Přejít na obsah
Plavidla.cz

Přihlášení přívěsu


Vlada

Doporučené příspěvky

Poraďte nějaké zamykání přívěsu k autu na kouli,může být i nějaký odkaz.Díky

Máme v nabídce uzamykací box na závěsné zařízení, se kterým se dá přívěs uzamknout i zapojený k autu. Box chrání spojovací kloub proti odepnutí a zároveň montážní šrouby proti demontáži. Cena je 720,- Kč vč. DPH. Tel : 777805285

Nebyl by někde obrazek jak to vypadá, taky bych něco takového čím se dá zamknout přívěs i na kouli potřeboval, mám jen box kterým se dá přívěs uzamknout jen pokud je odpojen. Díky za bližší info.

Buďto ten box za cca 700,- a výš, nebo origoš ALko, což je trochu o něčem jiném ale je to zase držší. Mě se ten box vůbec nelíbí tak jsem šel do toho origoše ALko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...
  • Odpovědi 59
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Takže jsem zajel s vlekem na technickou. Z vidiny brzkého návratu v pořádku se vším všudy mě vyvedl pan technik, který mi řekl, že moje výrobní číslo je vyraženo očividně na broušeném povrchu, tudíž mohou nabýt podezření, že to může znamenat něco nekalého. Na moji poznámku, že takto je to originál od výrobce z Německa, kde to navíc prošlo před mýma očima tech. prohlídkou když mi dávali převozky do čR (doklady mám) a zde v čR to před 2 lety prošlo na jiné STK taky bez problémů mi bylo odpovězeno, že je to nezajímá a basta. Vypsali mi papíry na magistrát, kde se mám domoci zápisu do TP, že VIN kód je vyražen dodatečně či něco takového, já to slyším prvně. Na originálnmí štítek se jen pan technik usmál, a řekl mi, že štítků mi může naplnit celou tašku. Takže jsem tam nechal 600,- technickou mám na 30 dní a budu se teď srát s výrobním číslem, které nevadilo nikomu v Německu, Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku, Itálii a nakonec i v česku. Neskutečný! Na magistrátě mi to pravděpodobně neudělají jen tak, protože to číslo je originál, tudíž žádná dokumentace jako že bylo doraženo dodatečně neexistuje, tudíž mi někdo poradil, nahlásit jako že to číslo vyrezlo nebo co. No je toto normální? Zase chce být někdo papežtější než Papež.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mozna jsi bohuzel natrefil na nejakyho kamose nekoho, kdo ty vozejky prodava tady u nas a bohuzel to byl nejakej styl pomsty za to, ze jsi nepodporil zdejsi radobypodnikatele :).

Mam podobnej zazitek jeste tenkrat s prvnim vozejkem pod lod a nejak uz mne to tady vubec neprekvapuje. Asi uz nestaci ze nas zacinaj cim dal vic buzerovat na vode, ale uz asi zacinaj i na suchu.


Nedavno jsem nekde cetl vtip, kterej se prej zacina rikat v nasi republice, myslim si, ze se sem docela hodi :)

