Přejít na obsah
Plavidla.cz

Nově platná novela zákona o vnitrozemské plavbě


Anachy

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 353
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Dnes jsem odeslal Ing. Novákovi, pověřenému řízením SPS tento email:

Vážený pane inženýre,


děkuji za rychlou odpověď Vašeho úřadu zaslanou Mgr. Klárou Němcovou.


Naivně jsem doufal, že v ní naleznu naději, že se Váš úřad bude snažit absurdní zákaz nočního kotvení na nejvýznamnějších rekreačních vodách v čR zvrátit.

Jako uživatele těchto rekreačních oblastí mne nemůže zajímat složitost jednání, loby podnikatelů a zájmových skupin, nedostatečně odůvodněné návrhy ministerstev, nedostatky a chyby v připomínkovém řízení návrhu vyhlášky apod., které měly na výsledek vliv. Já mohu hodnotit legislativní prostředí budované státem pouze dle dopadu, který má na mne, na společnost ve které žiji a na oblast, kterou k životu využívám.


K dispozici je již snad několik desítek velmi zásadních argumentů proti nesmyslnému zákazu oproti chabým odůvodněním zainteresovaných institucí na jeho obhajobu. To přeci musíte vnímat a jako vysoko postavený úředník státní správy to nemůžete přejít bez reakce!


Stát přeci nemůže takto zásadně omezit užívání rekreační oblasti pro jednu skupinu občanů, provozovatelů malých plavidel podléhajících evidenci. Tato skupina se při užívání rekreačních oblastí, kde nyní pouze pro ně platí zákaz nočního kotvení, ničím neliší od ostatních rekreantů, kteří používají plavidla nepodléhající registraci, nebo se rekreují na břehu. Argument, že je to na ochranu našich lodí před kolísáním hladiny je směšný. Tento problém byl již dávno dostatečně vyřešen povinností vůdců plavidel vyplývajících z řPB. Na silnicích také vídáme na stovkách kilometrů výstražné značky, upozornění na padající kamení či možný výskyt zvěře na silnici, a ne uzavřené úseky stovek kilometrů silnic z důvodu takového potenciálního nebezpečí. Vyjádření mluvčího MDčR ve smyslu, že si majitelé pozemků přilehlých k vodě stěžovali na kotvící lodě je výsměchem všem slušným uživatelům vodních cest, kterých je většina. Je to jen populistická fráze pro odvrácení případného zájmu a uspokojení méně znalých občanů.


Zákaz nočního kotvení vnímám ne jen já, ale tisíce dalších vlastníků registrovaných plavidel jako absurdní a nespravedlivé omezení. Proces, jakým se zákaz do vyhlášky dostal byl nestandardní. Následná mediální masáž o umožnění rozvoje podnikání okolo vody pak jasně dokladuje podnikatelské zájmy a loby, které zákaz do vyhlášky prosadily. Již nyní prosakují informace, jak lidé blízcí procesu tvorby vyhlášky plánují či dokonce již zahájili realizace podnikatelských záměrů založené na získání zákazníků, které jim vyhláška na noc nažene do jejich přístavišť.


Ten nenápadný odstavec vyhlášky zakazující noční kotvení je trojským koněm, který má uměle, zásadně a násilně změnit způsob rekreace na podstatné části vodních ploch v čR. Stát opět arogantně reguluje a zakazuje něco, co by mělo být naprosto přirozeně dostupné a běžné. Paradoxem je, že to není v kontextu tím samým státem deklarovaného rozvoje turistiky, na který čerpá významné dotace z fondů EU. Z postižených vodních ploch se stanou umělé rezervace s nepochopitelnými a vzájemně si odporujícími pravidly pro různé uživatele. Ti co budou celý den létat na lodích a skůtrech sem a tam, na noc se stáhnou do marín s diskotékami, ti budou slušnými uživateli plnícími předpisy. Evidentně proto, že budou plnit kasy podnikatelů okolo vody. Oproti tomu malá registrovaná plachetnice či kajutový člun, cestující s vlastními zásobami a zázemím několik dní po k tomu zřízené vodní cestě za krásami přírody, zakotvený na noc v opuštěné zátoce, je vyhláškou postaven mimo zákon. To jsme to dopracovali......


