KBfotoservis Odesláno 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 17. Říjen 2014 Jpfish jjj dáme synchronizované vlnobití :-) . Přes zimu to vidím na nějaký topení ,do předu řezačku na sumcařské šnůry a jistě novej sonar .Pravděpodobně asi vylepším příjem TV signálu a dám nový držáky na pruty . Jinak asi všechno co je třeba mám . Jo jasně , přidělám trolingovej elektromotor na tichý chod po rybolovnejch místech . Mám ho na půdě , ale musím to napasovat tak ,abych ho ovládal u volantu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 18. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 tak tohle by mně zajímalo spíš http://i.ebayimg.com/00/s/NDY3WDcwMA==/z/pM0AAOxyoBtTjlcx/$_12.JPGProbiral jsem to onehda s chlapikem, co mi predelaval auto. Vypadlo z nej, ze ma predelanou sekacku na travu na plyn a ze tohle je sranda, plyn pro 5HP se stiha odparovat z lahve, takze neni treba vyhrivanej reduktor a do motoru tak vede akorat nizkotlaka hadice. Taky cena prestavby bude velmi nizka, ten reduktorokarburator vyjde na cca 2.5kKc, neco za praci a jedem.Ale vyssi vykon problem bude, hadice na kapalnej plyn bejt nesmi, to musi bejt v medi a je potreba vyhrivanej reduktor, coz to cely dost komplikuje.Jinak s LPG neni zasadni pravni problem, bude to podlehat revizim a tak, ale plyn je ve vyhlasce zminovanej jako palivo, tak by se nikdo nemel divit. Horsi je to logisticky, LPG benzinka na vode nikde neni a vozit si specialni lahve pro vysokozdvihy je komplikovany.Pro zdendu: na lodi muze bejt jakakoliv zpusobila lahev na plyn, jenom musi bejt spravne umistnena a tak. Nicmene do ty 2kg se spotrebicem naprimo to ma vyhodu v tom, ze to nepodleha revizim, proste 2kg s varicem si vezmes a jedes, co na tom taky revidovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 18. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 Zase u pětikoňky tan plyn postrádá význam. Návratnost bude při normálnim provozu šílená. Navíc tahat se s plynovou lahví taky neni nic úžasnýho. O LPG jsem chvilku uvažoval na 3.0 mercruiser, ale přesně jak píšeš.... LPG čerpacích stanic na vodě moc neni (jestli vůbec nějaká). No a když mi dochází benzín, tak vezmu kanystr a holt si párkrát doběhnu k benzínce. To s LPG nejde. Takže by to šlo maximálně tak, že bych cestou na vodu natankoval plnou LPG a až by se vyjezdila, tak by se pokračovalo na benzín. Zase jsme ale u návratnosti vs komplikace a vícenáklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 18. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 JJ taky sem pídil a zejména u vstřikování je to jiná liga . Byla by to i zajimavá uspora , tedy kdyby stačilo přehodit jednu nebo PB láheve a zbytek dojet na benzín . No ale docela dobrý zkušenosti mám s Etanolem . Na ten to má snad i lepší výkon . Ale míchám to 1:1 s benzínem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 18. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 No, u petikonky navratnost... pokud by se ta prestavba pohybovala kolem 4kKc, coz plynar naznacoval, tak by navratnost byla cca 3 sezony. To neni tak hrozny. Navic, plyn ma jednu vlastnost, hazi maximum kroutaku do nizsich otacek, pro nas co mame vytlacnou lod by to znamenalo vyssi vyuzitelnej vykon proti N95. Jestli mam tahnout 20l kanystr nebo 10kg flasku uz je skoro jedno. Ovsem chapu, ma-li prestavba stat 40kKc a tech flasek musim tahat 5, tak se asi rozhodnu jinak. Leda mit opravdu velkou lod, ze by dojela cisterna a kubik ci dva nalozila rovnou na lod.Faktem ale je, ze prestavba 5HP na cistou E85 je prakticky zadarmo, jenom trochu pridat na bohatosti. Coz je duvod, proc prakticky kazdej motor se vstrikovanim tu smes 1:1 sezere - staci pridat na bohatosti jenom trochu, a to je v povolenym rozsahu ridici jednotky a signal od lambdy se postara, aby to bylo v cajku. Do auta to leju furt, me to dokonce zkousne 1:1 podle penez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 18. