Přejít na obsah
Plavidla.cz

Shetland 535-zážitky ,plavby


KBfotoservis

Doporučené příspěvky

Takhle mně dneska zhoupnul bajoš,když sem byl na kotvě . Chápu že různý hybridy , nezkušený vůdce plavidel , lodě na těsným úvazu nebo kombinace to vyděsí . Je to ale normálka . Je to voda , vlny lodě a ne parkoviště u Lidlu . Naštěstí moje 44 let stará , štětkou natíraná loď to má jako zpestření,hrnečky se ani nehnuly,polívka mně nepolila :-) . K tomu je to pokoukání na plnokrevný lodě . Labe je prostě super voda . Upraveno uživatelem my65hp
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Tak se mnou vypluj , tam chytneš jen tenisovej loket od tahání sumců :-) barák dodělej v zimě .Přeji brzké uzdravení

Díky,ale zatím to moc nevidím.Bylo to víc bouchlé, než jsem myslel a dnes v Kolíně jsem dostal sádru na půl ruky.

Měsíc v háji, ach jo,radši nic a nikdy nebudu plánovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jardo tak to je škoda ,safra ale můžeš přijet nekdy na odpoledne , Vyplouvám skoro vždycky ve čtvrtek večer a do neděle . Pondělí až středa taky musím pracovat a dát se do kupy . Tak by jsme mohli poškádlit sumce třeba jen odpoledne na 2 hodky . Ps namontoval jsem nový"deštový" držáky , pak ukážu pro inspiraci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

děláš dobře,z toho mraku zaprší...doporučuji ještě někam domontovat stůl,pak zjistíš jak hezky slítne ze stolu talíř při takové vlně,ale když není stůl a i během jídla je nutné si držet talíř v ruce, je pak těžké si něco lepšího vůbec představit,tomu rozumím


hlavně přeji těm plnokrevným lodím síť čerpacích stanic na vodě,protože je mi až líto sousedů neustále běhajích s kanystrama a minulý týden zakotvil hned vedle týpek funglovku (s plnou nádrží) Crownline,má to obsah přes 6 litrů,nemá to stojnou výšku,je to sportovní loď za 3,5 mil Kč a měl radost jak malý kluk a hubu plnou ekologie,když do toho po prvních 5 mth nalil "jen" 20 litrů benzínu a byl nadšený,že konečně vyrobili ekologický, emisně velmi přísný a elektronikou řízený motor, který při rychlosti 30km/hod si řekne jen do 4 litrů paliva/hod,nezdálo se mi to už jen kvůli potřebným kW získaným ze 4 litrů benzínu a dosahované rychlosti celkem těžké lodě,ale přál jsem mu jeho radost,pak jsem stoupl na protější stranu lodi a vešlo se tam dalších 10 litrů,tedy pořád byl nadšený,že 6 litrů na hodinu je i tak super, nicméně za další 2 mth na vodě do toho nalil zbývajících 70 litrů,které se tam původně nevešly (kvůli náklonu a jinému zatížení lodi zřejmě) a stejně to pořád nebylo plné ,jen těch 70 litrů nám jaksi nechal na molech na slunku...kanystry se nafoukly jako fotbalové míče,upouštěl jsem z nich (během údržby své lodě) vzduch a ostatní nad tím týpkem jen nevěřícně kroutili hlavami,zkrátka pořídil si "plnokrevnou" loď a když nechce dělat vlnu kousek od zakotvených lodí, zpomalí do přechodového režimu...co dodat


mě tyto zbytečné vlny neděsí,jen mě serou už s ohledem na porušování řádu plavební bezpečnosti a rozhodně to nevnímám jako milé zpestření,ale pouze jako demenci rychlokvašek,kvůli kterým pak mají oprávněný problém všichni,něco jiného je vlna na volné vodě od kluzáku,tam je samozřejmě vše ok,ale u zakotvených lodí...

