Přejít na obsah
Plavidla.cz

Spalovací motor Johnson 5hp 4t


Doporučené příspěvky

Michale možná blbá rada ale když já sháněl oba mé motory ,tak jsem se nikde raději nešířil aby ho nikdo nevyfoukl . Navíc kupuješ v naprosto blbé době -úplně v největším startu sezony . ale držím palce

ja vim no tak ja se ptam zkusenych ja sam vim prd :/ vim ze je start sezony no ale nemusim ho nutne mit jen kdyz se objevi neco pekneho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 158
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Možná by stálo za to počkat na cca půlku prázdnin a pak budou v nabídce motory, těch co jeli na dovču hned z kraje prázdnin, a zjistili, že je 5 hp pro ně málo a teď budou kupovat silnější motor na příští dovolenou. Vlastní zkušenost..........
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michale zkus toto , tady jsem koupil oba dva moje motory http://lode-bazar.cz/

sem to nedávej , běž se na to max podívat s někým kdo tomu trošku rozumí .

Nebo skus pana Sečku , je to takovej českej šmelinář ale mám od něj motor , trochu mně sice ojebal ale přeci jen je to asi nej co sežene motor vcelku v pohodě . Tady je na něj kontakt . http://www.lode-bazar.cz/inzerce/%E2%96%BAmotory-lodni-4-takt-7/212885-vykup-a-prodej-lodnich-motoru/ Jinak mně znáš asi z Instagramu jak jsem ti ted posílal to video

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ho koupil prakticky novej, ale povedlo se mi ho "spotřebovat" za 8 let. Nic proti, za 12000,- si svoje odslouzil, ani nemuzu tvrdit, ze dnesni znackovy motory vydrzi vic (nemam zkušenost). Ale takovej 40 let starej veteran, když ma ještě kompresi, davam mu prednost.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ho koupil prakticky novej, ale povedlo se mi ho "spotřebovat" za 8 let. Nic proti, za 12000,- si svoje odslouzil, ani nemuzu tvrdit, ze dnesni znackovy motory vydrzi vic (nemam zkušenost). Ale takovej 40 let starej veteran, když ma ještě kompresi, davam mu prednost.

fakt ho zvazuji nekde jsem videl 5 hp za 10-12 tis

 

coz na zacatek by mozna ale nevim pry ma vyssi spotrebu a ze strasne rve :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ho koupil prakticky novej, ale povedlo se mi ho "spotřebovat" za 8 let. Nic proti, za 12000,- si svoje odslouzil, ani nemuzu tvrdit, ze dnesni znackovy motory vydrzi vic (nemam zkušenost). Ale takovej 40 let starej veteran, když ma ještě kompresi, davam mu prednost.

fakt ho zvazuji nekde jsem videl 5 hp za 10-12 tis

 

coz na zacatek by mozna ale nevim pry ma vyssi spotrebu a ze strasne rve :D

https://www.sbazar.cz/eldamax/detail/43615618-lodni-motor-parsun-f5bms

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ho koupil prakticky novej, ale povedlo se mi ho "spotřebovat" za 8 let. Nic proti, za 12000,- si svoje odslouzil, ani nemuzu tvrdit, ze dnesni znackovy motory vydrzi vic (nemam zkušenost). Ale takovej 40 let starej veteran, když ma ještě kompresi, davam mu prednost.

"spotřebovat" -to znamená celkové opotřebení, nebo odešlo něco zásadního, co se už nevyplatí opravovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

coz na zacatek by mozna ale nevim pry ma vyssi spotrebu a ze strasne rve :D

"Rve" stejne jako shodna Yamaha, jednovalcovej 4 takt s mazanim rozstřikem. Ma takovej lehce chrastivej zvuk, ale nic hroznyho. Dokazal jsem s nim jezdit kolem 0.7 litru na hodinu, když jsem jezdil na pohodu, maximalne si bral cca 1.5 l/h tzn. standard 5HP ctyrtaktu.

 

"spotřebovat" -to znamená celkové opotřebení, nebo odešlo něco zásadního, co se už nevyplatí opravovat?

Uz delší dobu blbne karburator (jde na 3/4 plynu, vejs je to moc chudy), motor prakticky bez komprese (důsledek neustalyho honeni co to dalo na malym kluzaku) a naposled se mi na srazu zadrelo kolecko zpátečky v převodovce (moc vody v oleji) - ponicena hřídelka a kolo zpátečky. Kupovat novy dily nemá cenu, ale pujde to nejspis zprovoznit bez zpátečky a motor necham jako zalozni, protože i přes ty neduhy lod dopředu tlacit muze, startuje primerene dobre a když jede tak proste jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne to jsem si rikal, nakonec vydrzel 8 docela pernejch sezon. Ale musíš pocitat s tim, ze to není navždycky, coz ale u prvního motoru se tak nejak bere.

hele kdyz vidim ten parsun za 12 tis tak si rikam i kdyby me vydrzel dve tri sezony tak to je dobry ::D tam se naucim neco treba a pak koupim nejaky poradnejsi lepsi

 

 

takova blba otazka jezdi stejne rychle treba jako mercury 5 hp :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou pouzity dily z Yamahy F4, ma teda jenom 112ccm, takze ma asi proti jiným motorum mensi tocivej moment, ale da se s tim prezit. Ja si na nej koupil vrtuli z 2.6HP Parsuna a s tim se ten vykon vyuzival malinko lip. Ovšem za cenu toho ze na superlehkym clunu sel do maximálních otáček.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dobře tahne ale spatne jede.


Ale jinak Parsun je rozhodne lepsi nez tech 2.5HP co ti tu radili puvodne. :-) Zkouseli jsme ten Parsun kdysi srovnávat s Yamahou F5, na stejnym typu lodi (jakoze dve lode uplne stejnej trup 430cm) a vyslo to priblizne stejne. Ja byl o malinko rychlejsi vzhledem k nižší celkovy vaze, ale fakt o fous.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...