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 (upraveno) K 10kg lahvi pb je adekvátní spíš tak 8 l benzínu. To znamená, že ten kanystr bude vážit polovinu. Ale to je asi jedno. P.S. koukal jsem dneska, že prohánět se v praze ve skluzu neni vůbec nic výjimečnýho na to jaká se tu strhla diskuze. Vesele se tam proháněli i před lodí policajtů. Nejvíc mě dostalo když se tam v kruhu proháněl pořadatel regatky. Vypadalo to jako když si pes honí vlastní ocas. Asi budou mít oba podobný IQ. :D Jen chudáci na těch okruhovkách. Ti to měli jak na moři. Nebo frajer, co to říznul ve skluzu do JC v prďolí... :D Ten to tam pěkně rozhoupal. Proti tomu jsi KB fakt nic hroznýho neudělal. :) Upraveno 18. Říjen 2014 uživatelem Zdenda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 18. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. Říjen 2014 Zdendo no já vím že sem neudělal nic hroznýho ,, a ani nehroznýho ... jen pár pitomcu co znaji Prahu a tento úsek jen z pohlednic ,,a v hlavě řezanku ,, tak mají blbý kecy ,, Každá výletní loď dělá v jakémkoliv režimu plavby větší vlny . Bože jaké je to překvapení pro spoustu lidí ,, že za lodí se to houpe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 10kg plynu je 18.5l plynu, takze tak 15l benzinu. S petikonkou na 140km, dve flasky na tejden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 10kg plynu je 18.5l plynu, takze tak 15l benzinu. S petikonkou na 140km, dve flasky na tejden.jj, zapomněl jsem, že spotřeba toho plynu se počítá taky v litrech. :) Samozřejmě když někdo najezdí s pětikoňkou 140 km týdně a třeba 10 týdnů v roce, tak to smysl bude mít. Možná že největší přínos by to mohlo mít na loďkách na kterých je větší motor, na kterých se většinou nespí a tahaji se pořád na vodu. Třeba jako má KB. Jestli jezdíš někde kolem benzínky s LPG, tak bys to tam natanoval a na ten den by ti to určitě vyšlo. Náklady na provoz bys pak měl téměř poloviční. U tvýho nájezdu a spotřeby už by to mohlo bejt zajímavý číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 19. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Zdendo jj ani bych nepotřeboval pupmu , kdyby se podařilo vyřešit nestli to bude spolupracovat se vstřikováním a druhý,, prostě vyměnit bombu jak na sporáku , na 2 ks bych tam místo ještě měl . Ta uspora by pak byla zásadní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Vstrikovani preci dneska pri prestavbe nepredstavuje zadnej problem. Vstrikovani plyny faze udela prakticky kazdej chlapik co prestavuje auta. Prej zacina bejt trochu problem u hodne preplnovanejch motoru, ale to snad neni tvuj pripad. Nevim jaky mas chlazeni, ale je nutny si uvedomit, ze reduktor potrebuje nejak teplou vodu na svuj provoz, jinak zamrzne.Vstrikovani kapalny faze, ackoliv je to to nejlepsi co muze bejt a dokonce to zveda vykon motoru, tu bohuzel nikdo neumi.Horsi to bude s tema bombama. Normalni to bejt nemuzou(odhlidnu-li od prasacky verze postavit ji vzhuru nohama jak na koci osumdesatejch), leda specialni lahve pro vysokozvihy. V kazdym pripade bych sel spis do normalni LPG nadrze, pokud by se tam vesla, je to par tisic a plyn ze stojanu je levnejsi nez z flasky.BTW posledni dovolena z petikonkou byla 260 ricnich kilometru za tyden, a to jsme pluli mene nez obvykle, pac maly deti. Pokud bych setril 15kc/motohodina, tak ten rozdil byl 400, takze 10 tejdnu a investice zpatky. Noo, mozna o tom popremejslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 U nás v klubu jezdí největší znalci na LPG. Třeba dvorní servisák má mj. 750i. Ty motory si