Přejít na obsah
Plavidla.cz

Přihlášení přívěsu


Vlada

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 59
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Ono to zas tak jednoduchý není, jestli je to americký přívěs s hydraulickýma, nebo elektr. brzdama i když byl přihlášený v Německu, tak ho tady ofiko - legálně nepřihlásíte.

A i když to bude přívěs vyrobený v Německu a nebude mít evropskou homologaci, ale jenom národní, tak to je taky problém - na štítku na přívěsu musí být "ABE Nr: ......"

Další problém je, kdyby byl delší než 8 metrů, pak se to nepřihlašuje jako přívěs na převoz lodi, ale jako speciální přívěs pro převoz křídel letadel - to je celkem dobrý ;)

Tímto procesem jsem si prošel v lednu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, po úpravě na brzdy nájezdové s táhlem to přihlásit ofiko půjde, ale přívěs jako takový když má elektr., nebo hydraul. brzdy nejde přihlásit.

Při dovozové TK se zapisují čísla a hodnoty na spojovacím zařízení, rámu, i nápravách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starší přívěs lze přihlásit, ale pouze za předpokladu, že přívěs má globální homologaci pro Evropslou unii. Ta je zapsána ve velkém TP. Většinou ji mají přívěsy, které nejsou starší 8 mi let a pocházejí z produkce velkých výrobců, kteří mají hromadné schválení výroby přívěsů. pokud váš přívěs nevyhovuje, dokáži ho přihlásit jako vlastní výrobu. Dostanete nové VIN, provedu 1. technickou kontrolu, včetně vystavení technického průkazu. Tel.: 777805285, MEDD plus, Kordula a Žák, A.Kouly 107, Kladmo 3. Email: meddplus@seznam.cz Upraveno uživatelem tomas65
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V lednu jsem kupoval novou lod v Nemecku. Byl k ni i prives a kdyz jsem zacal tady u nas sondovat, co by to obnaselo, tak jsem zjistil, ze kazdej DI rekl neco jineho. Nicmene po zhruba tejdnu martiria jsem se nedostal zavazne odpovedi, ze ten prives prihlasej. Tak jsem se radsi s nemcem dohodl na sleve, nechal jsem si prives postavit u nas novej a s nim si dojel pro lod. Vyslo to trochu draz, ale kdyby mi ten origo prives neprihlasili, tak bych si ho moh tak maximalne ...... osazet kytickama :-) Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli někdo stojí o tuto informaci, tak na ALLEGO.PL - sekce Motoryzacija - sekce przycepy, jem našel výrobce nových lodních přívěsů s nápravami ALKO a KNOT za luxusní ceny. Je ochoten to osadit navijákem, rolnama dle typu lodi ať to sedne. ( Cena např. 8 m dvounápravový přívěs pro 2,5 t loď je 8 500 zl. - 51 000 .- Kč )

Někteří prodejci to tahají otamtud - nenechte se napálit ! Vypadá to dobře, celopozink atd.

sbfno@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli někdo stojí o tuto informaci, tak na ALLEGO.PL - sekce Motoryzacija - sekce przycepy, jem našel výrobce nových lodních přívěsů s nápravami ALKO a KNOT za luxusní ceny. Je ochoten to osadit navijákem, rolnama dle typu lodi ať to sedne. ( Cena např. 8 m dvounápravový přívěs pro 2,5 t loď je 8 500 zl. - 51 000 .- Kč )

Někteří prodejci to tahají otamtud - nenechte se napálit ! Vypadá to dobře, celopozink atd.

sbfno@seznam.cz

Taky jsem se o to zajímal, je to levné, jenže to nemá homologaci pro EU a tak to nejde u nás přihlásit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poraďte nějaké zamykání přívěsu k autu na kouli,může být i nějaký odkaz.Díky

Máme v nabídce uzamykací box na závěsné zařízení, se kterým se dá přívěs uzamknout i zapojený k autu. Box chrání spojovací kloub proti odepnutí a zároveň montážní šrouby proti demontáži. Cena je 720,- Kč vč. DPH. Tel : 777805285

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poraďte nějaké zamykání přívěsu k autu na kouli,může být i nějaký odkaz.Díky

Máme v nabídce uzamykací box na závěsné zařízení, se kterým se dá přívěs uzamknout i zapojený k autu. Box chrání spojovací kloub proti odepnutí a zároveň montážní šrouby proti demontáži. Cena je 720,- Kč vč. DPH. Tel : 777805285

Nebyl by někde obrazek jak to vypadá, taky bych něco takového čím se dá zamknout přívěs i na kouli potřeboval, mám jen box kterým se dá přívěs uzamknout jen pokud je odpojen. Díky za bližší info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Přihlášení přívěsu.

