Přejít na obsah
Plavidla.cz

Shetland 535-zážitky ,plavby


KBfotoservis

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Zdendo, Passaty od r. 2001 do 2005 byly jedny z nejpovedenějších, ramena, pokud byla origo z výroby vydržela až přes dvěstě tisíc, stejně tak na Superbech (stejné auto) Jakmile ale tato odešla, druhovýroba vydržela málokdy přes 40 tkm. Jednoho tohodle dědka ještě taky mám ale km psát radši nebudu, protože by mi nikdo nevěřil. A auto vrčí jak nový, nežere olej, nekouří, jen trochu smrdí :)


Jojo subka a jejich bezrámový okna chjo, to byla paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U toho regulátoru pokud to jde bych zkusil náhradu místo originálu. Já ho měnil u Yamahy a cena originálu byla hodně vysoká, nakonec jsem koupil od vape.cz , jejich technici velice ochotně poradili a vyšel mi na 1000kč a navíc měl i vývod na kontrolku dobíjení, což originál neměl.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bootcentrum tak to pak tvoje poznaka o cene nema smysl no ale co se da delat

Lépe bych to nenapsal,také mne zmátl,že jsem mu poslal dotaz na email ohledně ceny nového motoru co chci a odpověď byla stejná.Nechápu proč tohle někdo píše,pokuď nemá lepší možnost a nemůže problém vyřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JPfish no Bootcentrum by se asi mělo montovat do věci kterým rozumí ,, a který zvládnou i nacenit .Samo sebou že alternátor do vestavěnýho motoru je za babku ,, a vypadá podobně jako v autě včetně regulátoru,, na závěšák je zcela jinej .. no to by si Bootcentrum mělo nejdřív zjistit než pustí chytristiku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to Subaru ale zere jako nemocnej vosel tak to asi zase vidim na BMW 535

spotřeba třílitru H6 je v průměru 10,5 l/100km , tuto hodnotu udává výrobce a tuto hodnotu s tím autem mám dlouhodobě i já,jestli je to hodně nebo málo je otázka,na kterou je těžké jednoznačně odpovědět když umí to co umí (viz odkazy) a nesype se,boxer je jedna z podmínek vyvážení auta,proto vyrobili jako první na světě boxer diesel,ale ten je poruchový,ceny oprav budou hrozné,ale ten diesel bude shopen jezdit mezi 5 a 7 litry nafty na 100km,tak nevím co je lepší...

 

my ho používáme hlavně na zimu,případně jako tahače,kdy si rád připlatím pár litrů paliva za to,že se vyhrabu odkudkoliv,a že to auto má neuvěřitelný grip,tedy i bezpečnost,ale jak jsem tu už psal-zbytek roku jezdíme s Corollkou za pár litrů nafty

 

určitě najdeš tahače,který ti poslouží i jako běžné auto po zbytek roku a třeba i za pár litrů nafty,já značku Subaru nikomu nenutím,jen je dobré vědět ,že existuje symetrical awd,který s přehledem strčí do kapsy všechny ty rádobySUV,či nějaké pseudočtyřkolky ,nic víc

 

osobně si myslím,že motor 535i moc úsporný nebude,o spotřebě dieselu nic nevím,jen to,že má velký krouťák a je rychlý

Nechci tady rozvíjet diskuzi o tom která čtyřkolka je lepší a která horší, kamarád má také subaru, tak vím jak se to chová , ale když jsem měl mitsubushi PP tak jsem byl také nadmíru spokojen s chováním čtyřkolky, stály předek, volba automaticky připínatelného zadku při prokluzu, nebo stálá čtyřkolka a ještě uzávěrka co víc si může člověk přát. Jen to mělo tažný jen na 2 tuny a baštilo to benzín skoro jako to subáro. :) :)

Mimochodem čtyřkolku už mám třetí v pořadí tam mám s čím srovnávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JPfish no Bootcentrum by se asi mělo montovat do věci kterým rozumí ,, a který zvládnou i nacenit .Samo sebou že alternátor do vestavěnýho motoru je za babku ,, a vypadá podobně jako v autě včetně regulátoru,, na závěšák je zcela jinej .. no to by si Bootcentrum mělo nejdřív zjistit než pustí chytristiku

