Přejít na obsah
Plavidla.cz

Volvo Penta V8 nebo Mercruiser V8 350 MAG


Doporučené příspěvky

to Sullaco : napíšu t to na email to čipování , aby se to tu nemotalo


jinak - lodí krásných je plnej svět.. jen ty peníze mít..

ale dnes už také půjdu jen do lodě nad 10m /pochozí lávka samozřejmě.. atd..

spíš něco jako apreamare.it nebo něco podobného.. takový ten : bachratější široký zaoblený kutrovitý tvar : :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci na mojí lodi na kterou stále vzpomínám jsem dodělal nalaminováním plato a hydraulickou lávku zadek lodě se zatížil o 180kg minimálně.Docela to změnilo jízdní vlastnosti lodě.Musel jsem dodělat trimovací klapky,aby šla loď ve 4 lidech /aniž bych poslal někoho na špičku/ do skluzu.Další sezónu mne odešla Z noha SX. Vyměnil jsem jí za DP a nerez propelery.Rozdíl mezi DP a SX byl tak velký,že ty trimovací klapky už jsem dál používal jen pro to abych udržel loď ve skluzu při menší rychlosti a zřejmě jít rovnou do DP tak bych je ani neinstaloval.

To je můj postřeh stejná loď váha a posádka,ale rozdíl opravdu obrovský.Mluvím o plavbě na moři né bezvětří.

Jinak pokoukávám a zřejmě půjdu do Bavária 39-42 která bude stále v HR.Chtěl jsem Bavária 37 ale při prolezení ten prostor není tak velkej jak jsem myslel.

No úplně stejný postřeh jsem nalezl u uživatelů DP takřka po celém světe. Přesně jak píšeš, pokud to není ryze sportovní loď a je ještě těžká ale je potřeba ji dostat a hnát ve skluzu má DP své opodstatnění. Znovu říkám, ne nežeru všechna PR výrobců ale zase říkat, že to je totálně k ničemu mi přijde opačný extrém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci na mojí lodi na kterou stále vzpomínám jsem dodělal nalaminováním plato a hydraulickou lávku zadek lodě se zatížil o 180kg minimálně.Docela to změnilo jízdní vlastnosti lodě.Musel jsem dodělat trimovací klapky,aby šla loď ve 4 lidech /aniž bych poslal někoho na špičku/ do skluzu.Další sezónu mne odešla Z noha SX. Vyměnil jsem jí za DP a nerez propelery.Rozdíl mezi DP a SX byl tak velký,že ty trimovací klapky už jsem dál používal jen pro to abych udržel loď ve skluzu při menší rychlosti a zřejmě jít rovnou do DP tak bych je ani neinstaloval.

To je můj postřeh stejná loď váha a posádka,ale rozdíl opravdu obrovský.Mluvím o plavbě na moři né bezvětří.

Jinak pokoukávám a zřejmě půjdu do Bavária 39-42 která bude stále v HR.Chtěl jsem Bavária 37 ale při prolezení ten prostor není tak velkej jak jsem myslel.

No úplně stejný postřeh jsem nalezl u uživatelů DP takřka po celém světe. Přesně jak píšeš, pokud to není ryze sportovní loď a je ještě těžká ale je potřeba ji dostat a hnát ve skluzu má DP své opodstatnění. Znovu říkám, ne nežeru všechna PR výrobců ale zase říkat, že to je totálně k ničemu mi přijde opačný extrém.

Není to totálně k ničemu - dobře se s tím couvá!!!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci na mojí lodi na kterou stále vzpomínám jsem dodělal nalaminováním plato a hydraulickou lávku zadek lodě se zatížil o 180kg minimálně.Docela to změnilo jízdní vlastnosti lodě.Musel jsem dodělat trimovací klapky,aby šla loď ve 4 lidech /aniž bych poslal někoho na špičku/ do skluzu.Další sezónu mne odešla Z noha SX. Vyměnil jsem jí za DP a nerez propelery.Rozdíl mezi DP a SX byl tak velký,že ty trimovací klapky už jsem dál používal jen pro to abych udržel loď ve skluzu při menší rychlosti a zřejmě jít rovnou do DP tak bych je ani neinstaloval.

To je můj postřeh stejná loď váha a posádka,ale rozdíl opravdu obrovský.Mluvím o plavbě na moři né bezvětří.