S pozdravem, L. Veselý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro inspiraci a k volnému použití:

Vážený pane poslanče,

 

obracím se na Vás s prosbou o pomoc v boji proti státní šikaně.

 

V posledních týdnech intenzivně sleduji změnu pravidel pro využívání vodních cest danou novou vyhláškou č. 46.

Ne jenom mne, ale podle reakcí lidí na diskusních fórech tato vyhláška zaskočila tisíce uživatelů vodních cest.

Na jednu stranu v kontextu dřívějších zákazů nepochopitelné uvolnění provozu rychlých člunů a skútrů, otevření dalších vodních ploch pro plavbu, na druhou stranu nepochopitelné omezení výkonem motoru na některých plochách a zákaz nočního kotvení.

Chápu, že každá vyhláška bude jedněm vyhovovat a jiným ne. Nemám problém respektovat odůvodněná pravidla, i když mi jsou nepříjemná. Ty důvody ale musí mít váhu.

 

Dlouhé roky nám bylo vysvětlováno, jak je třeba chránit přírodu a kvůli tomu se jezdilo na Slapech pomalu v létě, na Orlíku v zimě (asi se tam ta příroda stěhovala dle ročního období sem a tam).

 

Donutili nás vyměnit staré motory jen proto, že měly na štítku starší datum výroby. Žádný nedostal pardon a šel do šrotu kvůli věku, i když byl třeba technologicky a „emisně“ lepší, nežli ten „vyhovující“, o pár let mladší.

 

Najednou je tu nová vyhláška. Už nechráníme přírodu, jezdit se může skoro všude, dokonce i rychle.

Teď tedy nevím. Příroda je už mrtvá, nebo se zocelila, že jí to už nevadí? Nebo už ochrana přírody není „in“ argumentem pro státem chráněné zájmy?

 

Na nových plochách máme povoleny lodě s motory do 10KW. Co je to za pitomost? Cožpak výkon motoru nějak souvisí s vlivem provozu lodě na své okolí?

řvoucí vzduchem chlazený dvoutakt podlimitního výkonu vytočený na 5 tis. otáček na Lipno může, tichoučký čtyřtakt se vstřikováním a nadlimitním výkonem sotva se převalující tam nesmí. Bojem proti hluku tedy omezení odůvodnit nelze.

Dvoutakt starý 24 roků s poměrem mazání 1:50 podlimitního výkonu na Lipno může, čtyřtakt se vstřikováním, nadlimitním výkonem a emisemi stonásobně nižšími tam nesmí. Emisemi tedy také omezení odůvodnit nelze.

Že by velikost lodě a s ní související např. vlny? To asi také neobstojí. Takový plně zatížený 4metrový člunek s malým motorkem dokáže kolikrát udělat větší vlnu, nežli rozumnou rychlostí jedoucí motorový sedmimetrový kajutový člun.

Kde je ten důvod. Nechtějí nás tam pustit všechny a tak dali alibistické limity? OK, holt se se svou lodí i dále nepodívám do nových oblastí, i když mám motor samou ekologickou hvězdičku a mohu s ním na evropské vodní plochy, kde platí přísné emisní limity. Ať si to Lipno a další strčí stát za klobouk, nikdy jsem tam s lodí nebyl, nevím o co přicházím a tak mne to tolik nebolí.

 

Jenže je tu ještě jeden zákaz, z mého pohledu ten nejabsurdnější. Nesmím v noci zakotvit ne téměř celé Vltavské kaskádě. Těšil jsem se na zesplavnění Vltavy a na den, kdy se vypravím z českých Budějovic na několikadenní plavbu až do Prahy. Pořídil jsem si kempovací plachtu na loď, vařič, chladničku ..... Těšil jsem se jak nakoupím zásoby, poplujeme přírodou, každý večer zakotvíme v nějaké opuštěné zátoce jak jsme zvyklí, budeme pozorovat hvězdy, popíjet vínečko, relaxovat....

