Rimmerak Odesláno 22. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. Září 2014 Taky doufám, že se mi nepotopí záď... aby to nedopadlo nějak takhle... https://www.youtube.com/watch?v=6QJhP60Nu-c Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Tedy takhle "kurvit" motor :( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 23. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. Září 2014 To byl konkurenční motor :-D A asi i konkurenční šofér, když ho to málem utopilo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 K tomu videu neni co dodat. Kazdej si o inteligenci takovyho testu udela predstavu sam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 23. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. Září 2014 (upraveno) USA - diváci to potřebují názorně :-) Když jsem díval na další video, kde šéf Evinrude vysvětloval princip a výhody toho jejich E-Tecu (dvoutakt s přimým vstřikováním) tak jsem umíral smíchy, co to je za omezence... Jo, asi je to tím, že jsem na to díval pohledem strojaře, ale i tak mi to přišlo opravdu přes čáru. Upraveno 23. Září 2014 uživatelem Rimmerak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Vemte si kolik stojí natočit reklamu a kolik stojí reklamní vteřina v televizi atd. Cena toho zničenýho motoru je proti tomu úplný nic. No a je to pořád jen reklama. V překladu to znamená nesmysly, lži a nasmysly. Všichni to přece známe ne? :)Dělá se to proto, že to na lidi působí. Můžeme si tu stokrát říkat, že je to nesmysl. Když by to do nás správně a dlouho hustili, tak si po čase taky spousta z nás začne říkat, že na tom třeba něco je. No a kolik laiků myslíte, že si řekne "hele motory jsou stejně drahý, pro kterej se rozhodnu? Přece pro ten co utopil yamahu ne?" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 23. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Tak nějak no :-) Reklama je od slova klamat :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Jezis to jsou idioti :D :D :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Né nadarmo se říká, že reklama a dámské přirození vládne světu :) :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 23. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Jo, a taky se říká, že kdyby měla 3,14-ča řemenici, tak otočí světem :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 23. Září 2014 Sdílet Odesláno 23. Září 2014 Hahaha vy jste volove :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 28. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. Září 2014 Tak mám první zkušenost s novým motorem. Jedním slovem NELITUJI. V sobotu 42km na Orlíku, ve třech lidech 80+60+100kg + nádrž a 28-29km/h dle GPSky, na třetinu plynu. Spotřeba 4,5 litru = cca 11l/100km. Stejně jako s 5 koněm :-DDneska Dolany - Nelahozeves a zpět, ve dvou 80+75kg a rychlost 30km/h. Taky na třetinu plynu. Když dám plynu víc, začne kavitovat šroub. Asi by to na takový lehký člun chtělo šroub s větším stoupáním. Když to z nuly ohulím na plný plyn, tak dokud je člun nakloněný, tak to táhne jako kráva, jakmile se překlopí do skluzu, začne šroub nad cca polovinu plynu "prokluzovat". Motor jakoby vylítává do max otáček a zase z nich padá a rychlost spíš klesne. Trim jsem zkoušel všechny polohy, moc to vliv nemělo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 28. Září 2014 Sdílet Odesláno 28. Září 2014 Je možný že to nebude dost hluboko ve vodě , zkontroluj výšku zrcadla a motoru , jestli to k sobě pasuje . Tohle se tu již jednou řešilo . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 28. Září 2014 Sdílet Odesláno 28. Září 2014 jaky tam mas stoupaní-ja kdyz ho koupil tak jsem tam mel 8 coz je tak na vytlak- na tebe bych to typoval tak na 10-11-je stejna s Yamahou-cena kolem 2000 -jinak Parsun15 by mel mít omezovac-teda aspon ja ho tam mam-pokud mas desku tak 5cm pod kylem tak je to OK-spis si zkontroluj sklon-trim mi nestacil a resil jsem to klinem pod motor- Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 28. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. Září 2014 jaky tam mas stoupaní-ja kdyz ho koupil tak jsem tam mel 8 coz je tak na vytlak- na tebe bych to typoval tak na 10-11-je stejna s Yamahou-cena kolem 2000 -jinak Parsun15 by mel mít omezovac-teda aspon ja ho tam mam-pokud mas desku tak 5cm pod kylem tak je to OK-spis si zkontroluj sklon-trim mi nestacil a resil jsem to klinem pod motor-Vrtule tam bude podle mě standard se kterým se ten motor prodává. Kolik to je nevím, ale na něm sem žádný popisek neviděl. Zkusím to zítra změřit. Omezovač to asi má, to je podle mě to drnkání plynu, jakmile ta vrtule proklouzne. Deska je normálně tak těch 5-8cm, jakmile se to dostane do kluzu, už je jen tak 1cm pod vodou. Trim je podle mě ok. V kluzu je motor perfektně svisle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 28. Září 2014 Sdílet Odesláno 28. Září 2014 Správně by voda měla plynout mezi těma dvěma kavitačníma deskama na motoru , na noze nad vrtulí . Rozdíl je asi 2,5 cm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 28. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. Září 2014 Správně by voda měla plynout mezi těma dvěma kavitačníma deskama na motoru , na noze nad vrtulí . Rozdíl je asi 2,5 cmOk, omrknu to. Podle mě to bude hlavně tím šroubem... jestli je tam ten se stoupáním 8", tak už výkon nepřevede a protočí se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 28. Září 2014 Sdílet Odesláno 28. Září 2014 (upraveno) jestli mas original ,,parsun,,vrtuli tak by to na ni melo byt ,,vylité.. aspon ja to mam jinak oproti vrtuli Michigen je docela humpolacka(tlusty profil listu)na standart se nespolehej-ja ho kupoval novej uz s ,,pomalou,, Upraveno 28. Září 2014 uživatelem packa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 28. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. Září 2014 Humpolácká je no. Listy mají na kraji tak 3mm tloušťku. Mrknu na to, možná sem si toho nálitku s čísly nevšimnul. Je pravda, že na tý 5ce to napsaný bylo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 28. Září 2014 Sdílet Odesláno 28. Září 2014 (upraveno) Pokud je vrtule jeden cm pod hladinou tak se nedivím, že přisává vzduch. Tohle moc na stoupání na vrtuli nevypadá... Buďto by to jelo pomalu a vrtule se ne a ne pořádně roztočit, tzn. motor by nešel do otáček a nebo naopak by šel do otáček lehce a ještě by šel do červenýho spektra. Rozhodně by ale i tak nepřisávala vrtule vzduch. Upraveno 28. Září 2014 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 29. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. Září 2014 Ne vrtule, antikatitační deska je 1cm pod vodou. Vrtule je samozřejmě mnohem níž. Nevím jak situaci popsat, aby to bylo přesné. Ale ještě jednou to zkusím. Když stojím a dám plný plyn, člun se vzadu zanoří, je cítit brutální tah motoru, člun zrychluje a najednou se rychle vynoří záď a člun se dostane do kluzu. V ten moment už nemá plný plyn smysl, od cca poloviny rozsahu plynu na heftu to začne "drnkat na omezovač" nebo jak ten zvuk popsat. Prostě se ten šroub ve vodě jako by chytá jen tak ze 75% doby a ve čtvrtině proklouzne - motor vyletí do otáček - jen na chvilku (0,5 sekundy?) a pak se zase šroub chytí. Jakmile trošičku uberu, aby to tohle "drnkání" nedělalo, člun o něco zrychlí. Jo a když jsem jel sám, jelo to 30, když jsme jeli ve třech, jelo to taky 30 :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 29. Září 2014 Sdílet Odesláno 29. Září 2014 Takhle jak to popisuješ jsem to jednou taky řešil, už je to pár let dozadu, ale pamatuji si že stačilo pustit motor o cca 2cm níže a bylo po problému. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 29. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. Září 2014 Takhle jak to popisuješ jsem to jednou taky řešil, už je to pár let dozadu, ale pamatuji si že stačilo pustit motor o cca 2cm níže a bylo po problému.Což mi nejde, protože bych musel vyříznout zrcadlo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 29. Září 2014 Sdílet Odesláno 29. Září 2014 Jo taky to na mě dělá dojem, že by měl motor jít trochu dolů, potom nebude propeller přisávat vzduch. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rimmerak Odesláno 29. Září 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. Září 2014 Přitom za jízdy to ale tak nevypadá, že by přisával vzduch shora. Můžu vyzkoušet na antikavitační desku přidělat nějaký rozšiřovací křidýlka, aby byla větší... podle mě to saje zpod člunu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se