Zdenda Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Nejdřív se povýšeně posmíváš diskuzi, která je podle tebe o ničem. Když ti napíšu, že to číst nemusíš, tak kolem sebe akorát tak začneš uboze kopat, jako malý dítě. Asi by ses nad sebou měl vážně zamyslet. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Nejdřív se povýšeně posmíváš diskuzi, která je podle tebe o ničem. Když ti napíšu, že to číst nemusíš, tak kolem sebe akorát tak začneš uboze kopat, jako malý dítě. Asi by ses nad sebou měl vážně zamyslet. :DZdendo !!!Ještě jednou opakuji !!! prokaž zkušenosti , fotky , videa praktické ověřitelné zkušenosti a to s čím pluješ atd . Pokud nejdeš z kůží na trh tak buďto to skrýváš před bejvalkou , exekutorem ,paranouiou a nebo prostě jsi jen teoretik bez zkušenosti prostě Jára Cimrman ,, To není jestli ano nebo ne ,, ale prostě to tak je . Ukaž lod , motor a tvé PRAKTICKé !!!! ZKUšENOSTI co se dají ověřit , jako to máme my ostatní . Není to žádné kopání , jen vyvrácení tvých .. jak to říct ,, bludů ?? nebo teorií a to prosím bez urážky . Bo zatím jsi nic neprokázal ,, tedy mimo Franty co má segru a její ovce vyprávěla že to tak je ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Zdendo ještě ke mně jmenuji se Bohumil Kuna číslo lodi 111348 stránky www.kbfotoservis.cz to jen pro mojí transparentnost ,, na google tě při zadání mého jména tě to na 10 té straně začne nudit ,, PS o Tobě není známo nic , fotky nula , zkušenosti nula , videa nula lod nula ,, teorií nekonečno ,, trošku by to chtělo vyvážit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Já se letos trochu trápil s chlazením u zabudovanýho motoru, a můžu říct, že impeller vydrží opravdu hodně. Pumpa byla i tak rozpálená, že se z ní kouřilo. Po vyřešení problémů ten samý impeller chrlí vodu fest. Takže nějakých pár vteřin chodu na sucho mu určitě neublíží.Já jsem si bohužel impeller v Z noze takhle zničil. Bylo to hned u mojí první lodě. Tahal jsem novou elektroinstalaci a několikrát jsem to pak pro zkoušku nastartoval bez chladící vody. Pravda je, že netušim, jak starej tam ten impeller byl (ještě po původním majiteli), ale každopádně když jsem ho pak vyndal, tak byl spálenej a drolil se. Asi by ještě fungoval, ale už šel pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Já se letos trochu trápil s chlazením u zabudovanýho motoru, a můžu říct, že impeller vydrží opravdu hodně. Pumpa byla i tak rozpálená, že se z ní kouřilo. Po vyřešení problémů ten samý impeller chrlí vodu fest. Takže nějakých pár vteřin chodu na sucho mu určitě neublíží.Já jsem si bohužel impeller v Z noze takhle zničil. Bylo to hned u mojí první lodě. Tahal jsem novou elektroinstalaci a několikrát jsem to pak pro zkoušku nastartoval bez chladící vody. Pravda je, že netušim, jak starej tam ten impeller byl (ještě po původním majiteli), ale každopádně když jsem ho pak vyndal, tak byl spálenej a drolil se. Asi by ještě fungoval, ale už šel pryč.Ještě jednou Zdendo ještě ke mně jmenuji se Bohumil Kuna číslo lodi 111348 stránky www.kbfotoservis.cz to jen pro mojí transparentnost ,, na google tě při zadání mého jména tě to na 10 té straně začne nudit ,, PS o Tobě není známo nic , fotky nula , zkušenosti nula , videa nula lod nula ,, teorií nekonečno ,, trošku by to chtělo vyvážit PROKAŽ TO NěJAKO !!!! ZATíM JEN JE TO TEORIE .. !! A NEDÁ SE TOMU VěřIT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 přiznám se,že mi na začátku tohoto roku také zatrnulo,když jsme po namontování všeho na e-pohon řádně unavení,nikoliv opilí pustili nový e-motor a jaksi jsme zapomněli