 

Místo toho bychom měli pečlivě plánovat, abychom každý den zakončili v dosahu povoleného hromadného stání a noc strávit v k tomu určené rezervaci. Děkuji nechci. Mám stejný nárok na využívání přírody a nějaký neodůvodněný zákaz v plavební vyhlášce nemá mandát mne o toto právo připravit!

 

Stát si s námi krutě zahrává!

 

Vyjádření mluvčího MD v televizi, že si majitelé pozemků stěžovali na kotvící lodě je výsměchem slušným lodičkářům, kterých je věřím většina.

Odůvodnění zákazu ochranou našich lodí před kolísáním hladiny je opět jen fráze pro neznalé. Jako vůdci plavidel musíme toto dle řPB při kotvení zohlednit. A kromě toho manipulace na nádržích probíhají i ve dne. Stačí se podívat na grafy. Ve dne nás stát chránit nechce? To je zvláštní!

 

Píši Vám, protože hledám někoho zkušeného a vlivného, kdo by chtěl a mohl s bojem proti zákazu nočního kotvení pomoci. Podepsal jsem petici proti tomuto zákazu:

http://www.petice24.com/vratte_nam_nocni_kotveni

Napsal jsem nesouhlasné dopisy na SPS, MDčR, Mze, Státní Plavební úřad. Odpovědi jsou vyhýbavé, zákaz do vyhlášky údajně nikdo nechtěl, nikdo ho není schopen seriózně odůvodnit....

Na diskusních fórech www.plavidla.cz a www.jachting.info jsou stovky rozhořčených majitelů lodí ochotných podpořit aktivity někoho kompetentního. Sami ale více nedokážeme. Nejsme politici, zastupitelé, ani lobisti. Jsme jen slušní uživatelé vodních cest, kterým stát nepochopitelně brání v běžném užívání životního prostoru.

 

Z mediální masáže, která proběhla ve smyslu uvolnění příležitostí pro podnikání je mi na zvracení. Státní správa je zřejmě prohnilá a přihrává podnikatelům, úředníci odcházejí podnikat po tom, co si pro to díky svému úřadu připravili podmínky.....

 

 

S pozdravem,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný co na ty šmejdy platí jsou blokády a demonstrace. Taky píšu kam se dá, dělam zle přes dotace a zkoušim všechny možný známý. Z našich dopisů si ale dělaji jen dobrý den. Zatím mi vždycky bylo doporučeno, abych do toho raději nešťoural, že ti co si to prosadili mají dost silný zázemí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne to psaní na všechny strany nějaký efekt mít může. Teď jsem si dal do google vyhledat "zákaz nočního kotvení" a vypadlo na mne více stránek, které ho kritizují. Už to nejsou jen ty povrchní kecy jako v první reportáži čT.

Pište kam vás napadne, vysvětlujte, argumentujte, žádejte nápravu, posílejte odkazy na rozbory, petici, články....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro inspiraci, posílám na PVL Horní Vltava toto:

Vážený pane inženýre,


jistě jste již zaznamenal vlnu odporu, kterou vyvolal odstavec vyhlášky č. 46 zakazující volné nočního kotvení na Vltavské kaskádě. I já s tímto zákazem zásadně nesouhlasím a považuji ho za nesmyslný a neodůvodněný.


Z různých zdrojů se šíří informace, že tento zákaz byl do vyhlášky prosazen Vámi.


Vysvětlete prosím, z jakého důvodu takovýmto zásadním způsobem Vaše organizace omezila možnosti rekreace majitelů registrovaných lodí.


Vysvětlete prosím, jaký mandát dává Vaší organizaci právo žádat takový zákaz, který je z mého pohledu srovnatelný se zákazem nočního vycházení určité skupiny obyvatel vydávaným ve válečném stavu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je zkrácená Tiskovka APL z úterka.

