Přejít na obsah
Plavidla.cz

Nově platná novela zákona o vnitrozemské plavbě


Anachy

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 353
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

v tomto případu budu klidně a velmi rád budu za blbce.

 

jenže to info z dost vysokejch míst - no, uvidíme

Zřejmě ani vysoká místa nemají zcela přesné informace a nebo úmyslně chtějí dopředu vyvolávat nenávistné a odmítavé reakce, které již stačili předvést například miloš1, mirzik, Charlie, pecka.

Označení "Generální ředitel(ka)" není výmysl ani dotyčné osoby, dokonce ani MD a není třeba to ironizovat. Vyplývá ze služebního zákona, kde je tak označována osoba nejvyššího vedoucího -představeného- ve správním úřadě, členěném na více sekcí či poboček, jako je tomu právě u plavebního úřadu, který má pobočky Praha, Děčín a Přerov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mi vice-meně u řiti jak se bude titulovat šef plavebního uradu-jde o to co zatím dokazal a co do budoucna se od nej dá očekavat-aspon v oblasti rekreační plavby

ale spíš by me zajímala identita Saturnina(a asi nejen mě) a za čí stranu kope-co kdyby jsi poodhalil tu svoji burku?

Upraveno uživatelem packa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mi vice-meně u řiti jak se bude titulovat šef plavebního uradu-jde o to co zatím dokazal a co do budoucna se od nej dá očekavat-aspon v oblasti rekreační plavby

ale spíš by me zajímala identita Saturnina(a asi nejen mě) a za čí stranu kope-co kdyby jsi poodhalil tu svoji burku?

Jde Ti o názory nebo o osobu, kterou by bylo možné urážet nadávkami a dehonestovat ji, protože si dovolí mít jiný názor.

Ale abych ukojil Tvou zvědavost. V šedesátých a sedmdesátých letech minulého století jsem jezdil na kajaku za jeden kanoistický klub v Praze. Průkaz vůdce malého plavidla jsem získal okolo roku 77 a za více než 33 let jsem nesčetněkrát vedl plavidlo při plavbě na Vltavě, včetně nádrží, nebo na Labi mezi Hřenskem a Chvaleticemi. S rekreačním plavidlem jsem plul na vodních cestách v Anglii, Francii, Nizozemí či Německu. Plachetnice nebyla mé hobby, přesto jsem na ní párkrát plul na Lipně či na Jadranu.

Nevím proč bych měl kopat za nějakou stranu. Nikdy jsem v žádné nebyl. Rozhodně však nebudu kopat za ty, kteří podléhají zbytečným emocím, aniž by měli řádné a ověřené informace, nebo kteří nedokáží být tolerantní k zájmům a potřebám jiných. Vadí mi i vzájemná nevraživost, projevující se někdy i na tomto fóru, mezi uživateli plachetnic, motorových člunů a vodních skútrů, o jiných uživatelích vod ani nemluvě.

Jsem přesvědčen, že plavba, včetně té rekreační, na řeky a vodní nádrže u nás patří. Nesouhlasím s těmi, kteří z iracionálních důvodů jsou proti plavbě jakéhokoli druhu plavidel a to kdekoli.

Domnívám se, že toto je diskusní fórum, na kterém může každý projevit svůj názor, byť to je názor odlišný od jiných, aniž by byl vystaven spršce různých invektiv. Pokud tomu tak není, pak je to tristní.

V současné době nevlastním žádné plavidlo podléhajícího evidenci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V současné době nevlastním žádné plavidlo podléhajícího evidenci.

To buď rád, protože vlastnit v čechách plavidlo podléhající evidenci je stále horší a horší, né-li nejhorší z celé EU. Já už z jednoho evidovanýho raděj čísla sundal, abych se zbavil té buzerace (teda sundal jsem je i s motorem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach jo, tak jsem blbej a sypu si popel na hlavu.

 

V rozrušení z velkého nadšení z další "pozitivní" změny jsem si prohodil jména dvou dam. Ta pravá je, údajně, pí Klára Němcová.

 

Co dodat...

Nejsi blbej, jen jsi se trochu unáhlil, zase tak moc se nestalo.

Stejně to nezměníme. Nemá cenu dopředu nadávat a rozčilovat se. Paní Němcová jako právník působí na SPS řadu let. Pohleďme na to pozitivně, hlavně, že post nezískal jako "trafiku" někdo, kdo o vnitrozemské plavbě a fungování plavebního úřadu vůbec nic neví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 11 months later...