Optimista se uci anglicky

Pesimista se uci rusky

Realista se uci strilet

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím vyrezlím číslem na vleku to tak je .Na technický ti měli říct kde to tam u vás dělaj. Jinak na místě podáš žádost ,zaplatíš asi 200kč a vyrazí nebo jiskří nové za udajně vyrezlé.Aspon u nás to tak je.Už jsem to dělal na kábru který nešlo přihlásit.Takže dotyčný měl pravdu.P
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dotyčný sice pravdu měl, ale já mám legální přívěs, legální a originální vyražené výrobní číslo a nevidím důvod, proč bych měl podstupovat tyhle opičárny. Zkusil jsem bez návštěvy na magistátě zavolat znovu na STK kde jsem jim rovnou řekl, že mi magistrát nemůže zapsat nic do TP, o jinačím vyraženém čísle, protože k tomu nemají žádné podklady, neboť nikdo tohle nedělal páč číslo je originál již z výroby. Pak jsem mu řekl od plic, že to mimochodem nevadilo zbytku Evropy ale až v Teplicích na STK je problém. Tak prý když je to tak, že to nějak vyřešíme. Ty je síla co?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj v Teplicích je problém se vším myslím STK.Také mne 1.technická cvičil,že neodpovídá rozměr vozejku v cm délka tak jsem mu vysvětlil,že vozejk to hliníklové šasí je univerzální na jednu míru což odpovídalo a pak podle lodě jsou na něm přidělané ty dřevěné fošny a podle délky lodě se vysouvají.Pořád kroutil hlavou a běhal z metrem tak jsem mu udělal vozejk nejmenší zasunul rampu a pak nejdelší a vysunul rampu chodil okolo a pořád měřil.Chtěl mne vyhodit,že ten kdo pslal techničák napsal špatné údaje v cm.Trval jsem na tom,že to chci písemně a že budu vyžadovan náhradu cesty do toho výzkumáku motorových vozidel v Plzni a vyměkl.Jinak pak další roky jsem měl na STK klid a loni,že mne scházej světla na boku ty oranžové mám tam 1ks a mají být 2ks a bílé odrazky zepředu po 3 m.S veškerou slušností jsem ho upozornil,že takhle je to od výroby a jejich 2x STK bez závad.Není možná na 3 STK vše předělávat a že je už po záruce,protože bych to jinak hodil prodejci na hlavu.Až když jsem si nechal zavolat vedoucího a řekl,že odjiždím do HR a každou STK nebudu předělávat vozejk podle toho kdo ho zrovna prohlíží tak jsme zvolili kompromis STK daly a do příští předělám.Už to mám hotové přeci jenom loď je dlouhá a z boku je lépe vidět dělal jsem to pro sebe takže pevné nervy Standa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dotyčný sice pravdu měl, ale já mám legální přívěs, legální a originální vyražené výrobní číslo a nevidím důvod, proč bych měl podstupovat tyhle opičárny. Zkusil jsem bez návštěvy na magistátě zavolat znovu na STK kde jsem jim rovnou řekl, že mi magistrát nemůže zapsat nic do TP, o jinačím vyraženém čísle, protože k tomu nemají žádné podklady, neboť nikdo tohle nedělal páč číslo je originál již z výroby. Pak jsem mu řekl od plic, že to mimochodem nevadilo zbytku Evropy ale až v Teplicích na STK je problém. Tak prý když je to tak, že to nějak vyřešíme. Ty je síla co?

Jednoduché řešení objetuj znova 600kč jeď na STK jinam protože to vyražení tě vyjde možná stejně a spousta času a nervů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Sullaca. Hele chlape a ty nemas nekde na technicky znamiho?

Asi bych kazdopadne vyzkousel co tady rika standa* nez bych se poustel do dalsich kroku. Koukam ale, ze ty STK a dopravaky jsou asi vsude stejny.

Ahoj nejsou všude stejný máme ve firmě 5 aut a přívěs chodím na STK do více středisek,ale je jasné že je rozdíl mezi buzerací a prohlídkou.Beru to,že je to vrak tak to nemá na silnici co dělat.Ale uvedu jenem příklad na jednom autě jsme také meli nečitelné číslo rámu technik vzal nějakou UV lampu a řekl já to vidím jinde by vás vyhodili a poslali vyrazit nové.Uvádím jen pro příklad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...
Starší přívěs lze přihlásit, ale pouze za předpokladu, že přívěs má globální homologaci pro Evropslou unii. Ta je zapsána ve velkém TP. Většinou ji mají přívěsy, které nejsou starší 8 mi let a pocházejí z produkce velkých výrobců, kteří mají hromadné schválení výroby přívěsů. pokud váš přívěs nevyhovuje, dokáži ho přihlásit jako vlastní výrobu. Dostanete nové VIN, provedu 1. technickou kontrolu, včetně vystavení technického průkazu. Tel.: 777805285, MEDD plus, Kordula a Žák, A.Kouly 107, Kladmo 3. Email: meddplus@seznam.cz

///

To samé pro moraváky:

Odbory dopravy magistrátů jednotlivých měst k přihlašování individuálně dovezených a k individuální stavbě nových vleků přistupují každý jinak. /nemělo by to být, ale žijeme v čR/ Je potřeba otázku položit: Jde v Br.ě toto přihlásit nebo postavit a přihlásit? Bude to možné i v Bl...ku?

Bez homologace pro EU je to problém, ale dá se vyřešit stavbou, nebo přestavbou. Každý případ je individuální a potřebuje individuální přístup. Pozor některé kroky tohoto procesu jsou nevratné.

Případné konzultace:

HTL s.r.o.

Nová Ves 207

66491 Ivančice

tel.720489256

htlsro@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás, chtěl bych poprosit o radu...

Jede mi z USA motorový člun Sea Ray 26f 3300kg, i z americkým vozíkem do Bremerhavenu. Myslíte, že je velká troufalost na vozík připevnit české převozní značky s platným mezinárodním pojištěním a dovézt tuto soupravu po ose až do čR? Mají vůbec us koule tažných zařízení stejnou velikost a nebo je třeba přešroubovat náš kulový závěs ISO 50?