 

 

Zajímavá je v 10:45 otázka kolegy z JI a následná odpověď které se dá jen těžko věřit.... stačí se podívat na mimiku toho pána ihned po položené otázce a myslím že to je jasné

Upraveno uživatelem mirzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já píši na naší poslaneckou sněmovnu toto:

 

Věc: Žádost o pomoc v boji proti zvůli a šikaně ze strany státu

 

Vážený pane poslanče,

obracím se na Vás s prosbou o pomoc v boji proti šikaně ze strany státu, která se dotkla nejen mne samotného ale poměrně širokého spektra veřejnosti, která využívá k rekreaci vodní toky na našem území.

V posledních týdnech intenzivně sleduji změnu pravidel pro využívání vodních cest danou novou vyhláškou č. 46. Nejen mě, ale podle reakcí všech mých známých, kteří využívají vodní toky v čR, lidí na diskusních fórech a vůbec z ohlasů široké vodácké veřejnosti tato vyhláška více než zaskočila tisíce legálních uživatelů vodních cest.

Chápu, že každá vyhláška bude jedněm vyhovovat a jiným ne. Nemám problém respektovat odůvodněná pravidla, i když mi jsou nepříjemná. Veškerá omezení a pravidla ale musí mít rozumný důvod a váhu, aby bylo umožněno spolu fungování všech zájmových skupin v daném oboru či místě. To co se však nyní téměř všech oblastech kterých se vyhláška dotkla změnilo, je jen sprostá jednostranná očividná šikana ze strany státní správy vyžádaná a podporovaná lobby podnikatelů ve vodním průmyslu, nebo podnikatelskému segmentu s vodou spojeného, která vede k naprosté nesmyslné diskriminaci a finančnímu nátlaku na všechny registrované „lodní“ uživatele vodních ploch mající jediný cíl, nuceně a nátlakem vybudovat klientelu podnikatelům podnikajícím v lodním průmyslu, či podnikajícím ve službách okolo vody.

Cítím se touto vyhláškou poškozen - jednak zásadně diskriminován, jelikož vyhrazuje velmi zásadní a nepříjemné a hlavně nesmyslné povinnosti jen tomu, kdo je „poslušně registrovaný“ se svým plavidlem na plavebním úřadu – Státní plavební správě a ukládá mu nesmyslné a nepříjemné povinnosti, které jej navíc donutí platit za nevyžádané služby o které nemáme zájem. Dále se cítím téměř ohrožen, neboť povoluje rychlou jízdu (v kluzu) a to i v době a v místech kde doslova půjde o život. Dále - sice povolila provoz na místech, kde se do současnosti se spalovacími motory sice jezdit vůbec nesmělo, ale zároveň absurdně omezila jejich provoz nesmyslným parametrem – jejich nominálním výkonem.

Z nové vyhlášky vyplynuly v zásadě 3 zásadní změny, které se přímo dotýkají fungování vodácké veřejnosti na našich vodních cestách.

Popíši je v bodech a zároveň uvedu důvody, čím mne tato vyhláška poškozuje a proč jsou tato pravidla nebezpečná a pro slušné lidi dodržující zákony diskriminující. Budu se zaměřovat speciálně na Vltavskou kaskádu, která je jako vodní dílo z hlediska užívání jejích vodních cest užívána nejvíce a kde jsou tyto problémy asi nejmarkantněji znát:

