Přejít na obsah
Plavidla.cz

Shetland 535-zážitky ,plavby


KBfotoservis

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

No po mě chtěla jednou papíry od lodě i klasická silniční hlídka , ale vzhledem k tomu, že jsem se akorát v noci vrátil z hr a stavěli mě ráno když jsem to vezl na řeku a fakt jsem neměl náladu na nějaký blbiny tak jsem je poslal do háje a nechal zkontrolovat akorát vlek s autem. Kupodivu ani nic nenamítali :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V lodním osvědčení je jen maximální výtlak což je váha lodě plus povolené zatížení. A to loď na vleku jaksi nemá. Pokud by mi chtěli pokutovat za přetížení, tak by museli vytáhnout váhu a zvážit, jinak bych jim nic nedal i kdybych přetíženej byl. Navíc jediný co můžou navážit je hmotnost lodi včetně vleku a ta se nedá dopočítat, musí se jedině zvážit.


U tohohle vždy rozhoduje okamžitý stav ve chvíli kontroly, takže musí se vážit.


Něco jiného je jestli auto ten vlek smí táhnout, tan už je to trošku složitější a něco dopočítat jde.

Upraveno uživatelem Charlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není úplně pravda, to co může auto táhnout je okamžitá hmotnost vleku, celková může být i větší. Doma bych ti to pohledal přesně, ale v práci se mi to blbě hledá. Spojitelnost vozidel do jízdních souprav, je to ve vyhlášce.

 

edit: tady to mají vypsané, dokonce modře vyznačené: http://www.paragan.cz/zakon-o-spojovatelnosti-vozidel-1404041537.html

 

okamžitá hmotnost je hmotnost v daném okamžiku . tedy když tě zváží.

Upraveno uživatelem Charlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty hrdinský řeči že bych je poslal do háje :-)) dobrý no chtěl bych to vidět . Tak za prvé ,, měl sem na sedačce velký techničák bo sem jel z technický ,, takže policajt si toho všiml ,, a chtěl ho viděl .. jako že mu ho nedám ????? tvl ,,,, to bych si asi pomohl ,, spěchal jsem do servisu kde byli do 17 hodin a potřeboval jsem to vyřešit . Kdyby mě poslali na váhu ... a to klidně mohli ,, tak sem jel doprdele a ne do servisu . Tam by zjistili že lod je daleko těžší než je povolenej limit . No jinak jsem zjistit že Escort co mám jen na ryby může nebržděnej vlek táhnout ale jen do 370 kg ,, no a na tom se otočili , bo vlek má 180 kg a lod jistě nebude mít 190 kg když motor má 120 kg . No a pak .. byli slušný , dali 2 kila bez bodů a ještě mi řekli at si lístek schovám že jsem už řešenej a at ho ukážu kdyby byl průser .

Jinak papíry od lodi a motoru chtěli viděl ,ale ty jsem neměl ,, tzn po vlastní linii prověřili na SPS že sem to neukradl a že to je moje


Samo mohl sem dělat machra , jak tu někteří radí , ale taky jsem mohl bejt bez papíru ,techničáku atp , mohl sem to tam odstavit a jít pěšky a nebo jet někam na váhu apod , a to sem fakt riskovat nechtěl ... stačí že oprava alternátoru bude tak za 15 tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu je velmi pozitivní , že kontrolovali taženou loď a vypravili se za mnou jen kvuůi tomu . Prověřili číslo lodě a motoru ,, takže si zloděj nemůže být úplně jistej že když už je na cestě , že to je v suchu .No a kdy se člověku stane , že ho honěj benga i s majákem ,, a udělali sousedům radost ,, že konečně toho "zbohatlýho zloděje " někdo skřípne :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty hrdinský řeči že bych je poslal do háje :-)) dobrý no chtěl bych to vidět . Tak za prvé ,, měl sem na sedačce velký techničák bo sem jel z technický ,, takže policajt si toho všiml ,, a chtěl ho viděl .. jako že mu ho nedám ????? tvl ,,,, to bych si asi pomohl ,, spěchal jsem do servisu kde byli do 17 hodin a potřeboval jsem to vyřešit . Kdyby mě poslali na váhu ... a to klidně mohli ,, tak sem jel doprdele a ne do servisu . Tam by zjistili že lod je daleko těžší než je povolenej limit . No jinak jsem zjistit že Escort co mám jen na ryby může nebržděnej vlek táhnout ale jen do 370 kg ,, no a na tom se otočili , bo vlek má 180 kg a lod jistě nebude mít 190 kg když motor má 120 kg . No a pak .. byli slušný , dali 2 kila bez bodů a ještě mi řekli at si lístek schovám že jsem už řešenej a at ho ukážu kdyby byl průser .