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli si někdo koupí sportovní loď o obsahu přes 6 litrů, tzn. určitě je to 6,2 V8 či výše, dá za to 3,5 mega a myslí si, že to žere 5 litrů na hodinu tak je to s prominutím idiot, co dodat. Žádná V8 nežere při "cruise" režimu 5 litrů, ani 10 a ani 20. Stojnou výšku bych u sportovní lodě fakt neřešil, stejně jako se neřeší velikost kufru atd. kupříkladu u Porsche... Jinak jak koukám, fakt zaplať pánbůh, že jsem na vodě, kde jezděj šífy, říční lodě a je tu zkrátka provoz a kde nikdo neřeší 30 cm vlnku. Po návštěvě Holandska si jen říkám, jak to, že tamní lidé s tímto žijou úplně normálně. Pochopitelně se nebavím o extrémech a tím pádem ani o zónách, kde je rychlá plavba zakázána stejně tak o místech kde je zákaz vlnobití a sání. Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to jeho úplně první loď a v Novém Městě nad Metují,nebo tam někde nahoře mu nabulíkovali něco o úspornosti...hlavně mu hned nefungoval palivoměr,ukazatel trimu a ještě cosi a večer v tom chudák svítí baterkou,no děs,navíc mu tento reklamační servis udělají jen u prodejce,tedy naložit a tradá přes půl republiky,tak se ani nedivím,že je z toho mimo,nechávání paliva na slunku na molech nabitých statickou elektřinou však s tím nemá nic společného,na to je potřeba zvláštní nadání...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde na takovýhle lodi chce jezdit tam u vás? Tím jako myslím tak, aby si jí užil tím, na co je loď stavěná? A aby u funglovky nefungoval palivoměr a ukazatel trimu, nehoupe vás trochu? Ono i ta cena za ryze sporťák je trochu moc myslím. Nahoď příště nějaké fotky ať se když už aspoň pokochám cože za zázrak to má :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde na takovýhle lodi chce jezdit tam u vás? Tím jako myslím tak, aby si jí užil tím, na co je loď stavěná? A aby u funglovky nefungoval palivoměr a ukazatel trimu, nehoupe vás trochu? Ono i ta cena za ryze sporťák je trochu moc myslím. Nahoď příště nějaké fotky ať se když už aspoň pokochám cože za zázrak to má :)

ono tam toho zřejmě nebude fungovat trochu víc,což překvapilo všechny a asi nejvíc toho majitele, prý si to pořídil hlavně na dlouhé cestování po Dunaji ,pak té absenci stojné výšky nějak nerozumím,ale je to každého věc...není to otevřená loď,je to samozřejmě s kajutou,ale trochu nižší typ bez spaní pod kokpitem,cena byla 3,4mil + 75 tisíc za nerezový řetěz dlouhý 80 metrů a nerezovou kotvu,jinak v základu tam údajně toho moc není,jak jsem psal-plnokrevná loď...

 

(přijeď se raději pokochat osobně,určitě by tě i svezl,ale je to v záběhu,tak tomu nedává víc jak 3.500 otáček)

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Molo nabity statickou elektrinou dokaze odpalit zavrenej kanystr ? 😅

plastové molo nabité statickou elektřinou působí při doteku s lodí či s něčím prsknutí,předpokládám,že jiskru,proto když kolegové tankují z kanystrů do lodí s nálevkou na boku laminátu nejdříve se dotknou lodě a "vybijou se",největší šlupku dostal náš pes při vstupu z mola na kovovou lávku,ani chudák netušil za co a proč...

 

proto se oprávněně domnívám,že pokud by kanystry odfoukly trochu benzínu,mohlo by být o zábavu postaráno

 

nejsi náhodou majitel té lodě, určitě by se tě tu rádi na něco zeptali,majitelů Crownlinů je asi hodně,jen na našem mole jsou 3 (zcela otevřený starší,větší se stojnou výškou a spaním pod kokpitem a ten nový)

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde na takovýhle lodi chce jezdit tam u vás? Tím jako myslím tak, aby si jí užil tím, na co je loď stavěná? A aby u funglovky nefungoval palivoměr a ukazatel trimu, nehoupe vás trochu? Ono i ta cena za ryze sporťák je trochu moc myslím. Nahoď příště nějaké fotky ať se když už aspoň pokochám cože za zázrak to má :)

ono tam toho zřejmě nebude fungovat trochu víc,což překvapilo všechny a asi nejvíc toho majitele, prý si to pořídil hlavně na dlouhé cestování po Dunaji ,pak té absenci stojné výšky nějak nerozumím,ale je to každého věc...není to otevřená loď,je to samozřejmě s kajutou,ale trochu nižší typ bez spaní pod kokpitem,cena byla 3,4mil + 75 tisíc za nerezový řetěz dlouhý 80 metrů a nerezovou kotvu,jinak v základu tam údajně toho moc není,jak jsem psal-plnokrevná loď...