na LPG fakt broukaji. Provozní náklady maji skoro jak já s 3.0 naftou, ale jede jim to jak raketa a je to levnější na servis. V tý 750 je při zrychlení podobnej pocit jako v letadle. Za 12s tam je 200. Chci tim říct, že to neni o moderních, nebo starých motorech. Jen se to musí nechat udělat pořádně a nešetřit na sadě. Když tam někdo nacpe polskou sadu, nebo šetří na svíčkách tak se pak nemůže divit, že to nefunguje.KB: výměna lahví kus za kus je dost drahá. Musel bys koupit lahve, jako jsou na ještěrkách. Ty jsou o poznání dražší, než pevný nádrže. Tušim, že ty máš ten motor tříhrnek? Tam by ta přestavba byla o 1/4 levnější. Když dáš kvalitní italskou sadu, tak to půjde i dobře seřídit, nemusíš se bát o motor a nezvedne se ti spotřeba oproti benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 19. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Zdendo mám tak litrovej 4 válec . Ale ty lahve na vysokozdvih by vůbec nevadili . Tak holt je koupím a pak je budu měnit . Mít tam vestavěnou nádrž nejde , bo na vodě nikde LPG není a u nás ani benzín a musel bych to vytáhnout z vody . Ps jak vypadá ta italská sada ?? Jinak já měl taky auto na LPG , sice záložního Favorita do lesa a kdybych nemusel tak jsem ho pryč nedal . Ta úspora byla famózní a jízdní vlastnosti bez rozdílu . Hlavně ten dosah plavby by byl perfektní v nádrži 42 l benzínu a 2 bomby a mám 200 - 250 km jako nic . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 19. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 (upraveno) No a ještě řeším lednici na loď ,, takže zavrhl jsem klasiku v akci za 2 litry , pak zase lednice na plyn ... no a nakonec jsem našel tohle http://www.dalix.cz/photos/produkty/f/3/3187.jpg a ted si ledničku udělám přesně do prostoru kam se mi hodí Kompresorová sestava WAECO ColdMachine 55Použití: chlazení s přímým výparníkem max. 130 litrů, chlazení se zásobníkem energie max. 100 litrůNapětí: 12/24V DCVýkon: 35-45W (závisí na typu použitého výparníku)Rozměry v/š/h: 160x220x200 mmHmotnost: 6,5 kgKompresorové sestavy řady 50 jsou určeny k individuálním zástavbám do izolovaných boxů. Sestavy jsou naplněny chladivem R 134a a vybaveny rychlospojkami k propojení se zvoleným výparníkem. Hermeticky uzavřené kompresory Danfoss jsou odolné vůči otřesům a náklonům až 35°. Díky min. proudové zátěži (od 1 A) jsou tato řešení vhodná i pro jachty a karavany, které jsou provozovány na solární energii.Kompresor BD35F je hermeticky uzavřený s integrovanou řídící jednotkou a nízkonapěťovou ochranou proti vybití baterie, ochranou proti přepólování, samotěsnícími rychlospojkami. Výparník VD-01Chladící objem: 80 litrů při izolaci 35 mm PUR, 100 litrů při izolaci 50 mm PURVýkon: 35WRozměry v/š/h: 245x300x110 mmHmotnost: 1,5 kg Výparník pro sérii kompresorových sestav 50, horizontální i vertikální instalace, flexibilní spojovací vedení (cca. 2 m) zakončené protikusem k rychlospojce kompresoru, externí termostat se světelnou kontrolkou (cca. 3 m kabeláž). Upraveno 19. Říjen 2014 uživatelem KBfotoservis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 (upraveno) Třeba tady je lahev na LPG http://www.karavan.cz/_320_367-plynova-nadrz-23-ltr---cca12-5-kg--gug-ahaus-.htm. Nejlevnější to fakt neni.... 11 tis. Určitě by ale šla sehnat levnějš.Na ebay údajně kolem 200 jurů, ale netušim jak se tomu německy nadává. Našel jsem jen pevný nádrže do auta. Pořád je ale potřeba počítat s tim, že je rozdíl tahnout 22l plynu v 10kg lahvi a 22l benzínu v kanystru. :) Upraveno 19. Říjen 2014 uživatelem Zdenda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KBfotoservis Odesláno 19. Říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Kdyby se někomu hodila vrtule na Mercury tak za 650 je jeho . Měl jsem jí