skodavrs Odesláno 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 jo mám tam ten kit od Webera. Když jsem to doma naistaloval a nastartoval, tak to běželo pěkně motor běžel lépe jak s origo fakt jsem si říkal, že to bude dobrý. Pak jsem to dal v HR na vodu okamžitě to chytlo a běželo pěkně. Tak jsem dal zkušební jízdu a zjistil jsem že při určitých otáčkách to po chvilce chcípne, ale okamžitě to nastartovalo a jel jsem dál. Když jsem jel nad 2000 otáček tak úplně bez problému. Pod 1200otáček také v pohodě a motor krásně držel volnoběh, na rozdíl o origo karbce. říkal jsem si, že to bude nějaká kravina. Dojel jsem zpět zakotvil a chtěl jsem ještě seštelovat sytič. Znovu jsem nastavil základní nastavení pro karburátor (bohatost směsi, volnoběh) a motor už jsem nenatočil. Několikrát j sem vybil baterku a motor místama začínal škytat, ale jakmile jsem přidal plyn a tedy vstříknul více paliva akcelerační pumpičkou tak zase škytat přestal. No a včera s novou baterkou a po kompletní rozborce karburátoru motor okamžitě naběhl, ale po cca 2 minutách chcípnul a už zase ani neškytne. Fakt už nevím co může být v karburátoru špatně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 tak zatím jsem se projel jednou cca 5km, pak jsem přijel zpět, že pošteluji ještě sytič a od té doby jsem motor nenastartoval. Několikrát jsem vymlátil baterku a nic. Jiskru to hází benzín v karburátoru taky je tak nevím. Dnes jsem koupil novou baterku, jelikož ta původní už se ani nenabíjela a vymontoval jsem komplet karburátor a rozebral jsem ho, vyčistil a potom motor okamžitě naběhl, ale neběžel úplně ideálně a po cca 2minutách zdechnul a už jsem ho nenastartoval. Už fakt nevím, kde je problém. Nebo vím jednoznačně v karburátoru, ale kde. Když jsem ho namontoval, tak to běželo pěkně akorát jsem nemohl jet v otáčkách od 1100-1800 protože motor najednou zdechnul, ale hned po otočení chytil, když jsem jel po tyto otáčky nebo nad, tak bylo vše v pořádku. Podle mě je někde v nějakém kanálu bordel, ale už fakt nevím. Napadá vás něco? Stalo se vám to už někomu? Ještě mě napadlo, jestli benzínová pumpa netlačí moc na ten karburátor, píšou tam max 3,5bar. Díky za nápady popřípadě vaše zkušenosti.Jakou máš benzínovou pumpu?El.,mechanickou a originál? A kde si četl těch 3,5 Baru ??To je totiž dost nesmysl!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 mam originál mechanickou a není to 3,5bar, ale 3,5 psi, takže máš pravdu, je to napsáno na stránkách weber a co hledám na netu tak většinou dávají před tento karburátor regulátor tlaku benzínu. Prý je tento karburátor na tlak benzínu citlivý. Nevím ale jestli by to mohlo způsobit, že motor nejde natočit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 tak jsem teď našel na nějakých amerických forech, že pokud je tlak od pumpy větší jak 3,5 psi tak nejde motor pořádně nastartovat. Takže by to mohlo být ono. Kolik tlačí origo mechanická pumpa? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 mam originál mechanickou a není to 3,5bar, ale 3,5 psi, takže máš pravdu, je to napsáno na stránkách weber a co hledám na netu tak většinou dávají před tento karburátor regulátor tlaku benzínu. Prý je tento karburátor na tlak benzínu citlivý. Nevím ale jestli by to mohlo způsobit, že motor nejde natočit.Tak vidíš jaké dáváš zkreslující informace,ted jsi o řád jinde! V jednotkách PSI je to O.K. Ale jeden z důležitých úkonú je změřit skutečný tlak,zda odpovídá požadavkům pro karbes! AC pumpy se taky poškodí a dávají nízký a nepravidelný tlak a nebo taky příliš vysoký-obé je špatně. ke každé AC pumpě je možno dát ještě přesný reg.tlaku,stavitelný, ale pro tvoje amaterské ježdění je to vcelku zbytečné,ale když bys na tom trval-mám skladem.Na jednom tvém odkazu na karbes Kit Weber byla cena cca 500 USD - to jsi za to vyhodil tolik peněz? bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 mam originál mechanickou a není to 3,5bar, ale 3,5 psi, takže máš pravdu, je to napsáno na stránkách weber a co hledám na netu tak většinou dávají před tento karburátor regulátor tlaku benzínu. Prý