Jinak pokoukávám a zřejmě půjdu do Bavária 39-42 která bude stále v HR.Chtěl jsem Bavária 37 ale při prolezení ten prostor není tak velkej jak jsem myslel.

Jsem nucen ti oponovat.Tak dramatický rozdíl mohl být zapříčiněn pouze nevhodnou vrtulí u SX!!! U DP jsi se trefil,proto ten rozdíl!!

 

bootcentrum

Ne ne vrtule byly stejné u SX i u DP a byl to skok je pravda že dalšího skoku jsem dosáhl když jsem tam dal místo alu nerezové,ale i na ty alu to frčelo bez trimovacích klapek.Jinak mohu potvrdit to couvání kotvil jsem jen zadkem /nebo bokem/ DP hodně drží stopu - dráhu a nevybočuje když tě nesfoukne vítr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci na mojí lodi na kterou stále vzpomínám jsem dodělal nalaminováním plato a hydraulickou lávku zadek lodě se zatížil o 180kg minimálně.Docela to změnilo jízdní vlastnosti lodě.Musel jsem dodělat trimovací klapky,aby šla loď ve 4 lidech /aniž bych poslal někoho na špičku/ do skluzu.Další sezónu mne odešla Z noha SX. Vyměnil jsem jí za DP a nerez propelery.Rozdíl mezi DP a SX byl tak velký,že ty trimovací klapky už jsem dál používal jen pro to abych udržel loď ve skluzu při menší rychlosti a zřejmě jít rovnou do DP tak bych je ani neinstaloval.

To je můj postřeh stejná loď váha a posádka,ale rozdíl opravdu obrovský.Mluvím o plavbě na moři né bezvětří.

Jinak pokoukávám a zřejmě půjdu do Bavária 39-42 která bude stále v HR.Chtěl jsem Bavária 37 ale při prolezení ten prostor není tak velkej jak jsem myslel.

Jsem nucen ti oponovat.Tak dramatický rozdíl mohl být zapříčiněn pouze nevhodnou vrtulí u SX!!! U DP jsi se trefil,proto ten rozdíl!!

 

bootcentrum

Ne ne vrtule byly stejné u SX i u DP a byl to skok je pravda že dalšího skoku jsem dosáhl když jsem tam dal místo alu nerezové,ale i na ty alu to frčelo bez trimovacích klapek.Jinak mohu potvrdit to couvání kotvil jsem jen zadkem /nebo bokem/ DP hodně drží stopu - dráhu a nevybočuje když tě nesfoukne vítr.

Jak můžeš tvrdit takový nesmysl,že vrtule byly stejné jak u SX a u DP???? A navíc i stálý převod v Z-ku bývá odlišný od SX!!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli vono to neni s tim duoproprdelem lepsi i dopredu,moje alpha kdyz jedu pomalu klickuje jak prase a nemam vule a klapky uplne dole

Hlavně je nejduležitější mít klapky uplně dole,jak píšeš,to si rovnou vyhod kotvu!!!! Ha,ha,...ALE JINAK,KDYŽ BUDEš MíT DELší A KVALITNěJší LOD,TAK TA TI TAK KLIčKOVAT NEBUDE!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim, laboroval jsem u Alfy s vrtulema, vyzoušel jich asi deset a je nesmysl napsat, že stačí jen jedna vrtule. Vždycky jsem dosáhl toho, že buďto jsem měl vrtuli, co mě ihned vyrvala z vody ale utrpěla maximálka, nebo jsem šel z vody pomaleji ale maximálka stoupla. Proto jsem vozil dvě na střídání. A nebo něco mezi tím. Ideál neexistuje a nikdy neexistoval a existovat nebude a to je právě to, co DP pomáha eliminovat. Záměrně píšu pomáhá, nikoliv že to je zázrak. I za použití rychlejší vrtule zkrátka ty dvě vyrvou tu loď lépe z vody. Mluvil jsem teď s kamarádem z kanady, co měl tu tzv. cigarette power boat a jasně to povídal, ano je to singl, vrtule co nejvíc do maximálky ale taky to trvalo, než se tam moje kráva s 1500 HP pořádně rozjela. A nebo jsou na celém světě blbci a jen u nás na to přišli. :) Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...