v lodi od předchozího majitele http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/10/10534/10534319_1d907b59bdc979f2655bd1f327c339e1/images/IMGS7582.jpg?ver=2 http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/10/10534/10534319_1d907b59bdc979f2655bd1f327c339e1/images/IMGS7586.jpg?ver=2 http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/10/10534/10534319_1d907b59bdc979f2655bd1f327c339e1/images/IMGS7587.jpg?ver=2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Že tobě někdo pravděpodobně zprasil přestavbu asi neovlivnim. Stává se to. Převážně někde v garážích. Oni třeba i nainstalujou kvalitní sadu, ale už jí neumí seřídit. Pak to podle toho dopadá.Už jen to, že se ti to při větší zátěži údajně přepínalo samo na benzín. imho... jak jsi to poznal? To jsi jezdil s okem na panelu? :D Je to samozřejmě nebetyčná hloupost. Nic se nepřepíná (teda když je to dobře udělaný, seřízený a motor drží teplotu). V momentě kdy teplota motoru dosáhne nějaký hodnoty (už nevim jaký), tak to samo přepne na pyn. Startování za studena je tedy samozřejmě na benzín.Ta věta z BMW klubu spíš měla naznačit, že to LPG už dneska fakt neni žádná fušeřina. Kluci dávaji nehorázný sumy, aby auta udrželi ve stavu prakticky nových. Díly se samozřejmě kupujou jen origo a to v německu, protože ani u nás neni jistota kvality. Auta jsou pro ně srdcovky.P.S. ty názvy sad, který jsi psal mi nic neříkaji. No ale já nejsem z těch co by mohli radit o lpg. Já jen papouškuju co říkaji chlapi z klubu co to maji v autech. Zajímal jsem se o to koncem jara, než jsem dal lpg manželce do kabria. Zatim najezdila jen asi 15 tis., takže se uvidí. šlape to ale "zatim" dobře. Dokonce i spotřeba zůstala stejná. Běžně se udává mírný zvýšení spotřeby.Jestli někdo bude mít zájem, tak se můžu zeptat co tam chlapi dávaji. P.P.S přepínání na benzín jsem si fakt nevšiml (ani o tom nikdo nemluvil), ale zejtra to pro jistotu vezmu ven a zkusim to protáhnout. Budu u toho samozřejmě čučet na ukazatel okamžitý spotřeby. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 19. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 19. Říjen 2014 Zvyseni spotreby je neoddiskutovatelny, LPG ma proste mensi vyhrevnost proti benzinu. Ovsem(ale to se tyka zejmena auta) to posunuti maxima kroutaku dolu udela svy. Mel sem espace a tam to bylo jasne videt. Na benzin jsem musel pod pade podradit na trojku, zatimco na plyn si to bublalo na ctyrku i pri 42-45km/h. Nezda se, ale ve meste je to mnohem pohodlnejsi a uspornejsi, takze ten narust spotreby neni tak velkej, jak by odpovidalo prosty umere spalnych tepel.Prepinani zpet na benzin pri maximalnim vykonu je vlastnost nekterejch lepsich sestav. Da se to pri instalaci vypnout. Protoze, pokud je to system se vstrikovanim plyny faze(u nas vicemene vsechny prestavby), tak maximalni vykon na LPG klesne o 5-8%. Me je vcelku sumak, jestli mam v aute 95 nebo 100 kobyl, ale nekomu to vadi tak prisli s timhle systemem, maximum vzdy na benzin. Takze existuje to, ale zdaleka ne kazda prestavba to dela.A opravdu, hrozne zalezi na tom kdo to dela. U nas je treba ten chlapik v Lukavici(horni dolni, nevim) a ten to dela fakt dobre, byt je to garazista. Objednaci lhuta na prestavbu bezne dva mesice. A pak je tu Wapos a ty sprasej na co sahnou, nadava na ne kazdej. Takze tak.Flaska k jesterce stoji jako normalni, 1000Kc/ks, ale malokde je meni. Dela to treba linde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viita Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 (upraveno) Chlapi, k tomu LPG - mám najeto na LPG přes 200 tis v autě, obsak motoru 3,5l,sekvenc nové generace, teď už si na tom provádím jistou údržbu sám, troufám tvrdit že se v tom docela orientuju. Vemte si zabudovaný