Máte někdo zkušenost z dopravou tak velké ho člunu z Bremerhavenu? Je lepší loď vyclít přímo v Německu?

Předem dík za Vaše rady.

No to bych raději neriskoval...je lepší si koupit převozní značky v SRN platné 1 Týden i spojištěním za cca 120EUR...na české převozní značky jsou němečtí policisté ,,alergičtí,,...V Bremerhavenu dost často u výjezdu z přístavu hlídkují policisté a je jim přímo potěšením někoho s přívěsem nachytat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás, chtěl bych poprosit o radu...

Jede mi z USA motorový člun Sea Ray 26f 3300kg, i z americkým vozíkem do Bremerhavenu. Myslíte, že je velká troufalost na vozík připevnit české převozní značky s platným mezinárodním pojištěním a dovézt tuto soupravu po ose až do čR? Mají vůbec us koule tažných zařízení stejnou velikost a nebo je třeba přešroubovat náš kulový závěs ISO 50?

Máte někdo zkušenost z dopravou tak velké ho člunu z Bremerhavenu? Je lepší loď vyclít přímo v Německu?

Předem dík za Vaše rady.

No to bych raději neriskoval...je lepší si koupit převozní značky v SRN platné 1 Týden i spojištěním za cca 120EUR...na české převozní značky jsou němečtí policisté ,,alergičtí,,...V Bremerhavenu dost často u výjezdu z přístavu hlídkují policisté a je jim přímo potěšením někoho s přívěsem nachytat

To vůbec nezkoušej. Trvale manipulační RZ /bílý podklad, písmena a číslice zelené/ platí pouze na území čR. Jsou použitelné pouze pro vozidla, přívěsy a motocykly na čistopisu ORV část II. /dříve TP, laicky Velký techničák/. POZOR! OA, NA, přívěsy, traktory a motocykly mají každý svou trv. man. RZ. Není možné zapůčovat na jiné kategorie vozidla jako dříve.

///

Sečti váhu lodi a váhu vleku, najdi spediční firmu, nebo autodopravu, udej celkové rozměry a váhu. Na vytížení to nechej jako celek převézt na území čR. Pak si s tím dělej co chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jaké je vozík značky-nějaká am.výroba, 2 nápravy, problém je hlavně v přihášení v čR. Musím koupit nové nápravy a na danou hmotnost mi lépe vyhovují 3 nápravy, každá na 1200 kg, cena za jednu cca 10000,Kč,

dvojnáprava stojí cca 50000...

Pro tebe je asi nejvýhodnější vlastní stavba...

///

Dvojnápravu nikdy nekupujte, v případě poškození jedné nápravy bude muset zakoupit opět dvounápravu. Raději 3 jednotlivé osy, než dvounápravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím vyrezlím číslem na vleku to tak je .Na technický ti měli říct kde to tam u vás dělaj. Jinak na místě podáš žádost ,zaplatíš asi 200kč a vyrazí nebo jiskří nové za udajně vyrezlé.Aspon u nás to tak je.Už jsem to dělal na kábru který nešlo přihlásit.Takže dotyčný měl pravdu.P

///

Na STK pouze zkonstatují daný stav vozidla a vydají o tom protokol.

S protokolem o STK příp. EK přejdeš na Odbor dopravy obce s rozšířenou působností, příslušné tvému trvalému pobytu, dále jen magistrát. Kde ti vypíší a orazítkují tiskopis "pokyn k obnovení VIN náhradní technologií" /každý magistrát má svůj vlastní formulář/.

Magistrát ti sdělí, kdo je oprávněn nové vyražení VIN provést.

V magistrátem udané firmě ti vyrazí VIN náhradní technologií a do pokynu k vyražení VIN ti potvrdí, že VIN skutečně vyrazili, a starý nečitelný /vykorodovaný, či jiným způsobem zničený/ VIN způsobem odpovídajícím zákonu znehodnotili. Nepotvrdí-li ti znehodnocení původního VIN, máš problém. /onehdá jsem jednomu technikovi odboru dopravy jednoho nejmenovaného magistrátu nejmenovaného města musel přinést skoro čtvrtku havarovaného auta i přes to, že na výměnu dílu byla faktura ze značkové opravny a klidně vylíčím, jak jsem ten kus hledal v kontejneru šrotu/

Poté se odebereš zpět na magistrát, kde ti na základě těchto a jiných dokumentů vyznačí v ORV část II. /dříve TP, laicky Velký TP/ správný na tiskopisu pokynu k vyražení VIN náhradní technologii magistrátem uvedený VIN a důvod jeho obnovy. / mnohdy dojde k chybě, v tom případě to celé ještě jednou zopakuješ/.