dát pod to vodu,běželo to tak 1-2 minuty,kamarád z lodního servisu mi říkal,že na 99% bude impeller po smrti,že mu vážně stačí ke zničení pár vteřin,ale nebyl,funguje bez problémů,ale bylo to hlavně o štěstí a o chladnu,byly -3 stupně,už bych to však nikdy neudělal,čekání do června s nejistotou za to nestálo...proto se prodávají i proplachovací uši k motoru na voduNeboj není , 3 motory jsem tak vyzkoušel a ještě nikdy po tak krátký době se impeler nezničil ,, vezmi si jen případ ,,, nalepí se ti igelitka na vodní průduchy a chvíli to běží na sucho , a pak se stane to že ,,,, zařve pípák kvůli teplotě a nebo prostě nic . Je to namazaný , tolerantní a blbuvzdorný ,, Samo to není ideální, ale desítky sec. to prostě nemohou zničit .A kdybys viděl co se s motorama děje v Norsku ,, kdy ho v chaluhách turisti vyklopí a počkají za chodu ,až je to zase spláchne do vody ,, a taky nic se neděje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Jestli to bylo nově složený, jako že určitě jo, tak mohl bejt ještě namazanej. To by ho zachránilo. Já taky vždy když dávam novej impeller, tak ho trochu máznu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Jestli to bylo nově složený, jako že určitě jo, tak mohl bejt ještě namazanej. To by ho zachránilo. Já taky vždy když dávam novej impeller, tak ho trochu máznu.PS dle servisního manuálu ,, který ty neuznáváš viz moje výměna vrtule ,,, se impeler vždycky !! maže , jak ale říkám jsi TEORETIK !! A NěCO TAJíš NEBO SKRÝVÁš nebo Kecáš . Máš stovky příspěvku z teoriema ,, ale ukaž co máš za loď , fotky a jaký máš doopravdy praktické zkušenosti a co jsi již uplul a kde !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 nedělá náhodou přeskokový napětí velikost napětí a nikoli proud? a i jinak to je volovina. Nebo jsi za to zapomněl dát chechtacího smajlkaPřesně tak.... navíc kolik mA už člověka zabije? Už si to nepamatuju, ale ten potřebnej proud hravě projde i vodičem tloušťky vlasu. :DDneska se za bezpecny povazujou 3mA, kvuli kardiostimulatorum. Bylo 10mA, to jeste zarucuje, ze se pustis. 20mA uz je hodne nebezpecny.Ale tohle vsechno se netyka vyboju, tam se bezpecnost/nebezpecnost odvozuje od energie vyboje. Bezpecny hodnoty jsou v joulech, treba defibrilace se u dospelyho zacina na 150J a doufa se, ze to srdce zastavi, pravdepodobnost cca 50%. A vubec, myslenka ze blesk a jeho pusobeni vyresime zakladoskolskou nebo stredoskolskou fyzikou je usmevna. Blesk a jeho chovani nejak dobre popsany, to je na nobelovku. Vime o tom vcelku prd, jen mame nejaky empiricky vztahy o kterejch se vi ze +- fungujou, ale pochopeni v plnym rozsahu, natoz nejaky predikce co se stane kdyz uderi do nejakyho netypickyho objektu, o tom si fakt muzem nechat jenom zdat. Toz tak.Co se týče bezpečných proudů,musím trochu opravit tvoje hodnoty.kdo má v lodi rozvody na 220V,nestačí pouze vhodné jističe,ale musí být osazen proudový chránič std.30mA , to znamená vypínací proud který se považuje ještě za bezpečný při průchodu lidským tělem,tudíž pokud dojde k nějaké poruše a ty se dotkneš části pod napětím uzavřeš svým tělěm okruh a pokud je procházející proud zkrz tvoje tělo min onech 30mA,dojde k odpojení sítě!Tudíž by ti tech tvých 20mA nemnělo vůbec nic udělat!!! bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 (upraveno) Nejdřív se povýšeně posmíváš diskuzi, která je podle tebe o ničem. Když ti napíšu, že to číst nemusíš, tak kolem sebe akorát tak začneš uboze kopat, jako malý dítě. Asi by ses nad sebou měl vážně zamyslet. :DZdendo !!!Ještě jednou opakuji !!! prokaž zkušenosti , fotky , videa praktické ověřitelné zkušenosti a to s čím pluješ atd . Pokud nejdeš z kůží na trh tak buďto to skrýváš před bejvalkou , exekutorem ,paranouiou a nebo prostě jsi jen teoretik bez zkušenosti prostě Jára Cimrman ,, To není jestli ano nebo ne ,, ale prostě to tak je . Ukaž lod , motor a tvé PRAKTICKé !!!! ZKUšENOSTI co se dají ověřit , jako to máme my ostatní . Není to žádné kopání , jen vyvrácení tvých .. jak to říct ,, bludů ?? nebo teorií a to prosím bez urážky . Bo zatím jsi nic neprokázal ,, tedy mimo Franty co má segru a její ovce vyprávěla že to tak je .......co treba prodlouzení trupu plachetnice o badenplato vcetne zakrytovaní motoru?-dost obsahle to popisoval a dokonce jsem to videl na vlastní oči-slusna prace Upraveno 30. Listopad 2014 uživatelem packa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Packa Badenplato zvladne každej lehce šikovnej loďař s vrtačkou nerezovejma šroubama a sikaflexem ,,,.jen koupit to správné . Já jen k Zdendovi ,že je to teoretik a není za ním nic vidět ,, a sám jsem si ozkoušel,že některý jeho teorie a poučky nemají žádnou váhu . A budto kecá , nebo něco skrývá ,aby mu to nesebrala bejvalka nebo exekutor nebo někdo jinej . Ať ukáže fotky ,typ lodi , co má za sebou , kde pluje jako to děláme my všichni . Ale to vždy zmlkne a nic ,, to je to co je krajně podezřelé .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Ne ne, on ho laminoval a vypadá to dobře. Taky bych se do toho nejraděj pustil, ale vím, že by to asi nedopadlo dobře, tak budu vyrábět nerezovo dřevěný. Kupovat ho určitě nebudu, ty prachy co si za to říkaj jsou dost přestřelený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Klíčově mně by zajímalo , jak je možný zničit 5 ti vteřinovým zážehem spalovacího outboardu bez chlazení .Já se letos trochu trápil s chlazením u zabudovanýho motoru, a můžu říct, že impeller vydrží opravdu hodně. Pumpa byla i tak rozpálená, že se z ní kouřilo. Po vyřešení problémů ten samý impeller chrlí vodu fest. Takže nějakých pár vteřin chodu na sucho mu určitě neublíží.JJ souhlas , u mně proběhla zkouška i pod -3°C a vše ok , dokonce zákazník po roce volal jak to je super motor , prostě je to blbuvzdorný ,, jen Zdenek plaší bo jemu Žigula chladí fridex :-) .Pod -5°C se outboard prostě nastartovat nedá ,, bo tam je termostatMoje motory chytaj i v nižších teplotách než -5, a bez problémů, motor kterej neběží v zimě je leda na hovno, termostat netermostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danykopy Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 To, ze impeler vydrzi beh na sucho, je asi pravda, ale urcite je pravda i to, ze se znici, zalezi urcite na jeho stari, me pri zkouseni na sucho odesel behem chvilky, mel jsem to cerpadlo ale z druhy ruky, takze mohla ta vrtulka bejt uz hodne stara. A nehadejte se furt kdo je vetsi borec, to nikam nevede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JPfish Odesláno 30. Listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. Listopad 2014 Nejdřív se povýšeně posmíváš diskuzi, která je podle tebe o ničem. Když ti napíšu, že to číst nemusíš, tak kolem sebe akorát tak začneš uboze kopat, jako malý dítě. Asi by ses nad sebou měl vážně zamyslet. :DZdendo !!!Ještě jednou opakuji !!! prokaž zkušenosti , fotky , videa praktické ověřitelné zkušenosti a to s čím pluješ atd . Pokud nejdeš z kůží na trh tak buďto to skrýváš před bejvalkou , exekutorem ,paranouiou a nebo prostě jsi jen teoretik bez zkušenosti prostě Jára Cimrman ,, To není jestli ano nebo ne ,, ale prostě to tak je . Ukaž lod , motor a tvé PRAKTICKé !!!! ZKUšENOSTI co se dají ověřit , jako to máme my ostatní . Není to žádné kopání , jen vyvrácení tvých .. jak to říct ,, bludů ?? nebo teorií a to prosím bez urážky . Bo zatím jsi nic neprokázal ,, tedy mimo Franty co má segru a její ovce vyprávěla že to tak je .......No jo,ale Bohouši,ty jsi jiný level,ty fotíš "hérečky" nebo jak si říkají,ty potřebuješ popularitu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 JJ což vo to , já su exhibicionista ,, to jo ,, jen že to co tu prezentuje Zdenda se nedá nikde ověřit . To třeba Zdenek2013 , Ty nebo Viky to je radost s Váma mluvit bo ti ukáží co a jak a chytíš inspiraci ,, co ještě neznáš a víš že máte prokazatelný zkušenosti ,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banjoales Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 (upraveno) Tak nějak koukám, ta diskuse je ještě pořád o blesku? :-D Ano, přeskok má na starosti napětí. Obecně - izolační schopnost vzduchu je 1cm/1kV, tzn. je-li napětí 1 000V teoreticky (záleží na mnoha aspektech) výboj nepřeskočí, jsou-li potenciály od sebe vzdáleny více jak jeden cm. Zahoří-li ovšem oblouk, tedy dojde k průrazu, pak na zhašení oblouku potřebujeme daleko větší vzdálenost. To jen tak na okraj. Taková statická elektřina - při nabití statickou elektřinou jsou v nás stovky voltů a taky nám to nic neudělá, protože jak zde mnozí správně podotkli, zabíjí proud. Takže teorie záblesku v kajutě lodi - aby zahořel výboj, chcete-li - blesk, je potřeba vysoké napětí. Fajn, dejme tomu. Ale aby ten výboj napáchal škodu, musel by být živen proudem. Takže aby dokázal hořet oblouk mezi člověkem sedícím uvnitř kajuty na izolantu a Vámi obávaným kabelem od antény, který je v ukostřeném přístroji (už to samo o sobě téměř znemožňuje vnější výboj), musí být živen proudem. A to je ten proud, který koax neutáhne! Základní pravidlo: Napětí je a proud teče. Ještě poslední věc, na kterou upozorním - co se týče bezpečného proudu - jiné hodnoty platí pro proud střídavý, jiné pro stejnosměrný. V této diskusi končím. Dělejte si při bouřce co chcete. Hádat se nepotřebuji. Uznávám, že opatrnosti není nikdy dost, ale nic bezpečnějšího za bouřky na lodi než zůstat v kajutě, anebo těsně před bouřkou jít do hospody, není. PS: To první video s tím rybářem je jasný fejk. Pozná se to snadno např. podle toho, že blesk neosvětlil okolí a to ani to nejbližší. Upraveno 1. Prosinec 2014 uživatelem banjoales Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 Zdendo já se fakt omlouvám a nechci se Tě dotknout ,ale přijdeš mi trošku jako Jára Cimrman plavidel cz . TY KTERÝ NEMÁš NIJAKé PRAKTICKé zkušenosti , nezveřejnil jsi jedinou fotografii svých zkušeností a jen z malého nicotného problému vždy uděláš jaderný výbuch ,, tak to mi přijde lehce úsměvné . PS zkus dát nějaké svoje zkušenosti s fotkama ,atd jako to děláme my ostatní . Místo teorií atd. Dobrý cloud je Rajče tam se fotek vejde . (Cloud je internetové úložiště ,.,a neboj nikdo tě tam neukousne a pc ti nezničí) Klíčově mně by zajímalo , jak je možný zničit 5 ti vteřinovým zážehem spalovacího outboardu bez chlazení . Tím nemyslím ,, podmiňovací způsob tvých komentářů ,, bývalo by bylo, bo Franta od mý segry a jeho ovce vyprávěla že Tý se to stalo ,, Fakt nic proti Tobě osobně ,, ale !!!! jdi s kůží na trh prokaž zkušenosti , fotky videa a podobně,aby se ti dalo věřit že tušíš o čem se vůbec bavíme ,, natož s tím mít zkušenostiKBfotoservis, myslím, že si pleteš diskutující! Těmihle větami obvykle častuješ mne od té doby, co jsem Ti zkritizoval video, na kterém jsi neodborně vyměňoval vrtuli. Na téma Impeller jsi se taky navážel hlavně do mne (nemám fotky na netu, videa, neposílám mraky odkazů = neexistuju.....). =D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 Ted si to trefil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 Přesně tak.... navíc kolik mA už člověka zabije? Už si to nepamatuju, ale ten potřebnej proud hravě projde i vodičem tloušťky vlasu. :DDneska se za bezpecny povazujou 3mA, kvuli kardiostimulatorum. Bylo 10mA, to jeste zarucuje, ze se pustis. 