Přejít na obsah
Plavidla.cz

Kam na Labe na jeden a půl dne?


Doporučené příspěvky

Jen těsně pod Litoměřicemi jsem namotal vlasce. řeka široká podle mapy 160m, rybáři na pravém břehu, my pluli asi 30metrů od levého a to byste neřekli, měli to vyvežený až tam. Jeli jsme pomalu a tak se to utemovalo do škvíry mezi vrtulí a nohou, nešlo to odříznout a vrtule šla ztuha. Nechtěl jsem tavit silon a riskovat, že se to ještě zhorší a tak jsem dojel na záložák k nejbližšímu vhodnému místu a tam sundat vrtuli, abych to odmotal. Po vytažení lodě V Litoměřicích jsem pak zjistil, že mám namotáno i na záložáku. :-(

hlavně se podívej do nohy, jestli v ní není voda - jestli to přežil simmering

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budou fotky?

Fotek okolí Labe jsou všude mraky a ty soukromé nezveřejňuju. Takže se omlouvám, ale nebudou.

Nic výjimečného jsme neviděli. Kamarád tahal skoro celou dobu nějakou plastovou rybu na vlasci za lodí a nic nechytil. Akorát u ústí vytáhl 5 malinkých okounů ze břehu.

Co se mi na tomhle úseku nelíbilo byl hluk. Jak jde řeka údolím, na každé straně silnice a na jedné i trať, tak ten hluk je hodně intenzivní.

Upraveno uživatelem Lubor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně se podívej do nohy, jestli v ní není voda - jestli to přežil simmering

Jo jo, to mám v plánu.

Když už jsme u toho, viděl jsem nějaké video, kde navrtali do gufera dvě dírky, do nich našroubovali vruty a za ně vytáhli gufero. Pak usadili nové. To je použitelný postup? Dělal jsem to zatím jen u starého motoru a tam jsem měl rozebranou celou převodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se mi na tomhle úseku nelíbilo byl hluk. Jak jde řeka údolím, na každé straně silnice a na jedné i trať, tak ten hluk je hodně intenzivní.

Trochu se pletes. Frekventovana silnice je jenom na jedny strane, ale zeleznice je na obou stranach.

Az nekdy v dalekem budoucnu bude dodelana D8 a mozna jeste jez v Decine, tak hluku bude o poznani min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvetsi problém jsou nakladni vlaky, osobaky uz mají dneska většinou slusny podvozky.


Ale casem si to clovek ani neuvedomi. Kousek nad Tyncem je podobny místo, z obou stran skaly a mezi nima jenom zeleznice a voda. Jednou jsem tam byl a asi pul hodiny jsem si lamal hlavu, proc je to tam takovy strasidelne divny. Byla stavka zeleznicaru. To ticho bylo tak strasne cizi, az bylo hlucny. :)

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně se podívej do nohy, jestli v ní není voda - jestli to přežil simmering

Jo jo, to mám v plánu.

Když už jsme u toho, viděl jsem nějaké video, kde navrtali do gufera dvě dírky, do nich našroubovali vruty a za ně vytáhli gufero. Pak usadili nové. To je použitelný postup? Dělal jsem to zatím jen u starého motoru a tam jsem měl rozebranou celou převodovku.

na vytahovaní guffer a vysypanejch lozisek existuje pripravek-pouzival jsem ho na udržbš a docela to s nim šlo-je to podobne reversnimu kladivu a ma to na konci takove stavitelne háčky-rozsah po 5mm-byla to cela sada a dost drahé ale asi pro šikovneho by to nemusel byt problem to spachat

http://www.strojirnyzb.cz/wp-content/uploads/2011/09/MP-1-2061.jpg neco podobneho jako toto

Upraveno uživatelem packa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...