motor ten nejmenší , tady 3-litr. Spotřeba na benál v provozním režimu ca 20 litrů. Na LPG to bude 25 l /mth, nebo i víc, pokud to nebude sekvenc, ele jen vstřikování do sání. Sekvenc se dá použít jen u vstřikovaných motorů, což si myslím, nemáte.Jak dlouho vám vydrží obyč. flaška 10 kg ? Chvíli. Kolik jich budete potřebovat?Kam ji umístíte- do lodě?LPG je těžší jak vzduch.Cokoli do lodě unikne, tak tam taky zůstane.Vůbec u jenoduchýho vstřiku do sání, tam by smrděla celá loď.Hezká bomba pod zadkem, ne? Ideální návod na sebevraždu. A myslet si že to odsajete nějakým ventilátorem umístěným v jednom místě, než otočíte klíčkem zapalování je pitomost. Ani zabudovaná nádrž by to nevyřešila, protože ji nenetankujete. A každý čtyři roky to vše rvát ven kvůli technické? Kdyby se v lodi na LPG dalo jezdit, vězte , že už by se jezdilo.Jinak v autě perfektní věc, nedám na to dopustit.A ještě jedna věc- považuju tyhle debaty za bezpředmětné- vím každý chce ušetřit, to je dobře, ale lodě jsou koníček. A na ten buď mám, nebo nemám.A vždycky všem říkám, že platí pravidlo- jestli máš na opici, musíš mít i na banány.Ale je to jen můj nesmělý názor. Upraveno 20. Říjen 2014 uživatelem viita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 Zvyseni spotreby je neoddiskutovatelny, LPG ma proste mensi vyhrevnost proti benzinu. Ovsem(ale to se tyka zejmena auta) to posunuti maxima kroutaku dolu udela svy. Mel sem espace a tam to bylo jasne videt. Na benzin jsem musel pod pade podradit na trojku, zatimco na plyn si to bublalo na ctyrku i pri 42-45km/h. Nezda se, ale ve meste je to mnohem pohodlnejsi a uspornejsi, takze ten narust spotreby neni tak velkej, jak by odpovidalo prosty umere spalnych tepel.Prepinani zpet na benzin pri maximalnim vykonu je vlastnost nekterejch lepsich sestav. Da se to pri instalaci vypnout. Protoze, pokud je to system se vstrikovanim plyny faze(u nas vicemene vsechny prestavby), tak maximalni vykon na LPG klesne o 5-8%. Me je vcelku sumak, jestli mam v aute 95 nebo 100 kobyl, ale nekomu to vadi tak prisli s timhle systemem, maximum vzdy na benzin. Takze existuje to, ale zdaleka ne kazda prestavba to dela.A opravdu, hrozne zalezi na tom kdo to dela. U nas je treba ten chlapik v Lukavici(horni dolni, nevim) a ten to dela fakt dobre, byt je to garazista. Objednaci lhuta na prestavbu bezne dva mesice. A pak je tu Wapos a ty sprasej na co sahnou, nadava na ne kazdej. Takze tak.Flaska k jesterce stoji jako normalni, 1000Kc/ks, ale malokde je meni. Dela to treba linde.Jak jsem slíbil, vzal jsem ráno kabrio, když jsem vezl holky do školy. Nevšiml jsem si, že by se mi to přepínalo na benzín. Asi to bude v nastavení zakázaný, jak píšeš. V týdnu jedu k mechošovi. Necham už zase dát zimní nastavení auta (na léto dávám mj. ostřejší převod řízení, posilovač brzd, reakci na plyn atd. taky asi necham nastavit tak o 1cm vyšší podvozek). Na zimu chci trochu klidnější auto. :) No a když už tam budu, tak se ho zeptam, jak to lpg maji nastavený a jak se jim to chová. K těm garážistům..... ber to bahno nadneseně. :) Např. ten servisák ke kterýmu já jezdim je taky garážista. Do autorizáku jsem jezdil jen se služebákama a hrůza. Se svym bych k těm vohnoutům, co jsou tady u nás nikdy nejel. Když natrefíš na šikovnýho garážistu, kterej tomu rozumí, tak je to k nezaplacení. S tou spotřebou to u mě bude nejspíš jak píšeš ty. Tim, že s tim manželka jezdí jen couračky a po městě, tak asi díky vyššímu krouťáku nemusí tolik podřazovat. No a když si to pučim já, tak si sundam střechu a kocham se při rychlosti kloboukáře. :) Taky možná hraje roli to, že já neberu v úvahu ty nesmysly, co v autech ukazujou palubní počítače, ale reálnou spotřebu. Třeba služební koktávka mi ukazovala cca o 0,5 - 0,7 l míň, než byl reál. Když k tomu připočítám 10% proměřování tachometru, tak jsem byl se spotřebou reálně o litr výš. No ale to už jsem hodně odbočil. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 Ty lahve se daji normálně naplnit na benzínce. Musí to ale bejt ty speciální na lpg. S klasickou pb bude samozřejmě každej vyhozenej, i když se daji sehnat různý redukce.bahno, ty tu toho o lpg víš asi nejvíc. Jakej je tvuj názor? šel bys do přestavby závěsnýho motoru na lodi? Vem v úvahu jen chování motoru. Je jasný, že ta přestavba bude u každýho jinak náročná.Já mam přestavěný jedno auto a jsem spokojenej. Třeba kamarád má přestavěný crv a stěžoval si na dost velkej úbytek výkonu. Kdyby byl u závěsnýho motoru úbytek výkonu nějak dramatickej, tak to nemá smysl dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 Osobne? Do ty petky mozna i jo, je to levny, je to sranda. Provoz na bezny normalni 10kg lahve(odber plynu je tak malej, ze se to stiha odparovat samo). Vykon asi nespadne, protoze ten motor ma rezevu, bezne 4-5-6hp je furt ten samej, jenom treba jinej karbec, takze kdyz to prestavce dobre naladi, bude stejnej, ne-li vyssi.Vyssi vykon asi ne. Nebude to tak levny na prestaveni, potreba specialnich lahvi/specialni nadrze, coz je komplikator - narocny vymeny/plneni/hmotnost. Navic na plavebce na to budou cumet jak pero z divanu a nez vymysli co a jak, tak to bude trvat dlouho.U stabilniho motoru bych se nad tim zamyslel, zejmena pokud je ta lod casto z vody a dalo by se tankovat na pumpe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 Chlapi, k tomu LPG - mám najeto na LPG přes 200 tis v autě, obsak motoru 3,5l,sekvenc nové generace, teď už si na tom provádím jistou údržbu sám, troufám tvrdit že se v tom docela orientuju. Vemte si zabudovaný motor ten nejmenší , tady 3-litr. Spotřeba na benál v provozním režimu ca 20 litrů. Na LPG to bude 25 l /mth, nebo i víc, pokud to nebude sekvenc, ele jen vstřikování do sání. Sekvenc se dá použít jen u vstřikovaných motorů, což si myslím, nemáte.Jak dlouho vám vydrží obyč. flaška 10 kg ? Chvíli. Kolik jich budete potřebovat?Kam ji umístíte- do lodě?LPG je těžší jak vzduch.Cokoli do lodě unikne, tak tam taky zůstane.Vůbec u jenoduchýho vstřiku do sání, tam by smrděla celá loď.Hezká bomba pod zadkem, ne? Ideální návod na sebevraždu. A myslet si že to odsajete nějakým ventilátorem umístěným v jednom místě, než otočíte klíčkem zapalování je pitomost. Ani zabudovaná nádrž by to nevyřešila, protože ji nenetankujete. A každý čtyři roky to vše rvát ven kvůli technické? Kdyby se v lodi na LPG dalo jezdit, vězte , že už by se jezdilo.Jinak v autě perfektní věc, nedám na to dopustit.A ještě jedna věc- považuju tyhle debaty za bezpředmětné- vím každý chce ušetřit, to je dobře, ale lodě jsou koníček. A na ten buď mám, nebo nemám.A vždycky všem říkám, že platí pravidlo- jestli máš na opici, musíš mít i na banány.Ale je to jen můj nesmělý názor.Konečně od někoho rozumné slovo,co se týče LPG do lodě!!!! bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packa Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 spis jsem čekal že k tomu něco napiše David (aspon mam tak nějak tušení že o plynu něco ví) ale............ =)kdyby to bylo tak jednoduché tak už by tady těch lodí na plyn dávno plulo hafo (vždyt jsme narod kutilů) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 20. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2014 (upraveno) na lodi z hlediska bezpečnosti než LPG, tak CNG. Je lehčí vzduchu. Zas je tam ale tlak kolem 200 bar. Ale stejně to je na ježdění tak kolem komína, stejně jako s autem.o výkonu lepší nemluvit. Upraveno 20. Říjen 2014 uživatelem david Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.