Přejít na obsah
Plavidla.cz

Coaster 600 DC


Lubor

Doporučené příspěvky

Po mnoha letech snění a pokukování po lodích s kajutkou, po mnoha snech, které dlouho směřovaly směrem k jetému Drago 550 a po mnoha bezesných nocích rozhodování jestli to nakonec bude něco jiného jsem ve fázi napjatého očekávání. Jestli to se mnou tou nedočkavostí nešlehne, tak bych si měl koncem února domů přivézt novou loď, splněný sen.

http://img25.rajce.idnes.cz/d2502/13/13727/13727969_3af64a4f0e4a0720db436b452d06279d/images/570DC01.jpg?ver=0

http://img25.rajce.idnes.cz/d2502/13/13727/13727969_3af64a4f0e4a0720db436b452d06279d/images/570DC02.jpg?ver=0

http://img25.rajce.idnes.cz/d2502/13/13727/13727969_3af64a4f0e4a0720db436b452d06279d/images/570DC09.jpg?ver=0

Je to Coaster 600 DC. Délka 6m, prázdná hmotnost 900kg, pasuje na přívěs s celkovou hmotností 1,8t.

 

Pokud má někdo zájem, rád se podělím o vše co o něm nyní už vím a později i o vlastní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo zkušenost jak SPS při přihlášení lodě aplikuje požadavky vyhlášky na výstroj lodě? Podle vyhlášky loď 6m a delší musí mít záchranný kruh (podkovu) a záchranný vor!!! Vím, že okolo toho běží diskuse. Jaká je praxe?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo zkušenost jak SPS při přihlášení lodě aplikuje požadavky vyhlášky na výstroj lodě? Podle vyhlášky loď 6m a delší musí mít záchranný kruh (podkovu) a záchranný vor!!! Vím, že okolo toho běží diskuse. Jaká je praxe?

Záchranný vor nevyžadují,vše ostatní ano.

Ale jenom se moc neraduj,to tmavé,možná až černé čalounění,se na sluníčku velice rozpálí,tak si nepřipal zadek.Já vím,je to moderní,ale ti výrobci jsou s prominutím hovada,že používají tak tmavé koženky,asi nikdy nebyli v létě za slunka na lodi - posadil bych je na to holou pr.... at si něco užijou!


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preji hodne spokojenych plaveb s nadhernou lodi. Koukam, ze je sikovne resena a uzpusobena na pobyt. Na calouneni zase na druhou stranu stejne das nejakej rucnik, takze to me ani nejak moc neurazi, ale zase na druhou stranu je videt, ze soudruzi premejsleli alespon treba v ohledech vystupovani pres prid, kdy se nemusis akrobaticky prehoupavat pres uzavrene zabradli. Pro zajimavost to jsi kupoval u nas, nebo to je ze zahranici?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loď kupuju u nás. Když jsem jí prolézal, tak mne uspořádání nadchlo. Ta vnější šířka 255cm je uvnitř sakra znát! Vystupování velmi pohodlný jak vzadu tak vpředu. Kajutka je hodně nízká, nic pro klaustrofóbika, ale v kombinaci s plným zastřešením mi to zatím připadá jak apartmán. :-)

http://img25.rajce.idnes.cz/d2502/13/13727/13727969_3af64a4f0e4a0720db436b452d06279d/images/Scandica20DCExclusivestyrbord.jpg?ver=0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc pěkná loď.

Máš změřenou kajutu? Vždy mám problém se v kajutě pořádně natáhnout, připadá mi, že se dneska lodě dělají pro trpaslíky.

A o tom Dragu jsem taky uvažoval, ale celkově kvalita nic moc, hlavně ty jejich Selvy......od toho jsem byl mechanikem zrazován.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měřím 186cm a v kajutce jsem se pohodlně natáhnul v poloze nohama do špičky. Je to docela slušný letiště, jen s nízkým stropem. Skvělý je, že se natáhnu i na zadní lavic napříč lodě. Když se udělá ležení na místě stolku a opěrák přední sedačky překlopí dopředu, tak je tam další pěkná plocha. Takové možnosti jsem nenašel ani u Qucksilveru, ani u Galie srovnatelného rozměru. Ty mají přední sedačky otočné.