Ahoj,

tak nám SPS vydala zhodnocení minulé plavební sezóny......"Mezi nejčastějšími přestupky plavební sezony bylo nerespektování signálních znaků i alkohol"

 

http://mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Mezi-nejcastejsimi-prestupky-letosni-plavebni-sezo?returl=%2FVyhledavani%3Fsearchtext%3Dplavba%26searchmode%3Dallwords%26aliaspath%3D%2FVyhledavani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak nám SPS vydala zhodnocení minulé plavební sezóny......"Mezi nejčastějšími přestupky plavební sezony bylo nerespektování signálních znaků i alkohol"

 

http://mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Mezi-nejcastejsimi-prestupky-letosni-plavebni-sezo?returl=%2FVyhledavani%3Fsearchtext%3Dplavba%26searchmode%3Dallwords%26aliaspath%3D%2FVyhledavani

Docela by mne zajímalo jaké pokuty obdrželi ti hříšnici za alkohol a jiné přestupky,ale to bohužel zpráva neuvádí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty postihy za alkohol by mě také zajímali, je tam nulová hranice alkoholu a nebo je třeba povolena nějáká desetina promile? .... nejsem ten co se vožere a pak se plaví.... ale když jsme třeba na obědě, jedno dvě pivka si dám... to samé, když je krásný počasí a vedro, tak není nad to si dát vychlazenou plechovku piva.... chápu, že alkohol v kombinaci rychlého člunu nebo skutru může být životu velmi nebezpečný... ale na lodičce, která pluje 7km/hod a člověk si dá jedno pivo, tak snad žádné nebezpečí nehrozí.... no třeba mě ukamenujete..... ale třeba z naší maríny neznám nikoho (95% plachetnic), kdo by řekl, nemůžu si dát pivo, budu vyplouvat....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokuta za chlast na lodi je 100 tis , + papíry . Co mám zprávu , tak u nás na Labi tak dávají 70 tis .Tolerance bohužel prý není žádná .

To u vás dávaj i za vesty u dětí po pěti tisících.... Možná že dotyčného, kterej to měl za 10 000,- znáš. Poté, co odpoledne vyfás desítku, tak jsem ho viděl na Sandberku v hospodě. Pak jsem ho viděl večer po tmě téměř neosvětleného letět v kluzu po Labi se snad osmimetrovou krávou. Místní určitě vědí o koho jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj Oline , možná od vidění . Neznám všechny , ale to že se u nás schyluje k průseru je jasný . Všude na lodích se poměrně hodně kalí . To že to pak někdo rozpálí s trojkou v krvi je o hubu. Příští rok to bude ještě výživnější . Na plavebce mi říkali,že letos bylo o 50 % nových registrací lodí než lodi . Plus to že policajti nakoupili lodě a u nás na Osečku to kontrolujou i s českou televizí . Na Sanberku úplně stačí kdyby dali dejchnout každýmu ,kdo vypluje tak by je povýšili na plukovníky za ten počet .

Sám nejsem svatej ,ale letos po tom co u mně přibrzdila policie s tím jejich parníkem a já měl 2 piva , tak už se nedá svítit .Pivo až když zakotvím . To kilo a papíry mi za to nestojí .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tady jeste jeden dusledek, myslim vyraznejsi nez pokuta. Kolize s jinou lodi nebo dokonce plavcem pod vlivem omamne nebo navykove latky vzdy temer automaticky znamena zavineni a trestnepravni nasledky, nehlede na to, ze i pojistovna prestava v tomto pripade plnit. Take mivam chut a zizen, ale toto vedomi me dostatecne odrazuje. Muj kamarad ale vzdy bezchybne zakotvi v doku jen pod parou, jinak je nervozni a chybuje:-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, to je daň za uvolnění pravidel. Nevzpomínám si, že by v dobách povolené plavby pouze ve výtlačném režimu dávali někomu dejchnout nebo kontrolovali výbavu. Stačili jim ti, kteří jeli mimo tento režim. Na vodě byl klid a relativní pořádek, pokuty platili rychlí jezdcí (i já jednou, přiznávám) a na vejplaty bylo.

Jenže dnes je "prasácká jízda" legální (prasácká znamená např. vlna jako prase v přechodovém režimu bez ohledu na ostatní), takže není co kontrolovat. Vlastně je. Alkohol a výbavu.

I když jsme měli nějaké to pivo (tedy nebyli na plech), tak možnost nějaké kolize ve výtlačném režimu byla menší, než za střízliva byť jen v 50km/h. O skůtrech nemluvě.

Prostě kdo jel jak měl, tomu dali pokoj.

Spousta kapitánů je rozumných, bohužel ale je dost i těch, kterým to bylo jedno. Ti se právě projevovali nestandartní plavbou a byli identifikovatelní.

Samozřejmě nejsem vůbec zastáncem alkoholu při jakémkoli řízení, ale ta pohoda u nás spočívala i v tom, že jsme zakotvili, pojedli, k tomu dvě piva a jelo se dál. Anebo zakotvili v zátoce na koupání, tam byli celé odpoledne a taky nějakou tu sklenku vypili a pak v klidu na bubláka jeli domů. To teď skončilo. Zaplatili jsme tím za možnost jezdit si jakou rychlostí chceme.

Za mě? škoda. Definitivně skončila pohoda na vodě.

Upraveno uživatelem banjoales
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...