1, se jedná o změnu povolené rychlosti

Dosud byla rychlost omezena několika parametry ( ročním obdobím – spec. letní sezónou, výkonem motoru v poměru ku velikosti plavidla, typem plavby (výtlačným režimem) apod.. Tato pravidla byla omezena zejména v letní sezóně, kdy jsou hlavní nádrže využívány nejen loděmi, ale samozřejmě i ostatnímu uživateli - plavci, šlapadly, madračkami s dětmi a podobnými různě plovoucími lidmi. Kdo někdy byl na Slapech ví, že přes hlavní sezonu je voda obzvlášť před kempy – (okolí Rabyně, Měřína, kempu mezi hotely Laguna a Hladina, kempy na Staré i Nové Živohošti, častoboři (kde je dokonce ohromný dětský tábor), Obozu, Cholína atd. na vodě velmi mnoho lidí. Byla tedy v sezóně a na celé délce přehrady zakázána rychlá jízda. Zcela správně a logicky. ( druhou věcí byla jen malá účinnost dozoru orgánů SPS, či policie) Nyní současná vyhláška, toto všechno potřela a povolila jízdu bez jakéhokoliv omezení rychlosti, období, či čehokoliv jiného po celé délce přehrady – je to však stejné jako na silnici, je přeci nesmysl povolit jízdu autem 130 km/h kolem školy - to co nyní vyhláška povolila. Uvědomme si prosím, že kempy na sebe téměř navazují. Dalším prvkem, který vyhláška povolila, který je již do nebe volající, je povolení provozu vodních skůtrů, které svou povahou nejsou cestovní plavidlo, ale spíše sportovním zařízením, které je však ve srovnání se silnicí rychlým závodním speciálem ovládanými obdobnými lidmi jako na silnicích. Je snadno dovoditelné, kde a jak budou skútry provozovány – před kempy, pár metrů od břehu a ohrožovat všechny okolo - plavce, děti na madračkách apod.

Toto povolení (jak vlastní rychlé jízdy, tak vodních skůtrů) je opravdu nebezpečné a považuji jej za naprosto bezohledné vůči všem ostatním uživatelům vodních ploch.

Naše vodní plochy jsou, na to kolik se po nich obzvláště v letní sezóně pohybuje lidí, malé. Navíc velmi intenzivně zahuštěné všemi jejími uživateli. Nelze proto srovnávat užívání vodních ploch Vltavské kaskády s rozsáhlými kanálovými systémy v jiných evropských zemích, velkými jezery, nebo dokonce s mořem.

Efekt této změny je totožný, jako povolit na silnici v obci neomezenou rychlost. Pravidla omezení rychlosti jsou přeci v zájmu všech uživatelů v rámci zachování zdraví, nebo dokonce života.

Bez povšimnutí nemohu ponechat ani ten důvod, že do přírody a k vodě jezdíme za rekreací a klidem, což tímto uvolněním vezme zcela za své.

Jsem proto kategoricky proti tomuto bezhlavému uvolnění, které bude mít za následek jen zničení rekreační oblasti na navýšení počtu zranění způsobenými rychle jedoucími plavidly.

Nejsem zastánce úplného zákazu jízdy v kluzu, sám mám loď, která v kluzu jezdit může, ale pravidla není možné takto bezhlavě uvolnit. Na vodě stejně jako na silnici jsou přeci užívány plavební znaky, srovnatelné s dopravním značením na pozemních komunikacích. Proč tedy nepoužijeme stejný systém jako po celém světě na vodních tocích a neregulujeme rychlost tímto způsobem v oblastech kde prostě tranzit vyššími rychlostmi nenímožný???

Je opravdu nezbytné si z občanů čR dělat pokusné králíky a čekat koho všechno tato zhovadilá vyhláška bude stát zdraví, nebo dokonce život aby se přišlo na to, že to takto nejde?

 

2, zákaz nočního kotvení mimo vyhrazená kotviště

V nové vyhlášce se zcela nenápadně objevil zákaz, z mého pohledu ten nejabsurdnější. Nesmím v noci zakotvit ne téměř celé Vltavské kaskádě. Těšil jsem se, stejně asi jako všichni vodáci na zesplavnění Vltavy a na den, kdy se vypravím z českých Budějovic na několikadenní plavbu až do Prahy. Těšil jsem se jak nakoupím zásoby, poplujeme přírodou, každý večer zakotvíme v nějaké opuštěné zátoce tak jak jsme zvyklí a za čím na vodu jezdíme.

Místo toho bychom měli pečlivě plánovat, abychom každý den zakončili v dosahu povoleného hromadného stání a noc strávit v k tomu určené rezervaci. Děkuji nechci!!! Mám stejný nárok na využívání přírody jako kdokoliv jiný a nějaký neodůvodněný zákaz v plavební vyhlášce nemá mandát mne o toto právo připravit!

