Přejít na obsah
Plavidla.cz

Coaster 600 DC


Lubor

Doporučené příspěvky

….Lubore, asi tam nejde dát dvojice motorů že (nevím jak tvá loď vypadá). Poslední dobou se mi začínají závěšáky líbit, především kvůli snadnější údržbě a přístupu kolem motoru nicméně pokud by to šlo, volil bych raději dva slabší než jeden silný. U nás v přístavu kotví Quicksilver 805 Activ cruiser a ten se mi vcelku zamlouvá právě kvůli dvojici motorů akorát je to uvnitř vcelku mrňavé.

To vůbec netuším, ale můžu se zeptat. Nenapadá mne ale výkon, který by se tam dával, když max. je 175.

Já se domníval, že více motorů se dává, když je někdo výkonově nenažraný. Nikdy jsem zatím neviděl loď s více motorama, jejichž součet by byl tak nějak v oblasti "běžného" výkonu pro danou loď. Vždy to bylo výrazně přemotorované.

Kupříkladu u toho Quicksilveru (a nejen u něj) si můžeš udat zda chceš jeden (max 400) nebo dva (max 200+200). Já bych bral rozhodně dva neb si myslím že 1) loď bude ovladatelnější a nebude při malé rychlosti "vyšívat" doleva doprava 2) bude se dát lépe manévrovat při kotvení 3) větší jistota, netřeba řešit záložní motor, přeci jen když ti selže jeden, máš druhý. Také u spousty větších lodí s vestavěnými motory si můžeš vybrat jeden silný nebo dva méně výkonné které v součtu dají to co jeden silný. Samozřejmě oproti výhodám viz. výše jsou to zase větší nároky na servis (filtry, impelery, náplně atd) ale kdybych tu volbu měl, volil bych dva. Ale třeba mě někdo opraví. Mě osobně by se to líbilo jen proto, že bych nemusel sebou tahat tu záložní pětku a že by to nešněrovalo.

PS: myslím, že ti to poletí tak že se z počátku jak nebudeš zvyklý pos..eš :) Těším se i za tebe :D Vypadá mňamózně !!!

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl, že když máš dva motory, musí být jeden pravotočivý a druhý levotočivý. Jinak že by to zatáčelo. Je to pravda? Pak by se to asi prodávalo v nějakém paketu. Ještě takovou perličku, jednou přijel do jižní zatoky na ostrově Vrgada nějaký Talián, měl asi tak 8-9m RIB a na něm pověšeny dvě Yamahy 350 (5,3l osmiválec atmosféra). Když odjížděl tak to byl zážitek....Já vyjížděl kousek za ním a když tomu naložil, tak mě málem převrátil.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim přesně kdy na to přišli , ale ano dělá se to už "PROTIOTOčNě" .. na lodi kterou zplouváme my jsou ještě obě nohy pravotoč a jede to taky kam chceš , lodí s "PROTIOTOčí" sem ještě ale nefrčel , sme skromná parta :D


v jižní zátoce na Vrgadě sem ještě min sobotu byl přicvaklej na bojku a poslouchal ty chorvatský vypalovačky co tam jedou na plny bomby z pláže z kiosku :lol:

zas ale je tam na co dívat směrem na Murter , jak sou tam ty sádky , tak se tam dost často "MOTAJ" delfíni , a to je HEZKÁ PODíVANÁ JAK SI MEZI SEBOU HRAJOU


ještě k těm počtům NAVěšENEJCH a ZASTAVěNEJCH motorů : TěCH NENI NIKDY DOST když na to sou prachy :)

min tejden taky zrovna od Murteru slyšim řev jako hovado až k k tý koncový zátoce na Pašmanu a během cca 2 ano opravdu DVOU minut už byl řev slyšet zase z druhý strany někde od Sukošanu :D

kolem se prohnal rychlostní special od americkejch CIGARETTE minimalně se třema PřEKOMRESOROVANEJMA CORVETTAMA pod víkem , ve vodě jen hřídele s mačetama (to už nejsou vrtule !!) a mam dojem že 1x pravotoč 1x levotoč a kterou stranu točí středovej netroufam hádat

EVIDENTNě TO MUSELO BEJT DOHODNUTÝ PROJETí , PÁč VšECHNY CHARTERY PLACHTY U BřEHŮ , ASI TRENOVALI NA BOAT SHOW CO BUDE

Takže tam taky asi záložní 5hp neřešej ,, ma motory v záloze :lol: :lol:

Upraveno uživatelem HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo táááák. Já to nepochopil. :-)))))


Ale on v rozměrech asi zásadní rozdíl nebude. Honda je řadový čtyřválec, Mercury V6. Možná dekl Mercury ani vyšší nebude. Určitě ale bude širší. No a ta noha je u Mercury taková nějaká hodně obložená...

Upraveno uživatelem Lubor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj Lubore, to moje hovado zabíjí zase váha. Jen těch krámů co manželka a děti dokáží naskladnit během sezony to je něco naprosto neuvěřitelného. Vyklízel jsem to půl dne!!! 😆😆😆 Proto bych já klidně volil toho osmilitra 💪


Co se týká hlučnosti, já se rád zbavil výfukové manžety a mám jen takovou zaklapávací, co netěsní. Hlukově to neruší ba naopak. Má to takový příjemný dunivý nikterak hlasitý baryton a když jedu tak v kokpitu jen sviští vítr a motor přede jak kočka.


Tak honem honem, jsme zvědaví všichni😂😂😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě ta SUZUKA "ne"VRčí tak potichu , že se SULLACO jednou po rozhovoru u mola ptal , twl ty to maš nastartovaný ? :lol:

Na volnoběhu to fakt jde poznat jen podle vodotrysku z chlazení ;)

Za mě je celkově SUZUKA DF 90 A dost kultivovanej a příjemnej motor , a to velice :cool:


proto mě zajímá jak je na tom NOVODOBEJ americkej "kladivoun" MERCURY .. co sem měl OPTIMAXE rv.04 tak ten ještě slyšet byl dost ..


SULLACO má AMERICAN MUSCLE , tam je to radost poslouchat , a čim víc objem + válců TIM LíP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...