je tento karburátor na tlak benzínu citlivý. Nevím ale jestli by to mohlo způsobit, že motor nejde natočit.Tak vidíš jaké dáváš zkreslující informace,ted jsi o řád jinde! V jednotkách PSI je to O.K. Ale jeden z důležitých úkonú je změřit skutečný tlak,zda odpovídá požadavkům pro karbes! AC pumpy se taky poškodí a dávají nízký a nepravidelný tlak a nebo taky příliš vysoký-obé je špatně. ke každé AC pumpě je možno dát ještě přesný reg.tlaku,stavitelný, ale pro tvoje amaterské ježdění je to vcelku zbytečné,ale když bys na tom trval-mám skladem.Na jednom tvém odkazu na karbes Kit Weber byla cena cca 500 USD - to jsi za to vyhodil tolik peněz? bootcentrumdíky za info ale trochu jsi mě spletl ty na začátku tohoto vlákna jsi mi psal že pumpa dává 4bar tak jsem nějak nad těmi jednotkami nepřemýšlel. Každopádně pokud bys měl pravdu a pumpa dávala 4bar tak pak by to pro karburátor stavěný na 3,5 psi nebylo ok. Kolik tedy origo pumpa dává tlaku? Jinak já jsem v HR a nejezdím, takže to potřebuji vyřešit tady. Ano dal jsem za tento kit něco kolem 12tis. kč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
knoki Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 I když vím, že nejsi doma, kde máš potřebné nářadí, tak bych zkusil napojit přímo na karbec hadičku s benzínem z nějaké nádoby - třeba samospádem nebo "cucnout". Někdo by ji držel a viděl bych, co to bude v těch krit. otáčkách a po dobu větší, než ty 2 min. dělat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 Tak jsem se pozeptal kamaráda který závodně jezdil a měl na motoru karburátory Weber - říkal, že seřídit "Webra" aby správně makal není žádná sranda, tak je otázkou jak se ti jej podařilo seřídit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 jedna věc je seřídit a druhá věc je aby s vůbec motor rozběhl. Teď jsem tu měl mechanika z mariny, karburátor jsem předtím otevřel odpojil přívodní hadici benzínu zkouknul trysky, vše bylo samozřejmě čisté a znovu zkompletoval. Když dorazil mechanik, tak jsem nastartoval motor okamžitě a běžel cca 5min. pak jsem motor vypnul a už jsme ho nenastartovali. Podle mě je problém v příliš vysokém tlaku benzínu a neumožňuje karburátoru správně fungovat. Jakmile se natlakuje, přestane správně fungovat. Hledal jsem kolik dává origo pumpa někde píší, že naměřili klidně 9psi i více. Takže odpoledne jedu koupit regulátor tlaku benzínu a uvidíme. Jinak odpoledne má dorazit ještě jiný mechanik specialista na Mercruiser tak uvidíme co s tím, ale problém je, že tento karburátor je nestandard a nikdo pořádně neví co všechno může být problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 No držím palce ať to dobře dopadne, tohle laborování a ještě k tomu na dovolené to je pěknej opruz :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 mam originál mechanickou a není to 3,5bar, ale 3,5 psi, takže máš pravdu, je to napsáno na stránkách weber a co hledám na netu tak většinou dávají před tento karburátor regulátor tlaku benzínu. Prý je tento karburátor na tlak benzínu citlivý. Nevím ale jestli by to mohlo způsobit, že motor nejde natočit.Tak vidíš jaké dáváš zkreslující informace,ted jsi o řád jinde! V jednotkách PSI je to O.K. Ale jeden z důležitých úkonú je změřit skutečný tlak,zda odpovídá požadavkům pro karbes! AC pumpy se taky poškodí a dávají nízký a nepravidelný tlak a nebo taky příliš vysoký-obé je špatně. ke každé AC pumpě je možno dát ještě přesný reg.tlaku,stavitelný, ale pro tvoje amaterské ježdění je to vcelku zbytečné,ale když bys na tom trval-mám skladem.Na jednom tvém odkazu na karbes Kit Weber byla cena cca 500 USD - to jsi za to vyhodil tolik peněz? bootcentrumdíky za info ale trochu jsi mě spletl ty na začátku tohoto vlákna jsi mi psal že pumpa dává 4bar tak jsem nějak nad těmi jednotkami nepřemýšlel. Každopádně pokud bys měl pravdu a pumpa dávala 4bar tak pak by to pro karburátor stavěný na 3,5 psi nebylo ok. Kolik tedy origo pumpa dává tlaku? Jinak já jsem v HR a nejezdím, takže to potřebuji vyřešit tady. Ano dal jsem za tento kit něco kolem 12tis. kč.Tak chlapče - předně