skodavrs Zveřejněno 28. Květen 2014 Sdílet Zveřejněno 28. Květen 2014 potřeboval bych poradit jestli jste někdo dodělávali na mercruiser 3,0L palivový filtr. Mám model 2004 a tam žádný filtr není. Nyní budu instalovat jiný karburátor - kit od Webbra a tedy měnit přívodní trubku za hadici a příjde mi lepší tak vložit ještě palivový filtr - je to i Webbrem doporučováno. Otázka zní jaký - stačí obyčejný plastový za pár korun? Bude mít dostatečný průtok?díky za rady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro Odesláno 28. Květen 2014 Sdílet Odesláno 28. Květen 2014 Obyčejný plastový je absolutně na nic!!!Je nutno použít velký,specialní s odlučovačem vody!V případě potřeby mám nějaké skladem.bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 28. Květen 2014 Sdílet Odesláno 28. Květen 2014 Jo taky jsem dodával palivový filtr s odlučovačem vody i když před ním mám ještě i ten plastový (průtok dostatečný i pro šestihrnec).Filtr jsem kupoval klasický automobilový jen to chce chvilku hledat vhodný typ, vývod a vstup pro hadičky (je jsem musel "dobastlit držák") - cena byla cca asi 250,- kč Funguje bez problémů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 28. Květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. Květen 2014 Obyčejný plastový je absolutně na nic!!!Je nutno použít velký,specialní s odlučovačem vody!V případě potřeby mám nějaké skladem. bootcentrumjaká by byla cena? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 29. Květen 2014 Sdílet Odesláno 29. Květen 2014 http://www.lodneprislusenstvo.sk/www-lodneprislusenstvo-sk/eshop/0/3/5/11968-gasoline-filter-114-l-h Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 30. Květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. Květen 2014 http://www.lodneprislusenstvo.sk/www-lodneprislusenstvo-sk/eshop/0/3/5/11968-gasoline-filter-114-l-hdík za odkaz, ale to je drahý z DE to vyjde na 29€ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 2. Červen 2014 Sdílet Odesláno 2. Červen 2014 Odlučovač vody v lodi budeš asi mít origo a filtr si kup jakejkoliv benzínovej do auta s odpovídajícím objemem motoru, aby stačil průtokem.Dělaji se furt i´"do hadice", jen hadici střihneš, frkneš ho tam a stahneš motexkama.Mám to takto a po sezóně nemám v karbecech vůbec nic. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 3. Červen 2014 Sdílet Odesláno 3. Červen 2014 (upraveno) Jak říká Jahoďák. Jen bacha na ten prutok.Ani 6ti litr v autě nemá momentální spotřebu jak 4,3l v lodi :) Proto těch 114l/h Upraveno 3. Červen 2014 uživatelem Jbenda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 7. Červen 2014 Sdílet Odesláno 7. Červen 2014 A neni lepší koupim filtr co tam originálně patří? Jakej je tam rozdíl? Pár set? Kolik stojí tvoje loď? Má cenu se s tim takhle srát, počítat, zkoumat, špekulovat? Nevim asi jsem jinej ale tohle zrovna bych nějak neřešil. Nic ve zlym. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 9. Červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. Červen 2014 A neni lepší koupim filtr co tam originálně patří? Jakej je tam rozdíl? Pár set? Kolik stojí tvoje loď? Má cenu se s tim takhle srát, počítat, zkoumat, špekulovat? Nevim asi jsem jinej ale tohle zrovna bych nějak neřešil. Nic ve zlym.jo objednal jsem z DE takový jako je tam origo. Zas takový škudla nejsem když už jsem vrazil celkem balík za ten karburátor, tak jsem zvědavý jaká bude změna. Jinak jsem teď ležel celej víkend v lodi jelikož mi přirezlo řízení jelikož jsem lini nevyjel a asi jsem podcenil údržbu. Normálně mi přirezlo táhlo v posilovači a tak musel celý posilovač ven a abych dostal posilovač ven tak jsem musel rozebrat půl lodě. No hroznej vomrd už to nikdy nechci dělat a raději vždy namažu víc než míň. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 jo objednal jsem z DE takový jako je tam origo. Zas takový škudla nejsem když už jsem vrazil celkem balík za ten karburátor, tak jsem zvědavý jaká bude změna.Ahoj skodavrs,můžeš sem nebo mě do SZ prosím hodit odkaz na ten filtr co jsi instaloval .... taky po nějakém koukám.Dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 25. Červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 (upraveno) jak- kam nejlépe filtr s odlučovačem instalovat? Je podstatné jestli bude zapojen před pumpou a nebo za ní?Všude na netu jsem našel že ho přišroubují do lodi a napojí rovnou z nádrže tedy vývod jde do pumpy. Mě ale přijde lepší instalovat filtr rovnou na motor a v tom případě ho budu mít mezi pumpou a karburátorem. Máte s tím někdo zkušenost. to Mirzik: http://shop.bootshalle-braunschweig.comhledat kod C14550 Upraveno 25. Červen 2014 uživatelem skodavrs Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 (upraveno) Já bych to teda dal před pumpu.... proč má pumpa pumpovat nečistoty?Dík za odkaz :) Upraveno 25. Červen 2014 uživatelem mirzik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 25. Červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 Já bych to teda