Drago 550 je proti tomuhle ztísněné. Má sice vyšší kajutu, ale je úzké a tím má málo prostoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... ale zase na druhou stranu je videt, ze soudruzi premejsleli alespon treba v ohledech vystupovani pres prid, kdy se nemusis akrobaticky prehoupavat pres uzavrene zabradli. .....

Zdá se, že soudruzi v lidovém Polsku už umějí i solidnější výrobky. Až po objednání lodě jsem zjistil, že okna jsou skleněná! To jsem vůbec u lodě této cenové hladiny nečekal. Příjemný bonus! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak řešíte vystupování z lodě v přírodě? Se starou lodí jsem prostě najel na mělčinu a přímo ze špičky, která byla ccaa 70cm nad hladinou, se dalo suchou nohou skočit na břeh.

Teď budu mít špičku asi více jak 110cm nad hladinou a určitě se mi nebude chtít drhnout kýlem na mělčině. Zároveň ale potřebuju zajistit nějakou pohodlnou možnost výstupu na břeh pro manželku.

Koupil jsem skládací nájezdovou rampu, kterou plánuju používat jako můstek.

hlinikovy-najezd-triple.jpg

hlinikovy-najezd-triple.jpg

Na Äľoď plánuju udělat nějaká pouzdra pro uložení držáků rampy. Loď by pak stála cca 1,5m od břehu. To by mělo stačit, aby se kýl nedřel o dno. Lávka by měla vyjít do sklonu max. 30 stupňů. To je podle mne schůdné.

Jak to řešíte Vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím se potýkám stále na všech lodích . Mám ale lodi takové provozky , takže nakonec jsem přidělal pod kýl pás nerezové oceli 4mmx20 mm x4 metry a tím de facto mohu skočit i na šutry , ale chápu že i tý tvojí nový lodi by to bylo prznění . Podobnou variantu jako ty jsem uvažoval úplně stejně . Jen po tom žebříku nejde na bosky nebo v pantoflích chodit . Chce to podlážku + lano nebo zábradlíčko z lana aby se bylo čeho držet , vlhké a s promilema to výtečně klouže .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neměl by být problém udělat na boku 2 pouzdra pro zasunutí trubek, na kterých by bylo nahoře lano. To mám v plánu, pokud se to ukáže jako použitelné s potřebou další opory. Přes příčky se dá snadno namontovat něco rovného, ale mělo by to být s protiskluzovým povrchem. Takové úpravy plánuju až jestli se to ukáže životaschopné.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se nechce loď moc tulit na břeh,řeším to stáním na kotvě kousek od břehu a výsadek na břeh děláme na tendru,lávky jsou super,ale měl bych strach,že stačí pak jeden vlnotvůrce a loď se bude tříštit o pařez či šutr...


přidávám se s blahopřáním ke splnění snu,ať slouží a dělá jen radost

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo, jsme na mooringu a Tomáš má spešl dlouhou lávku až tam kde je vody po kolena. Pokud není Tomáš tak se chytám za jeho boji nebo prostě za kotvu a opatrně se přibližuji ke břehu, kde pak loď uvazuji tak, aby pod zadkem byla furt voda. U nás na ostrově se dá pak vystoupit řekněme tak, že vody je 10cm nad kolena ale zároveň je zadek lodi 30 cm nad dnem, je to velký sklon. Lodí na břeh nikdy nenajíždím, pouze v případě nouze.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze zadkem ke brehu? Tak to delam na mori. Ale podminkou je dobre zasekla kotva nebo ten mooring. Na Slapech si to netroufnu. Tam kotva nikdy nedrzi spolehlive a staci jedna okolo jedouci lod se vztycenou spickou a kotva prestane drzet. Ta lavka co chci zkusit by se prikolikovala do brehu a nepustila by lod bliz. Lano na kazde strane by to stabilizovalo.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...