se nauč pořádně číst a vnímat co čteš!! O 4 barech jsem mluvil jako o tlaku při vstřikování!!! To je podstatný rozdíl od tlaku paliva do karbesu!!Vidím,že jsi tudíš absolutní laik a dost se divím,že se pouštíš do tak náročných operací jako je přestavba karburátoru,když o tom nemáš absolutně páru- pak taky ty výsledky a zejména se necháš silně ovlivnit názorama někde na netu,zejména Amíku,kde píší mnoho nesmyslů.Kdyby jsi ty prachy za přestavbovou sadu investoval s rozumem,mohl jsem ti nabídnout úplně jiný nový karbes,lepší než originál,přestavět ti to a mněl by jsi záruku na 100% funkčnost a nemusel si se trápit s nefunkční lodí v Chorvatsku.Ale vy si každej myslíte,že vše dokážete sami s pomocí netu a že ještě ušetříte za "drahý "servis,ale ted jsi se sám přesvědčil co je pravda!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 trochu ostré..ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 (upraveno) Taky bych se trochu mírnil, a napočítal do třiceti ju? Jo jistě, ne všechno se dá vyčíst z diskusí, ale kdyby 90% značkovejch servisů nebyli zmrdi, tak se lidi nesnažej čerpat z diskusí a pochopitelně ušetřit. Já jsem s lodí do značkovýho servisu jezdil, platil jsem bez diskuse co si řekli, a stejně mi loď dokurvili, šlapali mi v ní v zablácenejch křápech atd. mám pokračovat? O značkovim servisu na auto radši nemluvim, takže bych to to zase tak s kvalitou servisů nepřeháněl. Jestli si já koupim teď novou loď, tak dodržím garančky a poté co budu moc, to si taky udělám sám. Upraveno 10. Červenec 2014 uživatelem Sullaco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 myslím že by mu spiš pomohlo nějaka rada nebo podpora..než takhle šít.. navíc když je TAM..na dovolené.. s rodinou.. a místo relaxu na palubě starosti..od toho toto forum snad hlavně je.. ? nebo že bych se nějak .. spletl..?!? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 10. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 10. Červenec 2014 vše.. VšE je o lidech a vztazích.. a to i v tomto oborü..jako i v normálním životě.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 Taky bych se trochu mírnil, a napočítal do třiceti ju? Jo jistě, ne všechno se dá vyčíst z diskusí, ale kdyby 90% značkovejch servisů nebyli zmrdi, tak se lidi nesnažej čerpat z diskusí a pochopitelně ušetřit. Já jsem s lodí do značkovýho servisu jezdil, platil jsem bez diskuse co si řekli, a stejně mi loď dokurvili, šlapali mi v ní v zablácenejch křápech atd. mám pokračovat? O značkovim servisu na auto radši nemluvim, takže bych to to zase tak s kvalitou servisů nepřeháněl. Jestli si já koupim teď novou loď, tak dodržím garančky a poté co budu moc, to si taky udělám sám.Zřejmně si si vybral špatně,bohužel.Jak jsem se přesvědčil sám je bohužel mnoho těch nově vzniklých /např.za posledních 10 let/ a navíc zlatokopů,kteří sí říkají servismani,ale nerozumněj tomu ani za mák,jsou shopni maximálně vyměnit oleje a filtry a to je tak vše.Tudíž příště velký pozor na výběr servisu,snažit se vybrat z těch,kteří servis provozují již dlouhé roky a né z těch,kteří někde získají velkou parkovací plochu,postaví dílnu a hrajou si na to,že tomu rozumí!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 to mi připomíná že jsem tak před třičtvrtě rokem u takového servisu s dlooooouholetou praxí byl .. a vysledek jsem si pak nakonec musel doopravirt sám.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
knoki Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 jedna věc je seřídit a druhá věc je aby s vůbec motor rozběhl. Teď jsem tu měl mechanika z mariny, karburátor jsem předtím otevřel odpojil přívodní hadici benzínu zkouknul trysky, vše bylo samozřejmě čisté a znovu zkompletoval. Když dorazil mechanik, tak jsem nastartoval motor okamžitě a běžel cca 5min. pak jsem motor vypnul a už jsme ho nenastartovali. Podle mě je problém v příliš vysokém tlaku benzínu a neumožňuje karburátoru správně fungovat. Jakmile se natlakuje, přestane správně fungovat. Hledal jsem kolik dává origo pumpa někde píší, že naměřili klidně 9psi i více. Takže odpoledne jedu koupit regulátor tlaku benzínu a uvidíme. Jinak odpoledne má dorazit ještě jiný mechanik specialista na Mercruiser tak uvidíme co s tím, ale problém je, že tento karburátor je nestandard a nikdo pořádně neví co všechno může být problém.Jak to dopadlo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 myslíš se mnou nebo s karburatorem ? :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
