Přejít na obsah
Plavidla.cz

Volvo penta vs Mercuiser


Doporučené příspěvky

Ahoj. Vzdycky jsem si myslel, ze Mercruiser je to nejlepsi co muze v lodich bejt. Zil jsem v tom, ze je to Mercedes mezi lodnima motorama. Toto me vsak preslo koupi lode se zminovanym motorem. Ze sve zkusenosti a z prolejzani po netu jsem zjistil, ze to zadnej zazrak mezi lodnima motorama nebude. To vsak ma jednu vyhodu. Techto starych a nefunkcnich motoru je spusty a tudiz neni vcelku problem sehnat vse co potrebujes. Co se tyka Volva, tak tam uz tolik nabidek neni. Je fakt, ze tento motor uz v lodich neni tolik zastoupen jako Mercruiser, ale mam obavy, ze bude asi o neco kvalitnejsi. Podtrzeno secteno, Mercruiser byl pro mne sklamanim. Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj můj názor na motor je to,že na Volvo Penta neexistuje druhovýroba náhradních dílů ani v USA když mne něco dodával kolega, tak říkal na Mercruisra všude za pár fufňů téměř vše ale Volvo byl problém. Mám Volvo a neměnil bych když procházíš v HR maríny tak zase Volvo převládá ze 2/3 a na tom něco bude.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoro všechny motory které se pouřívají pro Mercruiser,Volvo a Omc jsou od GM nebo Forda....jednotliví výrobci si je pouze upravují po svém...není proto problém bez větších problémů zaměnit třeba 5,7 L V8 od Mercruisera za Volvo nebo OMC neb se stejně jedná o GM

Přesně s tímto bych souhlasil, ať už se člověk podívá do US aut nebo lodí, tak většinou motory mají stejný objem (3.0; 5.0; 5.7; 6.1 atd), takže je jasné, že mají stejný základ. A potom už záleží na výrobci, co na motor nainstaluje svého.

Jinak já bych určitě také volil Mercruisera už z předem zmiňovaného důvodu, náhradních dílů na mercruiser je všude plno. Stačí projít ebay, yahoo atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...

Nazdar pánové!

všechny dnes používané ,ale jen benzínové,motory jsou v podstatě stejné-mají stejný základ - USA výroba /mnoho částí se dělá v Mexiku/.pro pohony se běžně komerčně používají Z-náhony řady ALPHA - motory Mercruiser. Ale Volvo běžně používá dnes Z-náhony řady SX,které všechny mají řadící synchron a tím je řazení kvalitnější a tiché.Za druhé-dostupnost dílů Volvo je ve většině případů do 48 hodin, u mercruisera min. 10 dní, což si myslím,že v případě poruchy uprostřed sezony jasně mluví ve prospěch Volva.Ceny ND jsou zhruba srovnatelné i když třeba manžeta kardanu pro MCM stojí cca 3600,- a ta stejná pro Volvo 1800,-/jsou to ceny originálních dílů.Co se týče propellerů,ceny stejné- všichni dnes používají druhovýrobu -mám ceny již od 2900,- přesto se to někomu zdá drahé,ale za tyto peníze to nikde, ani v německu nekoupí,jak si někdo myslí.


To snad zatím stačí Schneider

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak o tom by se dalo polemizovat, protoze na Mercruisera je taky spousta dilu dostupnejch v kratke dobe. Samozrejme zalezi na tom co je to za dil. Pokud je to nejake specifikum, tak si myslim, ze ani Volvo to za 48 hodin nestihne.

Neco podobneho mi tvrdili soudruzi od HP a jak to pak dopadlo nebudu rozebirat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 8 months later...

motory 4,3 5,0 5,7 a 7,4 všechny tyto motory jsou od GM, ty 3litry a starší 2,3 možná beztak taky


4,3 najdete třeba v chevy blazer, nebo GMC sierra


motory 5,0 a 5,7 se označují tzv small block a 7,4ka bigblock


největší prďárna co jsem viděl, byl bayliner 2655 v anglii, byl z něj vyndaný motor 5,7 benziňák a byl nahrazen motorem 6,5 TD v8 duramax z Hummeru H1 :DDD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 months later...
Leta jsem měl nord kapp délka 5,3m a motor volvo penta 130ps zodpovědně mohu říct,že je to jeden z nejlepších motorů co se vyrábí a to hlavně co se spotřeby týče.Ta se pohybovala od 8 do 10,5 s lyžařem na plný výkon.Porovnejte spotřeby u jiných a uvidíte ten rozdíl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele lidi co máte ty mladíky v loďkách , já mám jen rok 1980 takže ještě mimino, přidáváte do benzínu aditiv pro bezolovnatý benzín nebo to považuhete za zbytečné - já jej tedy dávám, tak bych rád slyšel i Váš názor - Tím myslím ty lidi co mají stařečky s karbecem a né stříkačky stavěný na již bezolovnatý benzínek .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těžko říct co je kvalitnější a spolehlivější...jisté je že dost záleží na servisu a přístupu každého majitele ... znám pár lidi co znají 2 plyny tj. plný nebo žádný,,a z plné rychlosti vpřed bez milosti řadí tahem vzad a to pak je jejich pohled na kvalitu dosti zkreslený...pak samozřejmě mohou nadávat na Merca,Volvo nebo OMC ale těm nevydrží prostě nic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těžko říct co je kvalitnější a spolehlivější...jisté je že dost záleží na servisu a přístupu každého majitele ... znám pár lidi co znají 2 plyny tj. plný nebo žádný,,a z plné rychlosti vpřed bez milosti řadí tahem vzad a to pak je jejich pohled na kvalitu dosti zkreslený...pak samozřejmě mohou nadávat na Merca,Volvo nebo OMC ale těm nevydrží prostě nic

souhlasim. Dneska uz to je spis o zachazeni a peci o motor. Co se aditiv tyce tak mam taky jeste karbec a aditiva tam davam jenom pred zimou a pak prvni nadrz po zime, hlavne kvuli pripadne vode v benzinu. Protoze u benzinu to podle mne jinak nema smysl. Jinak uz to je u nafty. Tam do auta pridavdm aditiva cely rok protoze co jsem vycetl na forech tam se to vyplati

Upraveno uživatelem tomas80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele lidi co máte ty mladíky v loďkách , já mám jen rok 1980 takže ještě mimino, přidáváte do benzínu aditiv pro bezolovnatý benzín nebo to považuhete za zbytečné - já jej tedy dávám, .

Kdysi dávno,když teprve bezolovnatý benzín začínal,tak panoval názor,že motory s hliníkovou hlavou aditiva nepotřebují(mají už tvrzená sedla ventilů).Ty s hlavou ocelovou ano.Ale to se jednalo o motory východní výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...