Při zápisu změn do ORV část I. /dříve OTP, laicky malý TP/ by nemělo dojít k chybě, protože dochází pouze ke kopírování ORV část II., bohužel, poznámku na konci zapisuje ta tetka na magistrátu, takže záznam: VIN obnoveno náhradní technologií v ORV část I. je nutné zkontrolovat při převzetí a případné chyby také reklamovat.

Skoro vždy k nějaké chybě dojde, je li ORV část I. vytvořena podle starého, rukou či strojem psaného TP. To ta tetka na magistrátu všechno ručně do počítače naklape.

Obnovení VIN náhradní technologií stojí podle firmy a regionu od 150,-- do 800,--Kč. Celá procedura? Cena pouze na vyžádání.

Pochopili? Dotazy na email. Jiřina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj v Teplicích je problém se vším myslím STK.Také mne 1.technická cvičil,že neodpovídá rozměr vozejku v cm délka tak jsem mu vysvětlil,že vozejk to hliníklové šasí je univerzální na jednu míru což odpovídalo a pak podle lodě jsou na něm přidělané ty dřevěné fošny a podle délky lodě se vysouvají.Pořád kroutil hlavou a běhal z metrem tak jsem mu udělal vozejk nejmenší zasunul rampu a pak nejdelší a vysunul rampu chodil okolo a pořád měřil.Chtěl mne vyhodit,že ten kdo pslal techničák napsal špatné údaje v cm.Trval jsem na tom,že to chci písemně a že budu vyžadovan náhradu cesty do toho výzkumáku motorových vozidel v Plzni a vyměkl.Jinak pak další roky jsem měl na STK klid a loni,že mne scházej světla na boku ty oranžové mám tam 1ks a mají být 2ks a bílé odrazky zepředu po 3 m.S veškerou slušností jsem ho upozornil,že takhle je to od výroby a jejich 2x STK bez závad.Není možná na 3 STK vše předělávat a že je už po záruce,protože bych to jinak hodil prodejci na hlavu.Až když jsem si nechal zavolat vedoucího a řekl,že odjiždím do HR a každou STK nebudu předělávat vozejk podle toho kdo ho zrovna prohlíží tak jsme zvolili kompromis STK daly a do příští předělám.Už to mám hotové přeci jenom loď je dlouhá a z boku je lépe vidět dělal jsem to pro sebe takže pevné nervy Standa

údaje v TP jsou v mm. Příště si nechej tu chybu zapsat do protokolu a na magistrátu nechej "opravit dle skutečnosti".

Máš v TP uvedené dvě délky? Boční oranžové odrazky musí být umístěny tak aby vyhovovaly předpisům jak co do počtu a vzdálenosti od přední a zadní roviny vleku a musí být dodržena i vzdálenost, mezi jednotlivými odrazkami. musí to být správně jak se zasunutou rampou, tak i s vysunutou rampou na max.

Na STK nejsou schopni změřit účinnost provozní brzdy u bržděného vleku a jediné, co vlastně mohou je zkontrolovat rozměry, osvětlení, barvu,výrobní číslo a štítek.

Jestli máš proti STK výhrady, přejeď na jiné STK a nechej si vystavit tzv. reklamační protokol.

Na STK můžeš jet třeba na druhý konec republiky.

Pro zasmání: Majitel amatérsky přistavil vozidlo na STK a oni ho profesionálně vyhodili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme v nabídce uzamykací box na závěsné zařízení, se kterým se dá přívěs uzamknout i zapojený k autu. Box chrání spojovací kloub proti odepnutí a zároveň montážní šrouby proti demontáži. Cena je 720,- Kč vč. DPH. Tel : 777805285

Nebyl by někde obrazek jak to vypadá, taky bych něco takového čím se dá zamknout přívěs i na kouli potřeboval, mám jen box kterým se dá přívěs uzamknout jen pokud je odpojen. Díky za bližší info.

Buďto ten box za cca 700,- a výš, nebo origoš ALko, což je trochu o něčem jiném ale je to zase držší. Mě se ten box vůbec nelíbí tak jsem šel do toho origoše ALko.

Když nechceš, aby ti vykradli chatu, tak si ji nepořizuj. Když nechceš, aby ti ukradli auto, tak si ho nekupuj.