Přívěs, od jehož prvního přihlášení v státě EU neuplynulo více než 8 let bude přihlášen bez problému. Musí mít však veškeré doklady ( převozní a původní velký TP). Homologace či nějaké jiné schválení není v tomto případě potřeba. V STK, kde je kancelář pro dovoz vozidel nemají s tím žádný problém. Rozhodující je doklad, že byl v některém státě EU již na "značkách" a mladší 8 let. Přívěs starší musí mít nápravu, případně nájezdovou brzdu značky KNOTT nebo EL-KO a musí projí procedurou stavby nového vleku, včetně podrobné výkresové dokumentace.

Upraveno uživatelem TOM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...
Přihlášení přívěsu.

Přívěs, od jehož prvního přihlášení v státě EU neuplynulo více než 8 let bude přihlášen bez problému. Musí mít však veškeré doklady ( převozní a původní velký TP). Homologace či nějaké jiné schválení není v tomto případě potřeba. V STK, kde je kancelář pro dovoz vozidel nemají s tím žádný problém. Rozhodující je doklad, že byl v některém státě EU již na "značkách" a mladší 8 let. Přívěs starší musí mít nápravu, případně nájezdovou brzdu značky KNOTT nebo EL-KO a musí projí procedurou stavby nového vleku, včetně podrobné výkresové dokumentace.

Toto ale není úplně pravda. Pokud dovezený přívěs - nový, nebo již použitý, nemá ve velkém technickém průkazu zapsáno číslo typového schválení, nelze v čR přihlásit! To se týká přívěsů vyrobených individuálně, nebo na zakázku, nebo produktů od malých výrobců. Ale v případě polských přívěsů toto nesplňuje většina! Pozor na to. Na STK si pletou situaci s auty, která pokud nejsou starší cca 8 let a nejsou z USA, mají typová schválení zapsána automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Zdravím Vás, chtěl bych poprosit o radu...

Jede mi z USA motorový člun Sea Ray 26f 3300kg, i z americkým vozíkem do Bremerhavenu. Myslíte, že je velká troufalost na vozík připevnit české převozní značky s platným mezinárodním pojištěním a dovézt tuto soupravu po ose až do čR? Mají vůbec us koule tažných zařízení stejnou velikost a nebo je třeba přešroubovat náš kulový závěs ISO 50?

Máte někdo zkušenost z dopravou tak velké ho člunu z Bremerhavenu? Je lepší loď vyclít přímo v Německu?

Předem dík za Vaše rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...

Nevím, jaké je vozík značky-nějaká am.výroba, 2 nápravy, problém je hlavně v přihášení v čR. Musím koupit nové nápravy a na danou hmotnost mi lépe vyhovují 3 nápravy, každá na 1200 kg, cena za jednu cca 10000,Kč,

dvojnáprava stojí cca 50000...

Pro tebe je asi nejvýhodnější vlastní stavba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 months later...

Ahoj Ronalde,

To co popisuješ ,přendat CZ RZ na USA vlek je dost velká troufalost,ale najdou se i takový střelci,kteří si to troufnou.jsi si jistý,že tvoje lod má 3300kg?Pokud ano,potom i 3,5t vlek/ to je celková max.hmotnost vleku/ je stejně málo,neboť samotný 2 nápravový vlek váží cca 650kg a tím se dostáváš na celkovou hmotnost téměř 4000kg a tuto hmotnost nemůžeš v EU vůbec tahat za OA - kole ISO 50!!! Navíc při výjezdu z celního prostoru/přístav Bremerhaven/ tě zváží a ani tě nepustí ven!!

Napiš přesný typ lodě a r.v.a osazený typ motoru a já ti zjistím od výrobce přesnou váhu.

Můžeš mi psát přimo na e-mail: bootcentrum@seznam.cz


Schneider

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...