Přejít na obsah
Plavidla.cz

UTLUMENí ZÁVěSNéHO MOTORU


Doporučené příspěvky

Hledal sem fakt dlouho , i vyhledavačem to proháněl , ale nikde opravdu nenašel , přitom mam dojem že sem to tu někde už čet .. prostě nevim kde

čim ste vytlumili dekl na závěšáku , jako TOHATSU 4t je už takhle tichounkej , ale aspoň pro muj klid duše to chci zkusit , když už sem si to vymyslel :D

 

mohlo by tohle být "POUŽITELNOZKUSNÝ" ? :) https://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-ng08-premium.html?utm_source=sklik&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA+%7c+shopping&utm_content=Tlum%C3%ADc%C3%AD+materi%C3%A1l+StP+NG08+Premium&utm_term=#tab-description

 

Nebo :: https://www.ahifi.cz/profidamp-neoprene-10.html

 

sem se prostě rozhod , že to chci zkusit a dokud nezkusim nebudu mít klid :lol:

Upraveno uživatelem HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sobotu lepim , tak sem na to TICHO zvědavej :cool:

Mám kryt motoru vylepenej tou folíí StP a je to perfektní.Prý se ta samolepka lepí dobře,ale sám to posoudit

nemohu,protože jsem úkol zadal své hodné tchýni,která je na takové věci hodně šikovná.Já bych to vykrajování

ohybu asi nedal :-) Jestli chceš můžu Ti to nafotit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TOHATSU MFS 6C SL SAIL PRO vytlumeno tim https://www.ahifi.cz/profidamp-neoprene-10.html a poznatky ; vytlumeno do poslední škvírky STAčí PŮL PLÁTU , hodka práce .. , v pohodě se vejde nikde ani neni otlak po doteku samotnýho motoru , díra na sání a startšňůru podle origo děr po zalepení .

volnoběh byl tichej už v serii , nyní utlumeno na šepot větříku cca ješte 50% ale slyšet to samo je :)

střed - plnej = utlumení je znát spíš na vejšky cca kolem 40% , basy utlumený cca kolem 25% . rozdíl v tom je , ale je potřeba si zapamatovat jak to včelo PřED a vyhodnotit si PO ;)

 

druhý TOHATSU si vytlumim klidně taky , zužitkujíc druhou půlku plátu to už ve zkrácenym čase vědíc jak na to a 159.50,- neni ruinující :lol: ......

Upraveno uživatelem HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro HANZTD: mám přesně ten Neoprene, tak pro mě dobrá zpráva, že to funguje. Mám ale Suzuki DF 25, což je atyp motor dvouválec do V, asi to předělali z nějakýho čopříka a je to na zvuku znát. Na volnoběh skoro neslyšíš, ale na plněj plyn to pěkně bubnuje. Tak jestli stáhnu pár decibelů, budu spokojenej. Ale to poznám až na velké louži.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předpokládám,že je potřeba dekl před vylepením něčím odmastit...za chvilku pojedu pro samolepící Bladen,dle slov prodejce je to 6mm silný materiál do motorového prostoru o trochu vhodnější kvůli garanci nehořlavosti nežli je Neopren,ale i ten je prý dobrý,tlumící schopnosti jsou stejné a oba by měly snížit hluk minimálně o 30%,což by bylo super


dnes to koupím,zítra nebo dnes nalepím,promažu řízení,vyměním jednu sufitku a vyzkouším motory cca 3-4km v silném protiproudu a napíšu změnu,ideální by bylo nějak ten hluk změřit před a po,ale nevím jak a nemám čím


každopádně vám moc děkuji za tip

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pohrál jsem si s tím,na motoru 9,9hp byla změna celkem velká,izolace hodně ořezala vysoké kmitočty a celkově vyžehlila zvukový projev,u motoru 25hp už mi změna připadla menší,spíš více a celkově nějak příjemněji basuje a malý motůrek 2,5hp je také jen zvukově mírně ořezaný ve vyšších kmitočtech,ale každopádně je méně slyšet z vody na břeh,razantní zázrak do ticha e-pohonu se tedy nekonal,ale každopádně izolace trochu pomohla a při plavbě s oběma motory na 3tis otáček není hluk nijak obtěžující a plavba je velmi příjemná,bohužel však 3 tis na obou motorech proti Danube odpovídají v daném úseku rychlosti 3,8-4,2km/hod a při místy potřebných 4.400 otáčkách na cestovní rychlost 7,4km/hod proti proudu zvukový projev sice už není tolik uječený,ale hlučný je na můj vkus pořád...


kupoval jsem 4 plotny Gladen za 916,-Kč a zbyla mi 1 a 3/4,tak jsem jednou plotnou obdaroval kolegu a udělal mu radost,ostatně včera měl narozeniny...


znovu vám děkuji za tip,určitě ta trocha peněz a jedno odpoledne práce stálo za to, s hlukově izolovanými motory,aktuálně promazaným řízením,vyměněnou sufitkou i uklizenou a hlavně bezchybně fungující lodí je momentálně radost plout a celkový uživatelský dojem se výrazně zlepšil...díky

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

SUZUKI DF 90 A vytlumeno , můj osobní dojem : volnoběh to je růst trávy už v serii , ted je to ještě semínko v hlíně :) a je možný , že to krapet utichlo i ve vysokejch (přijde mi to tak) , ale je to fakt na uvážení každýho kdo se s mojim motorem potká :D

Moje "dušička" má klid , že sem to realizoval , jinak bych měl pořád velkýho brouka v hlavě ;)

Upraveno uživatelem HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...