Fanda Odesláno 4. Prosinec 2013 Sdílet Odesláno 4. Prosinec 2013 Ahoj všem, když si čtu tuhle debatu, tak se vám všem divím, že na ty jeho urážky reagujete. Podle chování je Cirus1 zralej na léčebnu a né do fóra Plavidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fishmaster Odesláno 4. Prosinec 2013 Sdílet Odesláno 4. Prosinec 2013 Já bych to napsal asi takto.Je mi šumák kterým směrem elektrony cestujou.Jestli z kostry na dráty nebo z drátů na kostru.Pravdu má David že je to na lodi řešené dvěmi vodiči,kde jsem většinou zjistil pojistku na mínusu.Alespoň na lodích které jsem měl.Pokud ale hledám závadu na lodi,tak je většinou tzv.ucpanej drát(zoxidovaný a přehnilý) nebo ucpanej kontakt(studenej spoj).Elektrika totiž funguje podobně jako vodovod.Když něco nejde,tak je drát nebo kontakt ucpanej.Akorát že ten vodovod většinou i praskne a tam je vidět kudy utiká.Bohužel elektrika vidět není-tedy občas je,ale to není to co jsem zde chtěl napsat.Psal jsem to tak aby to pochopili i amatéři.Ze zkušenosti pochopí princip tímto způsobem jednoduše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marwal Odesláno 27. srpna Sdílet Odesláno 27. srpna Přemýšlel jsem jestli je vhodné hliníkovou loď ukostřovat, došel jsem k názoru že nikoliv. Pokud by došlo k nechtěnému doteku kladného vodiče s kostrou, mohlo by dojít k proděravění lodi, požáru apod. Souhlasíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 28. srpna Sdílet Odesláno 28. srpna Pokud je na ní motor, tak je už ukostřená přes něj. Na noze motoru jsou anody, které mají "posbírat" škodlivé proudy vzniklé rotací dílů. Pokud by nebyla loď ukostřená, tak to podle mne zvýší nebezpečí, že bloudivé proudy budou někde škodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.