Důvodem tohoto zákazu údajně bylo, že si majitelé pozemků stěžovali na kotvící lodě, je výsměchem slušným loďařům, kterých je věřím většina. Lodě a obzvláště ty podléhající registraci chodí na pravidelné technické kontroly, kde je mimo jiné nátlak, aby měla vlastní WC, aby nemohla vypouštět odpadní vody do vody pod sebe apod., prostě aby byla autonomní obytná zařízení, jako například karavan. Nejsou těmi, kteří by hyzdili břehy ať již odpadky, či výstavbami provizorních obydlení a netahají ke břehu „bordel“. To je specialita naopak malých lodiček, na kterých na tato zařízení není místo a především jde o rybáře, kteří obývají převážně břeh a nikoliv vodu. Ani jedna z těchto skupin však na vodě není nijak registrována a vyhláška tedy pro ně neplatí. Považuji proto tuto část vyhlášky za mne přímo poškozující, diskrinující a vlastní zákaz za zbytečný. Navíc – jsem s lodí registrovaný, dodržuji daná pravidla a za to mám jediné – diskriminační zákaz, který mne na rozdíl od těch neregistrovaných jen šikanuje a nahání do náruče někoho. Komu budu muset zaplatit za „služby“ o které nestojím. Považuji proto tuto vyhlášku za zločinné jednání srovnatelné s jednáním předchozího režimu.

Odůvodnění zákazu ochranou našich lodí před kolísáním hladiny je opět jen fráze pro neznalé. Jako vůdci plavidel musíme toto dle řPB při kotvení zohlednit. A kromě toho manipulace na nádržích probíhají i ve dne. Stačí se podívat na grafy stavů vody na PVL. Ve dne nás stát chránit nechce? To je zvláštní! Navíc dokážete si představit někoho, kdo je na své lodi a nechá si jí dobrovolně co potopit, ale třeba jen poškrábat tím, že si loď špatně uváže? Vždyť jde o do nebe volající nesmysly mající za cíl jediné – nahnat nás do placených marin a platit, platit, platit. Díky ale NE!!!

Z mediální masáže, která proběhla ve smyslu uvolnění příležitostí pro podnikání je mi na zvracení. Státní správa je zřejmě prohnilá a přihrává podnikatelům, úředníci odcházejí podnikat po tom, co si pro to díky svému úřadu připravili podmínky... To hraničí s anarchií.

Stát si s námi krutě zahrává a napomáhá zvrhlým podnikatelům z nás dolovat peníze za něco, co na vodě majoritní část vodáků nepotřebuje a ani nevyhledává.

 

3, povolení plavby se spalovacími motory na místech kde se to do teď nesmělo

Donutili nás vyměnit staré motory jen proto, že měly na štítku starší datum výroby. Žádný nedostal pardon a šel do šrotu kvůli věku, i když byl třeba technologicky a „emisně“ lepší, nežli ten „vyhovující“, o pár let mladší.

Najednou je tu nová vyhláška. Už nechráníme přírodu, jezdit se může skoro všude, dokonce i rychle…

Teď tedy nevím. Příroda je už mrtvá, nebo se zocelila, že jí to už nevadí? Nebo už ochrana přírody není „in“ argumentem pro státem chráněné zájmy?

Na nových plochách máme povoleny lodě s motory do 10KW. Co je to za pitomost? Cožpak výkon motoru nějak souvisí s vlivem provozu lodě na své okolí?

řvoucí vzduchem chlazený dvoutakt podlimitního výkonu vytočený na 5 tis. otáček na Lipno může, tichoučký čtyřtakt se vstřikováním a nadlimitním výkonem sotva se převalující tam nesmí. Bojem proti hluku tedy omezení odůvodnit nelze.

Dvoutakt starý 24 roků s poměrem mazání 1:50 podlimitního výkonu na Lipno může, čtyřtakt se vstřikováním, nadlimitním výkonem a emisemi stonásobně nižšími tam nesmí. Emisemi tedy také omezení odůvodnit nelze.

