Přejít na obsah
Plavidla.cz

Coaster 600 DC


Lubor

Doporučené příspěvky

Tak třeba proto,že Taurus chtěl konkrétní příklad a taky proto,aby ostatní věděli,že existují lodě,které při rychlé plevbě nemlátí o vlny a zablokování páteře jak uvádíš ti právě způsobí ostatní "skořápky",mezi které bohužel musím zahrnout i tu tvojí po shlédnutí tebou uveřejněné jediné fotky,která mně stačí pro posouzení,ale nečerti se,i ostatních 99% vyráběných lodí je na tom stejně.

Jinak ti přeji mnoho štastných uplutých námořních mil v klidných vodách bez zablokování páteře a vždy štastný návrat z plavby.


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asar0077:

jezdíme do Podgory (Dalmácie). Bydlíme v apartmánu, kotvíme v přístavu.

V čR nejraději Slapy. Projetou máme celou Vltavu a Labe. Byli jsme párkrát na Dalešicích. Kromě HR nemám jiné zahraniční zkušenosti s lodí.

Kdy si ho přivezeš? Pojedete hned na dovolenou? Za čím budeš tahat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lubor - pokud jde o pana Winna, nebo firmy..., tak přístup je moc fajn a to není jen o penězích... Dělal jsem v obchodě hodně let a to nasimulovat nejde. Na hmotnost dám bacha, díky, a jak bude nějaká pěkná fotka, pošlu do alba, myslím že nás bude dost :-) Vy jezdíte do HR v jakém termínu ? Já se snažím vždycky aspoň týden v červnu ať není tak narváno.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Je vhodné to natankovat u nás ? Co používáš, normální BA95 ?.....

Natankovat u nás nemůžu, protože viz přetížení přívěsu. Nemá to ale smysl, v HR vychází cena benzínu podobně, proč to vozit 1000km. Co se týče kvality, u vodních benzinek jsem viděl vždy jen benzin a diesel bez dalších možností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Mám za sebou 14 dní u moře s Coasterem, cestu tam a zpět cca 2300km.

Zkráceně vyjádřeno, paráda! Coaster ve všech ohledech skvělý.

Na silnici za Sportáží 2,0 diesel AT v pohodě. Po posunu těžiště a zatížení koule cca 100kg se s tím dá jet s naloženým autem dlouhodobě 120km/h, aniž by to dělalo něco špatného.

Spuštění na vodu a vytažení na příkrém sjezdu bez problémů, elektrický naviják v kombinaci se stranovými rolnami odvedli svou práci. Jen jsem se díval a mačkal tlačítko dálkového ovladače. Sedlo si to dokonale jako při všech předchozích nakládačkách v čR.

Na moři naprostá spokojenost, ale nemít klapky, bylo by to nesrovnatelně horší až problematické. Při větších vlnách jsem často používal režim výrazně vysunutých klapek a kluz na minimální rychlosti okolo 25km/h. Díky vysoké lodi to necákalo přes špičku, nakloněním proti šikmým vlnám se výrazně zvyšoval komfort jízdy a posádka si sedla kam se jim chtělo.

100HP pro jízdu ve čtyřech dostatečný, ale motor se dost točí. Proti hluku významně pomáhá vložka, kterou mám vlepenou v deklu a nafukovací matračka, kterou vozím před motorem. Silnější motor by umožnil těžší vrtuli, vyšší maximálku a běžné cestování při nižších otáčkách, tedy menší hluk. Vyšší maximálka je k ničemu, na moři nepoužitelné, na řece občas možná, ale nevidím důvod. Jízda při nižších otáčkách by byla fajn, vyzkoušel jsem si to u staré lodi která se 100HP byla hodně přemotorovaná, ale nárůst hmotnosti by byl problém pro přepravu a ani lodi by větší váha vzadu neprospěla. Já se spokojím se svými 100HP. 130, které se na tuto loď nejčastěji dávají podle mne jsou ideální, možná ještě 2T stříkačka 150HP, která je lehká.... S tou by to bylo dělo.

Prostor v kokpitu na šestimetrovou loď velkolepý, pořád jsem ještě neviděl loď srovnatelné velikosti, která by měla na palubě prostoru více. Kabina nízká, ale pro přespání, uložení věcí a orientaci v nich naprosto vyhovující. Na základě zkušeností z letoška, kdy jsme bydleli v apartmánu plánujeme na příští rok okružní plavbu s bydlením na lodi. Tedy ve 2 lidech, víc by byl s věcmi na týden problém.

Spotřeba se pohybuje lehce nad 60l na 100km. Nejčastěji jezdíme rychlostí okolo 35 až 40km/h, takže hodinová spotřeba vychází okolo 24l.


Už více roků se vztekám nad různými výrobky, co jsem si koupil. Většina věcí nemá očekávané vlastnosti, výkon, trvanlivost....

Co se týče Coastera, ten předčil všechna očekávání a znovu a znovu mě naplňuje uspokojením.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původní dekl motoru byl pouze laminát, koupil jsem u Conrada:

https://www.conrad.cz/protihlukove-oblozeni-1000-x-500-mm.k841129

Drží to perfektně. Dával jsem to už do předchozího motoru a rozdíl hluku je výrazný.


Sportáž vykázala spotřebu 11.5l/100km

Těch 120 samozřejmě musí člověk dát s velkým respektem, po perfektním poznání vlastností soupravy a za vhodných podmínek a okolností. Když jsem Coastera prvně zapřáhnul, nebyl vyvážený a auto bylo prázdně, tak 100km/h bylo maximum nad které se to začínalo různě kývat a nepříjemně reagovat na poryvy větru.

Na přívěsu mám tlumiče, loď je uložená na mnoha rolnách a mimo jiné uvázaná čtyřma kurtama tak, že s přívěsem tvoří kompaktní celek a zpěvňuje ho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha,tak to jo. Byl jsem se podivat na skoro novej drahej vlek kterej prej nejel ani 90 kdyz se to rozvlnilo a uz to bylo. A netahli to korejcem ale 3t Range Roverem se zkusenym ridicem. Nekoupil jsem protoze z nej skoro nic nezbylo a velka klika ze to nikoho nezabilo. Lod dali pres zimu dohromady. Takze bych to zavodeni s vlekama nechal spis Polakum 😕
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předělával jsem komplet orolnování přívěsu a loď dostal o 6 cm níž oproti původní poloze. To určitě taky stabilitě přispělo.

Vzadu mám nastavitelné podélné podpěry, které se na jízdu dotáhnou a loď je s přívěsem jako jeden pevný celek. 4 kurty znemožní kroucení rámu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha,tak to jo. Byl jsem se podivat na skoro novej drahej vlek kterej prej nejel ani 90 kdyz se to rozvlnilo a uz to bylo. A netahli to korejcem ale 3t Range Roverem se zkusenym ridicem. Nekoupil jsem protoze z nej skoro nic nezbylo a velka klika ze to nikoho nezabilo. Lod dali pres zimu dohromady. Takze bych to zavodeni s vlekama nechal spis Polakum 😕

Opravdu strasne zalezi na rozlozeni vahy. Jednou jsem vezl sluzebni Mitsubishi L 200 velky vozik(byl nalozen tak z poloviny), na kterem byl naklad nalozen vzadu, protoze hochum se to nechtelo pod plachtou tahat na predek. Vdevadesati se mi to rozhoupalo tak, ze jsem mel co delat to srovnat. Az po prerovnani nakladu to bylo v poho. Jinak taham VLEK 1300 Kg octavkou a neni problem i tech 120, jen se musi hlidat

To rozlozeni vahy- na kouli klidne 80 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...