No každý je strjůjce svého štěsí a chápu,že každý se snaží si udělat reklamu pokuď se něco snaží prodat nebo nabídnout službu,ale Bootcentrum se bohužel prezentuje,že nic není problém,že může vše objednat(psáno v mnoha příspěvcích) a pokuď má přijít akce, tak napíše,že je specialista na něco jiného.Bootcentrum, možná Ti křivdím a rád se omluvím,ale na můj dotaz jestli máš nějakou nabídku služeb a web jsi mne bohužel na email nic nenapsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to Subaru ale zere jako nemocnej vosel tak to asi zase vidim na BMW 535

To je samé BMW,Subaru a další a co odzkoušenej podvozek od Nisanu v Dusteru 4X4 v benzínu 1,6.Auto sice není in,ale službu udělá a přívěs do 1500Kg má taky.Pro mne jasná volba a po přestavbě LPG jezdíš za hubičku.

Upraveno uživatelem JPfish
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo, Passaty od r. 2001 do 2005 byly jedny z nejpovedenějších, ramena, pokud byla origo z výroby vydržela až přes dvěstě tisíc, stejně tak na Superbech (stejné auto) Jakmile ale tato odešla, druhovýroba vydržela málokdy přes 40 tkm. Jednoho tohodle dědka ještě taky mám ale km psát radši nebudu, protože by mi nikdo nevěřil. A auto vrčí jak nový, nežere olej, nekouří, jen trochu smrdí :)

 

Jojo subka a jejich bezrámový okna chjo, to byla paráda.

modelové roky od 01 dělaly největší tržby v servisu...hlavně,že jsi spokojený,o nic jiného nejde

No myslím, že na náběh nových dvoulitrů v r. 2005 nikdy nic nemělo a už mít nebude. Motor 16V BKP byl a asi bude největší průser VW všech dob. Po 50tkm praskaly hlavy, zlobily vstřiky od Siemense, co nešli repasovat, atp. Auta od 2001-05 byly jeste stara normalni Tdi a ty se sraly az kdyz objeli 2x zemekouli :) Vse v dobrem, aspon si tu clovek pokeca :)

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to Subaru ale zere jako nemocnej vosel tak to asi zase vidim na BMW 535

spotřeba třílitru H6 je v průměru 10,5 l/100km , tuto hodnotu udává výrobce a tuto hodnotu s tím autem mám dlouhodobě i já,jestli je to hodně nebo málo je otázka,na kterou je těžké jednoznačně odpovědět když umí to co umí (viz odkazy) a nesype se,boxer je jedna z podmínek vyvážení auta,proto vyrobili jako první na světě boxer diesel,ale ten je poruchový,ceny oprav budou hrozné,ale ten diesel bude shopen jezdit mezi 5 a 7 litry nafty na 100km,tak nevím co je lepší...

 

my ho používáme hlavně na zimu,případně jako tahače,kdy si rád připlatím pár litrů paliva za to,že se vyhrabu odkudkoliv,a že to auto má neuvěřitelný grip,tedy i bezpečnost,ale jak jsem tu už psal-zbytek roku jezdíme s Corollkou za pár litrů nafty

 

určitě najdeš tahače,který ti poslouží i jako běžné auto po zbytek roku a třeba i za pár litrů nafty,já značku Subaru nikomu nenutím,jen je dobré vědět ,že existuje symetrical awd,který s přehledem strčí do kapsy všechny ty rádobySUV,či nějaké pseudočtyřkolky ,nic víc

 

osobně si myslím,že motor 535i moc úsporný nebude,o spotřebě dieselu nic nevím,jen to,že má velký krouťák a je rychlý

První na světě postavil diesel boxer pan Porsche, sice jen 100 prototypových motorů ,ale zcela funkčních, jenom šel tenkrát vývoj jiným směrem !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for Zdenek 2013 : Po větru se kotví fakt na prd, mám molo posazené na vodě tak, že také občas mám vítr v zádech, ale s mojí lodí to není až zase takový problém.