Když se bojíš, že ti něco ukradnou, tak to pojisti. Vysvětli pojišťovně, že téměř žádné riziko nehrozí u vleku na přepravu lodí a dobrou levnou pojistku ti dají.

- Nejlevnější způsob je protáhnout řetěz dírou v ráfku a omotat okolo rámu, případně takto spojit kola u dvouosého vleku. Na řetěz visací zámek s kaleným očkem. Na druhé straně provézt totéž s ocelovým lankem.

- Sežeňte si policejní botičku.

- Zamknout silným řetězem k autu.

- Na spodek vleku přilepte starou dobře nabitou a zapnutou Nokiu v igelitovém pytlíku.

- Další inspiraci hledejte u motorkářů.

Pokud budeš na místě stát jeden den, vlek bude viditelně zabezpečený a ukradnou tam vlek, bude to určitě jiný, než ten tvůj.

V případě, že vlek bude stávat na jednom místě delší dobu, nebo pravidelně a někdo si ho "vyhlídne" tak ti ho stejně ukradne.

Rampu s osvětlení a RZ schovávejte do jiného auta. Vlek bez světel padne do oka i toho "nejpomalejšího" policajta.

Viděl jsem hasiče otevírat při zásahu vrata s visacím zámkem. Trvalo to 15 max. 20 sekund. Vystoupit z auta, otevřít vrata, projet autem a znovu nastoupit a odjet.

Žijeme v čR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Na mě ty plechový krabice neudělali zrovna valný dojem (tím nechci říct, že nemohou splnit svůj účel) a tak jsem koupil origo Alko (dražší o cca 700,-) a jsem velmi spokojen, jak provedením, tak i jednoduchou obsluhou.

A ještě doporučuju koupit takovej gumovej návlek na žehličku vozejku taky od fy Alko, ušetří vám to hodně rýh a škrábanců či jiného poškození při zapojování vozejku za kouli. Nádherně pasuje i s výše uvedeným zámkem Alko.

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde u nás přihlásit přívěs na loď dovezený z Německa starý 12 let?? Za odpověď děkuji.

nevím,ale mluvil jsem o tom s technikem na technický (když jsem tam byl s autem) a říkal že není problém buď jako přestavbu na staré papíry od nějakého vleku, nebo jako stavbu nového- také mne to čeká - mám papíry,ale .... tak jsem předběžně domluven na přestavbě (poplatek 1000,-)číslo vyrazí bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na mě ty plechový krabice neudělali zrovna valný dojem (tím nechci říct, že nemohou splnit svůj účel) a tak jsem koupil origo Alko (dražší o cca 700,-) a jsem velmi spokojen, jak provedením, tak i jednoduchou obsluhou.

A ještě doporučuju koupit takovej gumovej návlek na žehličku vozejku taky od fy Alko, ušetří vám to hodně rýh a škrábanců či jiného poškození při zapojování vozejku za kouli. Nádherně pasuje i s výše uvedeným zámkem Alko.

Dřív, než dojde k odpřižení vleku,

polož vedle levého zadního kola auta cihlu,

nebo na zem namaluj křídou značku.

Při zapřahání vleku:

Otevřeš řidičovy dveře,

tvé oko na zadní kolo koukne

zacouváš autem k této značce

i bez cizí asistence

najedeš k vleku hnedle

a napoprvé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 10 months later...

právě jsem přihlásil americký vlek jako individuální stavbu. Tak tady píši pár postřehů:

Musel jsem vyměnit nápravu (nosnost 1500kg) - cca 15000kč, brzdu -cca 5000kč, dále jelikož jsem chtěl otypovat na 100km/hod., tak jsem osazoval stabilizator AKS - cca 8000kč + tlumiče cca 2500kč, samozřejmě jsem musel upravit osvetlení aby bylo za lodí.

Požádal jsem o individuální stavbu, musel jsem udělat nakótované výkresy vleku, technický popis - opsal jsem TP, dodat návod k obsluze a doložit osvěčení svářeče, který má státní zkoušky. Jo a ještě jsem dával vážní lístek. Dostal jsem povolení k stavbě kde mi bylo přidělono VIN a nařízeno označení přívěsu štítkem s VIN. S tím jsem jel na STK tam mi za 2100kč vystavili papír o tom, že je to ok a pak znovu na DI a tam jsem vysolil 2700kč za stavbu + přihlášení. Jinak trochu probíhali dohady mezi STK a DI ohledně povolené rychlosti, ale na DI jim stačilo dodat potvrzení od výrobce nápravy, že je konstruována na 100km/hod.

Doufám, že to někomu případně pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...