v pořádku.

Prý to tak většinou dělaj.

Takže z těch původně slibovaných cca 10 tis. by to vylezlo cca na 25 tis.


Nechci ho nijak hanit. V zásadě jde hlavně o to jaký máte lidi u vás na úřadě. Jestli si nevymýšlí chujoviny, tak je lepší legalizovat to jako vlastní stavbu.

Podívej se, jestli je tvoje náprava a čuba homologovaná pro provoz v ČR a případně si od výrobce vyžádej typovej list.


Jo a co se týká motoru do lodě, tak si zjisti jak je to s evidencí v zemích, kde maji nějakou tradici a rozum v hlavě. Třeba Holandsko.

Tady ouřadové za chvilku budou chtít výkresovou dokumentaci i na to jak si na záchodě utíráme prdel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nějakým pánem z Kladna jsem před lety jednal o legalizaci mého vleku. Nejdřív vše no problem, ať přijedu a pak se uvidí. Pak jsem někde dostal pár zajímavých a ne dobrých informací na něj. Tak jsem volal ještě jednou a opravdu. Ta legalizace by vyšla pomalu na stejné peníze jako nový vlek.

Nápravu by dal novou, i když ta moje má homologaci. Totéž nájezdovka atd. Světla komplet nový, i když ty moje byly v pořádku.

Prý to tak většinou dělaj.

Takže z těch původně slibovaných cca 10 tis. by to vylezlo cca na 25 tis.

 

Nechci ho nijak hanit. V zásadě jde hlavně o to jaký máte lidi u vás na úřadě. Jestli si nevymýšlí chujoviny, tak je lepší legalizovat to jako vlastní stavbu.

Podívej se, jestli je tvoje náprava a čuba homologovaná pro provoz v ČR a případně si od výrobce vyžádej typovej list.

 

Jo a co se týká motoru do lodě, tak si zjisti jak je to s evidencí v zemích, kde maji nějakou tradici a rozum v hlavě. Třeba Holandsko.

Tady ouřadové za chvilku budou chtít výkresovou dokumentaci i na to jak si na záchodě utíráme prdel.

 

 

Ano to máš pravdu že pan chtěl aby vlek vypadal jako nový vecinou chtěl nové světla El. Instalaci nové gumy a tak ale vždy to bylo za cca 10 až 15 tis.

 

Přihlášení lodě jsem také zjišťoval jinde třeba Německo to má jednoduche malá výletní nebo rekreační loď lze přihlásit za poplatek 18-30 euro nepodléhá STK kontrolam nechtěj ji ani vydet vše se dá vyřídit emailem ale jediný co musí bejt je korespondenční adresa německá není podmínkou být Němec a vlastník může být jiný a vlastník adresy taky. Dřív nebyla potřeba ani ta adresa ale od roku 2015 to změnily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...
Jak jsi pokročil s bádáním?

 

 

 

No praktycky zatím nijak,není na to ted nák moc času takže po chvilkách.ted řeším asi tri morory OMC 5,7,OMC 4,3 a volvo penta AQ 115 ale u té penty se bojím že bude menší díra na Z náhon a chtěj technickou dokumentaci k tomu. samozřejmě spotřebou by byla asi nejlepší. Nejmenší cesta odporu je 5,7 tam by se vyklepli čísla podle papírů a byloby hotovo.takžě zatím delam jen blbosti ohledně přetěsnování oken a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsi pokročil s bádáním?

 

 

 

No praktycky zatím nijak,není na to ted nák moc času takže po chvilkách.ted řeším asi tri morory OMC 5,7,OMC 4,3 a volvo penta AQ 115 ale u té penty se bojím že bude menší díra na Z náhon a chtěj technickou dokumentaci k tomu. samozřejmě spotřebou by byla asi nejlepší. Nejmenší cesta odporu je 5,7 tam by se vyklepli čísla podle papírů a byloby hotovo.takžě zatím delam jen blbosti ohledně přetěsnování oken a tak.

Pust z hlavy starou vykopávku VP 115 - slabý výkon,/a zároveň i starý náhon OMC- jsou velice problematické-nemysli si,že když ho koupíš napul zadarmo,že bude dobrý a budeš jen jezdit/ lod ti nepujde do skluzu.Použij bud 8Válec 5 nebo 5,7l ,ale stačil by ti i V6 -4,3L/205HP, lod ti pojede v kluzu?

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 weeks later...
Jak jsi pokročil s bádáním?

 

 

 

No praktycky zatím nijak,není na to ted nák moc času takže po chvilkách.ted řeším asi tri morory OMC 5,7,OMC 4,3 a volvo penta AQ 115 ale u té penty se bojím že bude menší díra na Z náhon a chtěj technickou dokumentaci k tomu. samozřejmě spotřebou by byla asi nejlepší. Nejmenší cesta odporu je 5,7 tam by se vyklepli čísla podle papírů a byloby hotovo.takžě zatím delam jen blbosti ohledně přetěsnování oken a tak.

Pust z hlavy starou vykopávku VP 115 - slabý výkon,/a zároveň i starý náhon OMC- jsou velice problematické-nemysli si,že když ho koupíš napul zadarmo,že bude dobrý a budeš jen jezdit/ lod ti nepujde do skluzu.Použij bud 8Válec 5 nebo 5,7l ,ale stačil by ti i V6 -4,3L/205HP, lod ti pojede v kluzu?

 

bootcentrum

 

 

Dekuji za radu samozřejme bych se 6V nebránil ale jak to rešíte s papírama,mě bylo řečeno že potřebuju technickou dokumentaci o zabudování motoru to se asi nakreslit dá to by nebylo tak nejhorší ale pak chtějí protokol o schodě motoru. Nakonec sem zjistil že poslední motor tam byla 5,0 a né 5,7 co jsem si myslel celou dobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...
Zdravím všechny ,chtěl sem poprosit o radu.Mám motor OMC 4,3L 6V a potřeboval bych náke nahradni díly (sada těsnění a tak dál co člověk potřebuje kyž ho rozkuchá) nevíte kde nejlepe a za rozumnou cenu tohle sehnat a aby to netrvalo půl roku? Děkuji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...