Přejít na obsah
Plavidla.cz

Nenažranost světem, ehm českem vládne


Doporučené příspěvky

Nazdar kamarádi.

Chci se s vámi podělit o další zkušenost ohledně výdělku českých rádoby obchodníků zabývajících se věcmi kolem lodí. Samozřejmě nehodlám házet všechny podnikatele do jednoho pytle, možná se i někoho dotknu, nicméně toto mne zase dostalo a opět jsem si udělal obrázek o hamižnosti podnikavců v našem státě.

 

Koncem minulé sezony mi známej nabídl zprostředkování koupě většího motoru do mé lodi. Prý má známého prodejce, který se zabývá loděma a měl by nějakej motor k dispozici. Jména samozřejmě znám, ale nebudu je zde uvádět. Po domluvě mělo jít o Mercruisera V8- 275 HP údajně málo ježděný motor, který majitel po dovezeni lode vyndal ven z důvodu přestavby na naftu. Při otázce ceny padla od prodejce nabídka za 70 litrů bez daně. Můj návrh byl 70 s daní, jelikož nejsem plátce a tak si DPH nemůžu odečíst. OK bylo domluveno. Za tuto cenu jsem samozřejmě nečekal žádný zázrak, bylo mi řečeno, že se jedná o karburátor a i když vím, že v zahraničí mohu kolem stovky sehnat již V8 v MPI do deseti let stáří, říkal jsem si, že toto mám jak se říká u huby a přecijenom karbec je příslibem menšího zdroje problémů. Nicméně jsme se domluvili, že prodejce mi motor ještě nafotí a pošle mi doklad o registraci motoru v plavidle CR, což jsem si chtěl ověřit na SPS z ohledem na následnou moji legalizaci v lodi. Bohužel i když jsme toto řešili někdy v říjnu z fotek i dokladu do konce loňského roku nic nebylo, protože prodejce prý měl plné ruce se zazimováním lodí a tak jsem si říkal, že to nebudu již v tom roce řešit a nechám to až po novém roce. Takže začátkem tohoto týdne jsem zase volal zprostředkovateli, jestli by nebyla nějaká fotka, případně, že bych se na ten motor přijel podívat. Domluvili jsme tedy konečně na prohlídce a včera mi ještě poslal nějaké fotky motoru. Když jsem otevřel fotky, tak jsem volal známému, jestli se náhodou nespletl. Ten mne ubezpečil, že to je opravdu ten motor o kterým byla řeč.

Mno musím říct, že nikam nepojedu a posuďte sami, jestli cena 70 litrů je odpovídající. Upřímě myslím, že je přehnaná !!!!

Podle toho co jsem koukal na netu, tak rok výroby motoru je cca 1977-1979 a s těmi 275 koňmi si také nejsem jist. Nehledě na to, že podle rzi na řemenicích je vidět, že motor již hodně dlouhou dobu neběhal a podle toho jak celkově vypadá zvenku je také docela na snadě, jak asi vypadá motor uvnitř.

 

Tady fotky motoru:

 

http://nd06.jxs.cz/234/458/07a9e07b60_96555957_u.jpg?1389208309

http://nd06.jxs.cz/846/204/06d90243b6_96555960_u.jpg?1389208314

http://nd06.jxs.cz/922/882/fb49e6b4d5_96555961_u.jpg?1389208318

http://nd06.jxs.cz/299/663/a9035cfb34_96555962_u.jpg?1389208325

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 97
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

na víku uvedeného motoru je nápis "228 mercruiser" z čehož jasně vyplívá,že se jedná o motor výkonu 228 HP a obsah 5,0L. a skutečně jeho výroba v 70 letech!

A nevěř tomu,jak ti radí Aleš "kup si starší MPI",že to bude nějaká výhra a že budeš jezdit za "půlku",naopak třeba zapláčeš když budeš muset měnit vsřiky!