Ukazoval mi to ale v marině v Holandsku člověk co mi půjčoval loď. Sice se mi to moc nelíbilo ale funguje to - pokud to jde tak najet podél mola a jen chytit zadek na vazák na břehu , trochu to s tou 12 tunovou lodi cuklo ale stála tam kde měla, pak v klidu uvázal předek. Nevím jestli ti to pomůže :) Ale kdybys dal fotku, nebo maluvku jak to tam u tebe vypadá třeba by ti šlo poradit lépe. Hele ještě jsem z tvých příspěvků nevyčetl kde vlastně kotvíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JPfish no Bootcentrum by se asi mělo montovat do věci kterým rozumí ,, a který zvládnou i nacenit .Samo sebou že alternátor do vestavěnýho motoru je za babku ,, a vypadá podobně jako v autě včetně regulátoru,, na závěšák je zcela jinej .. no to by si Bootcentrum mělo nejdřív zjistit než pustí chytristiku

No každý je strjůjce svého štěsí a chápu,že každý se snaží si udělat reklamu pokuď se něco snaží prodat nebo nabídnout službu,ale Bootcentrum se bohužel prezentuje,že nic není problém,že může vše objednat(psáno v mnoha příspěvcích) a pokuď má přijít akce, tak napíše,že je specialista na něco jiného.Bootcentrum, možná Ti křivdím a rád se omluvím,ale na můj dotaz jestli máš nějakou nabídku služeb a web jsi mne bohužel na email nic nenapsal.

Jj souhlas tohle by mne taky zajimalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JPfish no Bootcentrum by se asi mělo montovat do věci kterým rozumí ,, a který zvládnou i nacenit .Samo sebou že alternátor do vestavěnýho motoru je za babku ,, a vypadá podobně jako v autě včetně regulátoru,, na závěšák je zcela jinej .. no to by si Bootcentrum mělo nejdřív zjistit než pustí chytristiku

No každý je strjůjce svého štěsí a chápu,že každý se snaží si udělat reklamu pokuď se něco snaží prodat nebo nabídnout službu,ale Bootcentrum se bohužel prezentuje,že nic není problém,že může vše objednat(psáno v mnoha příspěvcích) a pokuď má přijít akce, tak napíše,že je specialista na něco jiného.Bootcentrum, možná Ti křivdím a rád se omluvím,ale na můj dotaz jestli máš nějakou nabídku služeb a web jsi mne bohužel na email nic nenapsal.

Jj souhlas tohle by mne taky zajimalo

Všichni znalí o mně vědí,že dělám pouze ,tak jak jsem psal,zabudované motory,a nikoliv přívěsné,tak nechápu proč se do mne trefuješ!A doporučuji ti si řádně přečíst muj předchozí příspěvek!Ale mohu ti přesto zajistit veškeré ND i tomu tvému Mercury 60 EFi,pokud mi pošleš jeho ser.Nr

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo já sem se po Rýnu neplavil ale byl jsem v Dusseldorfu kde Rýn teče a musím tedy říct že i můj motor by tam měl co dělat . Ten prid je šílenej a doprava je fakt hustá .Něco jako dálnice . Proud byl dokonce tak silnej , že nešlo ani nahodit pruty , jinak by si měl po nich . Ta ksskáda je úplně famozní , hlavně Orlík , to fakt stojí za to .

Jinak s elektrikou mám " bohatý zkušenosti měl jsem 2x230 AH baterie a Minnkotu motor . došlo to tak daleko , že sem na baterku a tu mojí pramici naplul klidně 30 km ale !! kupodivu měl jsem tolik proudu že sem utavil vždycky kabely k motoru . Ale pakec to nabíjení ,to je o nervy .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však hej , jediný co bych tam dal , tedy pokud to nemáš , nejaký závěšák 10 hp +- se specialni vrtulí . Viděl jsem to v Avaryachtu , ne obrovská a má hrozně malé stoupání a je zpřevodovaná ,že utlačí tanker . Kdyby to ještě mělo dobíjení , bylo by to ideální .Tedy pokud tam něco takového nemáš .

S tím Rýnem svatá pravda , to je vo hubu , tam to fakt mega proudí .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo já sem se po Rýnu neplavil ale byl jsem v Dusseldorfu kde Rýn teče a musím tedy říct že i můj motor by tam měl co dělat . Ten prid je šílenej .

Hochrhein

In den Staubereichen 2–3 km/h

Unterhalb der Wehre 4–8 km/h

Oberrhein

Basel – Iffezheim 6–9 km/h

Iffezheim – Lauterbourg 5–9 km/h

Lauterbourg – Mannheim 4–6 km/h

Mannheim – Bingen 4–5 km/h

Mittelrhein

Bingen – St. Goar 8–10 km/h

St. Goar – Koblenz 5–7 km/h

Koblenz – Köln 4–7 km/h

Niederrhein

Köln – Emmerich 4–6 km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...