Přejít na obsah
Plavidla.cz

Motor Mercury 4HP 2-takt


Doporučené příspěvky

Zdravím, koupil jsem motor z druhé ruky a samozdřejmě mi k němu nebyl poslán žádný manuál.

1.Prosím nemáte někdo manuál, popř.stránky na kterých je?

2.Nevím v jakém poměru se míchá benzín s olejem.

3.Nevím ani jaký olej mám použít do 2-taktu.

Motorům rozumím, ale mám zkušenosti s trošku většími např. náklaďáky.

Za všechny rady děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. No do dvoutaktu si kup normalni olej co lejou do motorek. Mam 3 HP dvoutakta a dicky se kouknu na benzince a koupim neco, vetsinou to ma oznaceni 2T a je na tom silueta motorky. Co se redeni tyce, tak by to melo bejt napsany na tom oleji, jak je schopnej, ale pokud to naredis 1:50 tak s tim rozhodne nic nezkazis. Ale urcite mrkni na stitek oleje, protoze ty lepsi muzes michat i 1:100, ale to by tam melo bejt napsany :-).

Stranky na manualy jsem mel, bohuzel je loni uz spoplatnili a jeste jsem nic noveho nesehnal :-(

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc ale já myslel že tam musí byt kvalitní olej,vtom připade když koupim olej v Husqarně do motorové pily,což si myslim že je dost kvalitní

tak by to mělo byt dobre,ředi se 1:50.

Mam ještě další dotaz,vyfukové plyny vychazejí přes vrtuli ven,ale kde se nasava voda na chlazení motoru-válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kvalitni olej by mel prijit do vsech motoru :-), ale co jsem tak nejak vyzkousel, tak mam lepsi zkusenosti z klasickym olejem co se leje treba do motorek, nez s olejem primo urecenym do 2T lodnich motoru. Ze zacatku jsme take kupovali original olej primo do sveho motoru za tezky penize, kdyz jsme pak sundali svicky, tak byli zasvineny jak prase. Pak jsem vyzkousel tam dat klasickej olej co jsem daval do motorky a od te doby byli svicky krasne cisty.

Co se sani vody tyce, tak na vetsich motorech je pred vrtuli takove zebrovani a v nem jsou dirky. Ja treba na tom malim motoru to zebrovani s dirkama nemam, ale je tam jenom jedna dira z boku, kudy si zrejme tu vodu nasava. Kazdopadne by nekde ze spoda pod motorem mela voda vytekat takovym malim curkem. To je dobre za jizdy kontrolovat, pokud tece je to v poradku, prokud ne, tak vis, ze se asi neco treba namotalo na nohu a motor se nechladi.

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problem je, ze do lodnich motoru patri olej pro studene motory ne stary znamy nebo jiny do motorek ci auta. U nevhodneho oleje se ti zas... klikovka karbonem tim padem bude mene chlazena a mazana.

To, ze je biologicky z 80% odbouratelny je druha vec. Pokud je svicka zaprasena neni to typem oleje, ale pomerem a predstihem.

 

Jaky mas dat pomer ti rekne, kazdy kdo prodava motory, teda snad.

 

Mel by jsi pouzivat neco podobneho http://www.lodniobchod.cz/lode-cluny/oleje-a-vazeliny/olej-motorovy-2takt-1l-tc-w3-shell.html a nebo jiny. Ja mel OMV po lodni motory. Zavolej treba na www.marinesport.cz urcite ti poradi a doporuci olej, ma rozumne ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mozna na tom neco bude, ale zatim jsem to za tech X let na motoru nijak nepoznal. Skoro od zacatku jsem daval do benzinu klasickej 2T olej a nebyl sebemensi problem. Pravdou je, ze kdyz jsme koupili predchozi lod a tam byl motor 100HP 2T s oddelenym mazanim, tak jsem zacal pouzivat olej Quicksilver Premium Plus treba zde- http://www.powerboat.cz/cs/katalog-zbozi/nahradni-dily-mercury-a-quicksilver/motorove-oleje-mercury-quicksilver/92-858026qb1-quicksilver-premium-plus/, ale hlavnim duvodem bylo, ze predtim jsem dicky olej rozmichal v benzinu, takze mi nevadilo, ze je trochu husci. Tady jsem mel ale obavy aby protekl hadickama, takze jsem kupoval toho Quicksilvera, protoze je o dost ridsi nez klasickej olej. Ale samozrejme je na kazdym co svemu motoru dopreje :-).

Kazdopadne s firmou www.marinesport.cz jsem parkrat mel tu cest od nich neco kupovat a mohu doporucit, urcite poradej.

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, koupil jsem motor z druhé ruky a samozdřejmě mi k němu nebyl poslán žádný manuál.

1.Prosím nemáte někdo manuál, popř.stránky na kterých je?

2.Nevím v jakém poměru se míchá benzín s olejem.

3.Nevím ani jaký olej mám použít do 2-taktu.

Motorům rozumím, ale mám zkušenosti s trošku většími např. náklaďáky.

Za všechny rady děkuji.

Ahoj mám k dispozici ve formátu pdf katalog motoru mercury marine od 3 do 250 HP . možná by ti to pomohlo se v motoru kapku zorientovat. Jsou tam motory "rozpitvány" na jednotlivé komponenty. Celé to ale má 12 MB. Tak pokud budeš mít zájem udělal bych ti třeba nějaký výtah jen pro ten tvůj motor nebo to poslal přes nějakou "úschovnu" na webu.

Upraveno uživatelem Anachy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mercury 4HP 2 T múže mít asi jakou spotřebu prúměrnou na1 motohodinu

Díky.

Ja na te 3,3HP mam nadobku uvnitr motoru. Vejde se tam pocitam kolem 1,5-2 litry a vystaci tak na hodku s odrenejma usima :-). Takze alespon pro hrubou predstavu. Musel bych pohledat v papirech kolik se tam presne vejde benzinu, ale o moc vic to nebude.

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 6 months later...
Stálé zdraví,přeji všem pánové.Chtěl bych se při této příležitosti informovat na zapalovací svičku tohoto motoru.Koupil jsem starší jako záložák,a svíčka je už nečitelná a rád bych ji vyměnil,bohužel žádné papíry jsem k motoru nedostal.Díky za trpělivost se mnou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 10 years later...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...