Zastávám názor,že není nad kvalitní karbes a moderní elektroniku at si cpou do aut i když i tady mne to dost s...


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přeci jen pokukuješ po silnějším agregátku, když jsme spolu posledně mluvili po tlf tak jsem myslel, že to tak vážně nemyslíš. :) . Ale nabídli Ti pěknej verk, a ani se nestydí tvrdit nesmysli asi si myslí, že neumíš číst.

Být tebou koukal bych někam do SRN nebo Nizozemí, tady u nás jen opravdu dobrý známý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo kdyz ono jak se ta lod stale dodelava k obrazu svemu, chapej zatezuje, tak proste ten motor co tam mam uz bohuzel neni dostacujici takze novej agregat uz je skoro nutnost. No poohlednu se v zahranici bohuzel letosni sezonu zrejne budu muset jeste prejezdit se starym motorem, jelikoz nyni jiz budou jine aktivity. Ale to se jeste uvidi.

Pro Bootcentrum, s tim MPI souhlasim, ze to muze byt zdroj dalsich problemu. Samozrejme je to elektronika, ktera se muze srat a co se tyce oznaceni motoru, tak jsem si myslel, ze to znamena pocet koni. Diky za potvrzeni me domenky.

Jinak musim rict, te takovejhle styl jednani uz me ani nesere, ale urazi !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele kup si osmiválec a já od tebe vezmu ten V šesti hrnec, výměna motoru už mi vrásky nedělá, když jsem to zvládnul jednou tak znovu už si stím nějak poradím :) Přeci jen V6 je lepší než inline 6. :)

Jsi na omylu! R6 je vyváženější a tím i lepší chod nežli V6 !! Ale V6 se začaly dělat z důvodů,že jsou podstatně kratší nežli R6 - R6 dnes do auta napříč nenarveš ,ale V6 ano a je kratší nežli R4,a jak známo všechny tyto motory mají původ z automobilu.

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele kup si osmiválec a já od tebe vezmu ten V šesti hrnec, výměna motoru už mi vrásky nedělá, když jsem to zvládnul jednou tak znovu už si stím nějak poradím :) Přeci jen V6 je lepší než inline 6. :)

Jsi na omylu! R6 je vyváženější a tím i lepší chod nežli V6 !! Ale V6 se začaly dělat z důvodů,že jsou podstatně kratší nežli R6 - R6 dnes do auta napříč nenarveš ,ale V6 ano a je kratší nežli R4,a jak známo všechny tyto motory mají původ z automobilu.

 

bootcentrum

No na chod a provoz si nestěžuji, jen je ten V6 o něco mladší než muj inline :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomáš: a copak? Ono to není naleštěný a hezoučky a panáčkovi se to kupodivu nelíbí? Já myslel, že kdo má věci v pořádku, čistý, udržovaný, tak je kokot! :)


Ne konec srandy, hele já jsem to čekal, vůbec mě to nepřekvapuje a v čechách bych už nekoupil ani hovno. Nejenom že jsme národem špinavců a máme všechno povětšinou v odstrašujícím stavu (čest výjimkám), ale dokonce za to pak ještě chceme nehorázný prachy. Vem kilo a kup třeba tu 350 magnuma a máš klid. Když si budeš řikat, že se něco posere, tak si nic nekoupíš, nějak jsem si nevšiml, že by se motory se vstřikováním sraly jak na běžícím pásu, kolik lidí znáš s motorem od funglovky co se jim sere? Mimo jiné, opět jsi mě utvrdil v tom, že až další loď, tak úplně novou!¨¨

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, tady nejde o to jestli je to nalesteny, nebo ne. Kdyby takhle vypadal motor, kterej by ale byl o mnoho let novejsi a alespon trochu se priblizoval mejm pozadavkum vykonu, tak bych spinu a nejakej ten rez neresil. Pokud by chodil, tak bych ho bejval klidne vzal, ale tohle je uz moc.

Nic, musim se podivat v zahranici, jinak to nevidim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...