Jinak papíry od lodi a motoru chtěli viděl ,ale ty jsem neměl ,, tzn po vlastní linii prověřili na SPS že sem to neukradl a že to je moje

 

Samo mohl sem dělat machra , jak tu někteří radí , ale taky jsem mohl bejt bez papíru ,techničáku atp , mohl sem to tam odstavit a jít pěšky a nebo jet někam na váhu apod , a to sem fakt riskovat nechtěl ... stačí že oprava alternátoru bude tak za 15 tis

No vidíš a není lepší mět kajak,to by jsi se vešel i do váhy s Tvým povozem :-)

Ne, teď vážně, já taky to koumu a proto půjdu do toho Thulle 1500Kg u nás to nase.. když Tě zastavěj,ale v Rakousku je to palba a odstavěj celou soupravu a dělej si co chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JPfis jj já touhle cestou taky pujdu , ted na to musím ale našetřit to se nedá svítit . Každopádně taky je v plánu bržděnej , jen ted nevím jakej ale něco mezi 1300-1400 kg abych tam mohl dát i náklad , no a k tomu auto a to asi vidím na BMW 5 řadu a nebo čtyřkolku Audi . No tak to ted musím hodně fotit :-) abych to poplatil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, já jezdím pod jeřáb. A ono i kdybych to vytahoval z vody, tak i 4x4 je málo, pokud to nemá redukci. Původně jsem uvažoval nad Rextonem I 2,9TD, nebo Pajero 3,2DiD, ale pro mě držet offa na každodenní ježdění jen proto, že s tím párkrát potáhnu loď je neúnosný a i nekomfortní. Ono pořídit auto, živit ho se vším všudy + koupit vlek, to ten podvozek s kabinou vyjde levněji a nepotřebuju vlek, a když se povede, tak i to může být s 4x4, ale mě stačí zadohrab s tuplákama. Upraveno uživatelem Charlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncernovou sračku s haldexem II. generace jsem měl a za dva roky mi nalítala 300 000 km aniž by se něco zásadního servisovalo. Normální rodině respektive člověku, co chce dojet normálně a bezpečně na hory to auto normálně stačí a pro tyto lidi je to auto také určeno. Subaru Outback předchozí generace, kdy to ještě bylo pěkné auto narozdíl od toho současného paskvilu, si koupila na mé doporučení (jsem fanda Imprezy) má sestřenice - dvoulitrový boxer diesel a větší sračku jsme v rodině neměli. Stejně tak počet reklamací a problémů s převodovkou. A co jsem četl na Subaru foru - nic neobvyklého. Tolik k těm sračkám. Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty hrdinský řeči že bych je poslal do háje :-)) dobrý no chtěl bych to vidět . Tak za prvé ,, měl sem na sedačce velký techničák bo sem jel z technický ,, takže policajt si toho všiml ,, a chtěl ho viděl .. jako že mu ho nedám ????? tvl ,,,, to bych si asi pomohl ,, spěchal jsem do servisu kde byli do 17 hodin a potřeboval jsem to vyřešit . Kdyby mě poslali na váhu ... a to klidně mohli ,, tak sem jel doprdele a ne do servisu . Tam by zjistili že lod je daleko těžší než je povolenej limit . No jinak jsem zjistit že Escort co mám jen na ryby může nebržděnej vlek táhnout ale jen do 370 kg ,, no a na tom se otočili , bo vlek má 180 kg a lod jistě nebude mít 190 kg když motor má 120 kg . No a pak .. byli slušný , dali 2 kila bez bodů a ještě mi řekli at si lístek schovám že jsem už řešenej a at ho ukážu kdyby byl průser .

Jinak papíry od lodi a motoru chtěli viděl ,ale ty jsem neměl ,, tzn po vlastní linii prověřili na SPS že sem to neukradl a že to je moje

 

Samo mohl sem dělat machra , jak tu někteří radí , ale taky jsem mohl bejt bez papíru ,techničáku atp , mohl sem to tam odstavit a jít pěšky a nebo jet někam na váhu apod , a to sem fakt riskovat nechtěl ... stačí že oprava alternátoru bude tak za 15 tis

Oprava alternátoru za 15 tisíc?To ti tam budou montovat tři nové??řekni mi prosím tě co je to za servis,až nebudu mít kam dávat prachy,půjdu jim je taky darovat!

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo, já jezdím Passaty furt, mám jich několik, vždy od funglovky, starám se o ně po svém, tzn. žádné long life výměny oleje atd., poctivě zahřívám motor, dochlazuju turbo a poslední kus 2.0 tdi PD má aktuálně 467 tkm, měněno pouze turbo a závada na řízení, 3 nové kusy CR aktuálně najeto od 120 do 250 tkm a závad až na drobnosti (průsak u zadního stěrače, ložisko na kole, vrzání el. zavírtelného kufru) nula. Ono problém u těhle aut je takový, že málokdo to má od novoty a jde si pro něj do baziše, kde stojí krasavec na tachu 130tkm, v reálu 4OOtkm, veme se to na úvěr nebo za tvrdě našetřený love a pak se šetří, levnej olej, díly starline, atp. To auto už má ale nárok na výměnu jinejch věcí a to se to pak nadává. Neobhajuju nijak koncern, taky vím o spoustě pastí, ale to maj dneska všechny auta. Ta nejkvalitnější auta už byla vyrobena. Bohužel. Jinak v předposlední generaci Outbacku se mi jezdilo báječně, proto jsem ho sestřence doporučil, stávající model Outback- Legacy, no nic extra, zlatej Passat se sport podvozkem. Ale každýmu pochopitelně sedí něco jinýho. Jinak to tvoje subko, to taky byly ještě krasavci, škoda, že dneska se ta značka pořád hledá...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...