Přejít na obsah
Plavidla.cz

měrka oleje


Danykopy

Doporučené příspěvky

To klepani bylo z motoru, bylo to jeste studeny a dlouho to stalo, taky olej by to chtelo vymnenit, pak sel nadherne, hezky klidnej chyta na skubnuti, nekouri.... No maxiku, za kolik? Ja teda jeste musim zkusit jak se mi tam ten motor vejde a uvidim, ani mi nepis za kolik, urcite by jsme se pak domluvili.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 54
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Ta nerezova krabice za motorem, to je vymnenik... Misto chladice. O mori jsem neuvazoval, je to ricni lod. Proc se ptas? More by to zvladlo kratkodobe urcite v pohode, problem by byl jen v pouzitem materialu. Pouzil jsem potravinarskou nerez, ktera neni tak odolna vuci morske vode
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta nerezova krabice za motorem, to je vymnenik... Misto chladice. O mori jsem neuvazoval, je to ricni lod. Proc se ptas? More by to zvladlo kratkodobe urcite v pohode, problem by byl jen v pouzitem materialu. Pouzil jsem potravinarskou nerez, ktera neni tak odolna vuci morske vode

A co máš uvnitř toho výměníku,když jsi zvolil "tuto krabici"?

A víš o tom,že když budeš jen na sladké vodě,je tento výměník docela zbytečný?

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak o tom, že by byl výmněník na sladké vodě zbytečný nevím a hlavně si to nemyslím. Nehledě na to, že jsem se na to asi před půl rokem tady ptal. Jestli máš na mysli jednookruhové otevřené chlazení, tak to bych na svém motoru měl opravdu nerad. Myslím, že to pro motor není ideální. myslím, že by vznikaly v motoru hluchá místa, kde by byl vzduch a né voda, také si myslím, že by se na motoru asi uvnitř usazoval vodní kámen a špína a tím by se zmenšovala účinnost, možná jsou moje obavy liché, každopádně jsem se rozhodl pro dvouokruh, už i pro to, že není vyloučeno, že bych se s lodí možná někdy i na tu slanou vodu mohl podívat...No a ta nerezová krabice, to bylo jediný řešení, který mě napadlo, bohužel, když jsem koupil všechny díly na výrobu, tak jsem zjistil na webu starélodě.cz , že se dá výmněník za dobré peníze koupit a že je pěknej a malej...tak už jsem to dodělal, uvnitř je soustava měděnejch trubek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsis to udělal ale přece jenom taková dobrá věc.

Na olejové vaně si místo vypouštěcího šroubu našroubuj kohout s hadicí nebo trubku na vypouštění oleje.Většinou je na lodi pod motorem málo

místa a musel bys vypouštět olej do dna.Na origo motorech je trubka vyvedená na nějaké šikovné místo a na konci kohout a napojený na ruční

olejovou pumpu.Při výměně oleje si ušetříš hodně práce a nervů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je hodne dobra pripominka a vcera me to napadlo, kdyz jsem vypoustel olej. Tak jsem udelal pod motor takovou zachytnou vanu, ale jak to dostat z ty vany, to nevim. Ten kohout na vypustak neni spatnej napad, ale jakej kohout tam dat? Navic jsem zjistil, ze tim, ze motor bude jinak naklonenej, tak olej stejne nevypustim uplne, tak premejslim jak to vyresit, moc se mi nechce tu vanu predelavat.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem si rikal taky, ale podival jsem se na to poradne a myslim, ze by tam zustalo dost. Odhadem tak 1,5 az 2 litry. At nad tim premyslim jak premyslim. Asi tu vanu sundam a udelam ten vypustak dolu... A nebo ji mozna nebudu sundavat, vyvrtam tam 10 dirku a navarim tam trubicku, kterou vyvedu nekam vejs a zazatkuju. Pri vymnene na to napojim tu odsavacku a hotovo. Svarovani vany by melo jit dobre, to jsem delal jednou i na aute.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se na to video kouknul ještě jednou, ale vana tam bohužel neni vidět. Na autě, i na lodnim motoru je ta vana tvarovaná tak, že má něco, jako studánku s vypouštěcim šroubem. Jestli to tam máš, tak by v tom asi neměla zůstat půlka oleje ne? teda jestli v motoru nemáš 8l oleje, jako já v autě. :)


Vanu jsem ještě nevařil, ale všichni říkaji, že jak je to nasáklý olejem, tak se to vaří blbě. A když jsem viděl zalátanou mojí původní vanu na lodnim motoru.... Asi už nemusim psát, proč jsem dělal generálku. Každopádně olej byl v motorraumu a ne v motoru. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, ze se to vari blbe, kdyz je to praskly, v ty praskline je olej a de to blbe, ale de to. Jinak je to tak, ze ten vypustak je v nejnizsim bode a nezustane tam temer nic, kdyz je motor naklonenej jak ma, ale ja mam motor naklonenej jinak nez ma bejt a vypustak je tudis Asi 8 cm nad nejnizsim mistem vany.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...