20mA uz je hodne nebezpecny.Ale tohle vsechno se netyka vyboju, tam se bezpecnost/nebezpecnost odvozuje od energie vyboje. Bezpecny hodnoty jsou v joulech, treba defibrilace se u dospelyho zacina na 150J a doufa se, ze to srdce zastavi, pravdepodobnost cca 50%. A vubec, myslenka ze blesk a jeho pusobeni vyresime zakladoskolskou nebo stredoskolskou fyzikou je usmevna. Blesk a jeho chovani nejak dobre popsany, to je na nobelovku. Vime o tom vcelku prd, jen mame nejaky empiricky vztahy o kterejch se vi ze +- fungujou, ale pochopeni v plnym rozsahu, natoz nejaky predikce co se stane kdyz uderi do nejakyho netypickyho objektu, o tom si fakt muzem nechat jenom zdat. Toz tak.Co se týče bezpečných proudů,musím trochu opravit tvoje hodnoty.kdo má v lodi rozvody na 220V,nestačí pouze vhodné jističe,ale musí být osazen proudový chránič std.30mA , to znamená vypínací proud který se považuje ještě za bezpečný při průchodu lidským tělem,tudíž pokud dojde k nějaké poruše a ty se dotkneš části pod napětím uzavřeš svým tělěm okruh a pokud je procházející proud zkrz tvoje tělo min onech 30mA,dojde k odpojení sítě!Tudíž by ti tech tvých 20mA nemnělo vůbec nic udělat!!! bootcentrumNa mych hodnotach se vubec nic nemeni. To ze se pouzivaji 30mA chranice ma hned nekolik duvodu:-Cena - citlivost je draha-Leakege current - bezny zarizeni maji povoleny nejaky maly(nejsem si jist <3mA urcite, spis 1mA, normu po ruce nemam) unik proudu. Pokud se jich sejde vic...-kapacitni svody vedeni... a dalsiNapr operacni saly maji predepsany 10mA chranice - jsou drahy, ale jsou. Kdyby si ho clovek dal na barak, casto by ihned vybavil "jen tak".30mA je takova rozumna, kompromisni hodnota chranice. Pokud bude stat clovek ve vane a "sahne si", bude proud podstatne vyssi a chranic vybavi. Na suchym line suchejma rukama bude zase proud natolik malej, ze chranic nevybavi, ale neni to nebezpecny. Ale pres to existuje uzky pasmo, kde by se clovek mohl chytit, nepustit, byt zabit a pres to vsechno by to bylo podle norem v poradku - takze na chranice nespolehat.Cela problematika pusobeni el. proudu na lidsky telo je docela slozita, zalezi na mnoha ruznych detailech - kudy ten proud tim telem tece, jak dlouho tece, jaky je vysledny odpor ty drahy, v jakym okamziku EKG krivky dojde k zasazeni(je tam uzkej kousek kdy je srdce mimoradne nachylny na fibrilaci), na aktualnim zdravotnim stavu zasazenyho a v neposledni rade i na stesti. Pokud by byl zajem, doporucuju prostudovat www.eleferno.cz (odkaz pouze pro dospely), tam je o ucincich el. na lidsky telo hodne a hodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 1. Prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. Prosinec 2014 Velikost bezpečného proudu jsou dané čSN - z toho je nutno vycházet pro zřizování a tím i nutnou výchozí revizi při uvádění do provozu.Jinak si samozřejmně můžeš myslet so chceš.nepotřebuji nic studovat,svojí revizní činnost jsem ukončil již před několika lety.Samozřejmně jak uvádíž,pro operační sály jsou trochu jiné podmínky!bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.