Tak dělají se takové, je to třída tzv. CUDDY a jsou to lodě tzv. OVERNIGHTER takže sporťák s možností příležitostného přespání. Nic víc. Ovšem ty ceny jsou dle mě nesmysl, však se stačí podívat do konfigurátoru. Ale jak říkám, rád se mrknu.. Konkrétně by to měla být tato nebo pak dělají o číslo menší a větší http://crownline.com/266-sc/ Cena za ten řetěz i s kotvou by souhlasila pouze pokud je to s elektrickým kotevním vrátkem, který lze ovládat z přídě a také z kokpitu.

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde na takovýhle lodi chce jezdit tam u vás? Tím jako myslím tak, aby si jí užil tím, na co je loď stavěná? A aby u funglovky nefungoval palivoměr a ukazatel trimu, nehoupe vás trochu? Ono i ta cena za ryze sporťák je trochu moc myslím. Nahoď příště nějaké fotky ať se když už aspoň pokochám cože za zázrak to má :)

ono tam toho zřejmě nebude fungovat trochu víc,což překvapilo všechny a asi nejvíc toho majitele, prý si to pořídil hlavně na dlouhé cestování po Dunaji ,pak té absenci stojné výšky nějak nerozumím,ale je to každého věc...není to otevřená loď,je to samozřejmě s kajutou,ale trochu nižší typ bez spaní pod kokpitem,cena byla 3,4mil + 75 tisíc za nerezový řetěz dlouhý 80 metrů a nerezovou kotvu,jinak v základu tam údajně toho moc není,jak jsem psal-plnokrevná loď...

Tak dělají se takové, je to třída tzv. CUDDY a jsou to lodě tzv. OVERNIGHTER takže sporťák s možností příležitostného přespání. Nic víc. Ovšem ty ceny jsou dle mě nesmysl, však se stačí podívat do konfigurátoru. Ale jak říkám, rád se mrknu..

vím,že jsi fanda těchto lodí,klidně se přijeď podívat osobně,602................... je mé číslo,tvé je tuším toto

http://www.taxi-teplice.cz/kontakt,tak mi zavolej až se tu budeš někde motat a pokud tam chlapík bude,určitě si spolu pokecáte a myslím si,že by tě snad i svezl...třeba mu cestou vysvětlíš co je to přechodový režim,určitě by rozhovor o té lodi udělal radost i jemu

 

podle odkazu by to mohla být ona

Upraveno uživatelem zdenek2013
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prd, fanda nefanda, jejich design se mi líbí. Jsem dost zaneprázdněn a jsem rád, že se dostanu na Labe. V odkazu číslo mé nenajdeš, páč jsem tuto firmu už předal dávno jiným. A nikdy tam ani číslo nebylo, pouze dispečink. Pokud pan majitel chce něco ohledně těchto lodí, máme tu tyto stránky, tak ať se staví, rád se podívám a můžeme pokecat :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prd, fanda nefanda, jejich design se mi líbí. Jsem dost zaneprázdněn a jsem rád, že se dostanu na Labe. V odkazu číslo mé nenajdeš, páč jsem tuto firmu už předal dávno jiným. A nikdy tam ani číslo nebylo, pouze dispečink. Pokud pan majitel chce něco ohledně těchto lodí, máme tu tyto stránky, tak ať se staví, rád se podívám a můžeme pokecat :)

má hned vedle zakotvený ten větší typ také s V8,který má spaní pod kokpitem,ale nějak moc se s jinak velmi ochotným a přátelským kolegou nebaví,ale třeba se tu na stránkách objeví,kdoví

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No typ 236 kupoval cca před třemi lety kamarád v plné výbavě a i s vlekem cca 2,1- , netuším o co je 266 rozdílná ale vím, že mu ji v té době také nabízeli a cena byla jen o něco vyšší, takže myslím, že asi kapku houpe nebo jen naletěl "férovému" prodejci a dostal výhodnou cenu :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z 2013 jen se divím,že píšeš do vlákna o lodi kterou máš za vrak , člověka ,který je pro tebe prase a o lodi kterou neznáš a o věcech kterým nerozumíš . No ale jelikož Tě dobře znám, i to jak umíš počítat až e místo dělení jsi schopen násobit a s pravdomluvností je to taky na štíru ,tak chápu tu frustraci z jízd od zásuvky k zásuvce a velký vody , větší vítr ,rychlejší proudy ,moře a dlouhé cesty jsou pro Tebe mimo možnosti . Ale neboj v klidu , časem si našetříš na dospělou loď :-) -držím palce .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...