dal před pumpu.... proč má pumpa pumpovat nečistoty? Dík za odkaz :)pumpa v sobě filtr má a doteď to také pumpovalo "nečistoty" jde hlavně o karburaci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 (upraveno) Hele tak v tom případě fakt nevím, pak je ještě napadá odpor přes ten filtr za pumpou..... každopádně na V6 to bylo před pumpou Upraveno 25. Červen 2014 uživatelem mirzik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 Palivový filtr se separací vody je nutno vždy montovat před AC pumpu-proč by mněla jít voda a nečistoty do pumpy!!! A navíc při vstřikování benzínu je tlak cca 4 bar a na ten není filtr stavěný!!bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 Každopádně před pumpu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirzik Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 Jsem rád moje úvaha byla správná a že Bootcentrum potvrdil mojí úvahu, "proč má pumpa pumpovat nečistoty?" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viita Odesláno 25. Červen 2014 Sdílet Odesláno 25. Červen 2014 Skodavrs, docela by mě zajimalo, co jsi koupil za karburátor, jestli už máš vyzkoušeno, zkrátka jestli je to lepší v čem je to lepší atd.Jinak velkoobjemový filtr se separátorem je v lodi nutnost a instalovat jednoznačně před pumpou. Díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 26. Červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. Červen 2014 (upraveno) ok díky všem za info, tak to dám před pumpu. to viita:koupil jsem kit od Webera, který je přímo určený pro mercruiser 3L. Slibují lepší akceleraci vyšší maximálku a lepší spotřebu. četl jsem někde na americkém clubu recenzi od nějakého člena, který to chválil, že to po instalaci tohoto kitu jede téměř jako V6, tak jsem na to zvědavý. Mě hlavně na origo karburátoru štve ten sytič, který prostě nefunguje a tento karbec má elektronický sytič, který je prý ok. Každopádně příští týden odjíždím do HR tak tam to vyzkouším, tak uvidíme jestli jsem jen vyhodil peníze a nebo to bude nějak výrazněji znát.jinak tady je odkaz na ten kit: http://www.carburetion.net/products/3663-k852.aspxhttp://www.redlineweber.com/carb-kits/marine/mercruiser/ Upraveno 26. Červen 2014 uživatelem skodavrs Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viita Odesláno 26. Červen 2014 Sdílet Odesláno 26. Červen 2014 to skodavrs:díky za odpověď, velmi mne toto téma zajímá, vím že origo karbec není zrovna žádná hitparáda, vůbec pokud už má něco za sebou.Objektivně tedy otestuj a pokud se zde podělíš o výsledky testování , případně i potřehy z montáže, budu moc rád. Takže užij hezkou dovolenou na vodě a jsem zvědav ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 26. Červen 2014 Sdílet Odesláno 26. Červen 2014 ok díky všem za info, tak to dám před pumpu. to viita:koupil jsem kit od Webera, který je přímo určený pro mercruiser 3L. Slibují lepší akceleraci vyšší maximálku a lepší spotřebu. četl jsem někde na americkém clubu recenzi od nějakého člena, který to chválil, že to po instalaci tohoto kitu jede téměř jako V6, tak jsem na to zvědavý. Mě hlavně na origo karburátoru štve ten sytič, který prostě nefunguje a tento karbec má elektronický sytič, který je prý ok. Každopádně příští týden odjíždím do HR tak tam to vyzkouším, tak uvidíme jestli jsem jen vyhodil peníze a nebo to bude nějak výrazněji znát.jinak tady je odkaz na ten kit: http://www.carburetion.net/products/3663-k852.aspxhttp://www.redlineweber.com/carb-kits/marine/mercruiser/Tak to jsou hodně silný slova! To mě zajímá, takže čekám na report! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 26. Červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. Červen 2014 jo jo napíšu nebojte se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 9. Červenec 2014 Autor Sdílet Odesláno 9. Červenec 2014 tak zatím jsem se projel jednou cca 5km, pak jsem přijel zpět, že pošteluji ještě sytič a od té doby jsem motor nenastartoval. Několikrát jsem vymlátil baterku a nic. Jiskru to hází benzín v karburátoru taky je tak nevím. Dnes jsem koupil novou baterku, jelikož ta původní už se ani nenabíjela a vymontoval jsem komplet karburátor a rozebral jsem ho, vyčistil a potom motor okamžitě naběhl, ale neběžel úplně ideálně a po cca 2minutách zdechnul a už jsem ho nenastartoval. Už fakt nevím, kde je problém. Nebo vím jednoznačně v karburátoru, ale kde. Když jsem ho namontoval, tak to běželo pěkně akorát jsem nemohl jet v otáčkách od 1100-1800 protože motor najednou zdechnul, ale hned po otočení chytil, když jsem jel po tyto otáčky nebo nad, tak bylo vše v pořádku. Podle mě je někde v nějakém kanálu bordel, ale už fakt nevím. Napadá vás něco? Stalo se vám to už někomu? Ještě mě napadlo, jestli benzínová pumpa netlačí moc na ten karburátor, píšou tam max 3,5bar. Díky za nápady popřípadě vaše zkušenosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 9. Červenec 2014 Sdílet Odesláno 9. Červenec 2014 To už tam máš ten "kit" ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se