Že by velikost lodě a s ní související např. vlny? To asi také neobstojí. Takový plně zatížený 4metrový člunek s malým motorkem dokáže kolikrát udělat větší vlnu, nežli rozumnou rychlostí jedoucí motorový sedmimetrový kajutový člun. To je o lidech…

Kde je ten důvod. Nechtějí nás tam pustit všechny a tak dali alibistické limity? OK, holt se se svou lodí i dále nepodívám do nových oblastí, i když bych měl motor samou ekologickou hvězdičku a mohu s ním na evropské vodní plochy, kde platí přísné emisní limity. Ať si to Lipno a další strčí stát za klobouk, nikdy jsem tam s lodí nebyl, nevím o co přicházím a tak mne to tolik nebolí.

Jedním z dalších důvodů, proč považuji celou tuto vyhlášku za zločinnou je její evidentní vznik za jediným účelem – zločinným způsobem a násilným nátlakem zvýšit obraty úzké skupině asi vlivných lidí podnikající ve sféře lodního průmyslu na konto mého omezování a šikanování.

Píši Vám, protože hledám někoho slušného, zkušeného a vlivného, kdo by chtěl a mohl s bojem proti nesmyslným předpisům pomoci. Podepsal jsem petici proti tomuto zákazu:

http://www.petice24.com/vratte_nam_nocni_kotveni

Napsali jsme nesouhlasné dopisy na SPS, MDčR, Mze, Státní Plavební úřad. Odpovědi jsou vyhýbavé, zákaz do vyhlášky údajně nikdo nechtěl, nikdo ho není schopen seriózně odůvodnit.... aby taky ano…

Na diskusních fórech www.plavidla.cz a www.jachting.info jsou stovky rozhořčených majitelů lodí ochotných podpořit aktivity někoho kompetentního. Sami ale více nedokážeme. Nejsme politici, zastupitelé, ani lobisti. Jsme jen slušní uživatelé vodních cest, kterým stát násilně brání v běžném užívání životního prostoru.

 

 

S pozdravem,

 

Lubore, dovolil jsem si použít něco z tvého dopisu, který jsi poskytl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JAHODÁKU,jAHODÁKU.....DOST SE MI NELíBí TO TVOJE VYJÁDřENí PROTI PLAVBě V KLUZU!!!! TO SE SNAŽíš O TO ABY SI TO ZASE VYSVěTLILI PO SVéM A OPěT BYL VYDÁN ZÁKAZ RYCHLé PLAVBY NA SLAPECH? VěříM,ŽE Né PROTO,ABY JSI MNěL 100% klid při své závratné rychlosti při plavbě výtlakem,zkus ten motor taky někdy vytočit na 4000 ot.,ale že ti jde jen o blaho těch neukázněných plavců,kteří plavou napříč nádrže a nijak nerespektujou plavbu lodí v plavební dráze a tím ohrožují svuj život .


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dovětek - proč jsi raději nezakomponoval do svého dlouhého dopisu návrh na vyhrazení a označení žlutými bojemi míst-koupališt,při svých zminovaných rekreačních místech na Slapech,nebylo by pak jasně dáno kam se svou lodí můžeš a naopak, kam může koupající se bez jakéhokoliv ohrožení lodí plující v kluzu?Zkus se nad tím znova zamyslet a podívat se směrem na západ jak je to ošetřeno tam.


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikoz se v kluzu nesmi plout bliz ne z 50 metru od brehu, melo by se naopak zakazat plavcum plavat dal jek tech 50 metru, to by bylo kriku, co ?

není to náhodou jen 25m?

 

v Německu to je 150 m, jen max 40km/h a není problém. Akorát u nás se vymejšlej píčoviny. Představa, že stojím 2m od břehu, kolmo na břeh, s délkou 12m a za prdelí 11m mi jezděj s blbým trimem borci 50km/m, to bych se posral. Ale SPS to zřejmě připadá normální.

Upraveno uživatelem david
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...