knoki Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 S karbcem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 11. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 bootcentrum nebudu komentovat a jeho rádoby chytré komentáře, které nejsou vždy zcela pravdivé.Nakonec přijel místní specialista na Mercruisery a už to šlape. Chyba byla celou dobu v sytiči. Nenapadlo mne, že to to nastavení mohlo mít tak fatální vliv. Další problém byl v tom, se chcípáním motoru při otáčkách 1200-1800, že weber má připojení podtlaku a origo karbec má připojení na hadičku z pumpy, která je pouze kontrolní pokud by propouštěla membrána. Na webru je tedy nutné tento port na vacum zaslepit a hadičku z pumpy není kam připojit. Tímto se vyřešil problém motoru v těchto otáčkách. Ale nejdřív mi servisák tvrdil, že to tam má být zapojené, že to ničemu nebude vadit a pak se ukázalo, že jsem si myslel správně, že je v tom problém. Takže teď to jezdí i startuje v pohodě, ale přesto není karburátor nastaven dle manuálu výrobce, ten udává, že šroub na volnoběh může být otočen maximálně na 1/2 otáčky pokud je víc což v mém případě je, tak je nutné karburátor přetryskovat aby se dosáhlo správného výkonu. Takže to doma leště budu muset poladit, ale nyní to jede minimálně jako s origo, takže ok a pak se uvidí. Každopádně jsem rád, že jsem se zase musel vrtat v lodi a že jsem další poznatky moudřejší. Do servisu bych to rozhodně nedal aby mi namontoval nějaký dle jejich slov skvělý karburátor, rád si věci tohoto typu dělám sám. Důležité je, že je problém vyřešen a můžu jezdit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 gratulace..hlavně se nevzdávat .. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 bootcentrum nebudu komentovat a jeho rádoby chytré komentáře, které nejsou vždy zcela pravdivé. Nakonec přijel místní specialista na Mercruisery a už to šlape. Chyba byla celou dobu v sytiči. Nenapadlo mne, že to to nastavení mohlo mít tak fatální vliv. Další problém byl v tom, se chcípáním motoru při otáčkách 1200-1800, že weber má připojení podtlaku a origo karbec má připojení na hadičku z pumpy, která je pouze kontrolní pokud by propouštěla membrána. Na webru je tedy nutné tento port na vacum zaslepit a hadičku z pumpy není kam připojit. Tímto se vyřešil problém motoru v těchto otáčkách. Ale nejdřív mi servisák tvrdil, že to tam má být zapojené, že to ničemu nebude vadit a pak se ukázalo, že jsem si myslel správně, že je v tom problém. Takže teď to jezdí i startuje v pohodě, ale přesto není karburátor nastaven dle manuálu výrobce, ten udává, že šroub na volnoběh může být otočen maximálně na 1/2 otáčky pokud je víc což v mém případě je, tak je nutné karburátor přetryskovat aby se dosáhlo správného výkonu. Takže to doma leště budu muset poladit, ale nyní to jede minimálně jako s origo, takže ok a pak se uvidí. Každopádně jsem rád, že jsem se zase musel vrtat v lodi a že jsem další poznatky moudřejší. Do servisu bych to rozhodně nedal aby mi namontoval nějaký dle jejich slov skvělý karburátor, rád si věci tohoto typu dělám sám. Důležité je, že je problém vyřešen a můžu jezdit.Když jsi takový chytrák,tak mi laskavě řekni,kdy jsem neměl pravdu!! bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 Chtěl bych zucastnene upozornit, ze hadat a napadat se muzou i jinde nez tady. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 11. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 11. Červenec 2014 Tak at to vydrzi jezdit, mimochodem take jsem zastancem toho udelat si sam co nejvice a neni to jen z duvodu setreni ale proste mne to zajima a rad se v tom stouram :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se