Přejít na obsah
Plavidla.cz

Shetland 535-zážitky ,plavby


KBfotoservis

Doporučené příspěvky

Boha ty komenty jsou zase zasveceny :-( jeste chybi ze sem delal nekde vlny a ze to mam z toho . Samo ze sem Sečku informoval a samo ze zacal reagovat az kdyz sem zostril ton . A jakou zaruku u vyrobce ???vzdyt to je 6 let starej motor . Mam 6 mesicu zaruku od prodejce . No a o zavade musel vedet minimalne ten co mu to prodal .Ale to je na delsi psani
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 1,2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

než se začneš opět srát, když Ti někdo něco řekne, tak si to prvně pořádně přečti !!!! O ZÁRUCE U VÝROBCE NIKDE NIC NAPSANéHO NEVIDíM, ALE RADěJI BUDU MLčET, ABY TI NEPRASKLA CéVKA

Neboj cévka mi nepraskla ,, zatím :-) ale asi je snad jasný ,že když mám vytopit 13 tis tak se to nedám mýrnyx stýrnyx do nějakýho servisu ,, aniž bych se nepoptal prodejce , dovozce ,Santa Klause a podobně ... navíc samo sebou, dokud to je rozbitý ,, tak každý ví hovno co s tím,ale jakmile to zatáhneš a zjistí se čím to je , tak hned je každej moudrej a ví kde to skoro zadarmo sehnat ,, s tím že nějako nezjistí jestli to ta firma do čR vůbec posílá a jestli nedej bože shipping není dražší než součástka .

 

No a navíc před pár dny se tady pár inkvizitoru s andělskou povahou rozhodlo,že mně upálí ,protože sem v Praze 20 cm vlnama málem zbořil Vyšehrad a potopil botel Admirál a znemožnil zcela plavbu výletním parníkům

 

takže se omlouvám ze mirně podrážděnou reakci :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo já mám ještě tohle

 

http://img98.rajce.idnes.cz/d9801/3/3840/3840463_0b300fc2fb6b500b5923e8ab55ffa648/images/Plavba_VLBS_66.JPG?ver=0

 

http://img98.rajce.idnes.cz/d9801/3/3840/3840463_0b300fc2fb6b500b5923e8ab55ffa648/images/Plavba_VLBS_04.JPG?ver=0

 

k tomu mám elektromotor ale i 5hp Ymahu

 

ale plán je dokoupit tohle

 

 

http://www.avaryacht.cz/files/3/sys.php.jpg

 

a mužu plout jak si vzpomenu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Generátor pro dobíjení akumulátorů, který je přizpůsoben pro používání ve větší nadmořské výšce.




Vlastnosti a výhody


Pracuje v libovolné poloze a to i vzhůru nohama

Bezpečné napětí v celém dobíjecím obvodu

Malý a pohotový všude tam, kde je třeba rychle dobít akumulátor

Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost

4-taktní pohon s nízkou spotřebou a exhalacemi

Balení obsahuje vodotěsný pytel a univerzální konzolu pro montáž a transport

Stroj je přizpůsoben větší nadmořské výšce


Hmotnost: 6,189 kg

jmenovité napětí: 12 V

dobíjecí proud: 5-20 A

maximální výstupní proud: 25 A

objem palivové nádrže: 0,55l

spotřeba paliva: cca 0,2l/h

Běžná cena s DPH: 20 066 Kč

Sleva: 5 % / 1 003 Kč

Cena s DPH: 19 063 Kč

Dostupnost: skladem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo ten Kipor jsem neznal ten vypadá dobře , tohle bych s tebou rád probral safra , Jednak to souběžné nabíjení atd. Já smradocha na Lipno nemám , ale mám Minnkotu nebo tak nějako 55 a na to mi to stačí . Ještě jsem měl 2 x 230 AH Banner baterie ale už je po nich . Na jednu mi to najelo cca 25-30 km .Bohužel .,.. kabely šli rychle do hajzlu ,, normálně to hřálo jako topení
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj zdendo 2013


dnes ráno volala moje krásná žena na SPS,chystají se nějaké změny od nového roku,budou vyšší poplatky za technické prohlídky i evidence a také se momentálně projednává na živ.prostředí a ještě někde zrušení zákazu plavby se spalovacími motory právě tady u nás,snad se rozhodují jaké výkony povolí...


byť mám motorovou loď,není to dobrá zpráva - bude tady po klidu ,navíc na to naše jezero je moje konfigurace e-pohonu a zvolených akumulátorů perfektní ,akční rádius dostatečný,výkonová rezerva obrovská,provoz za hubičku (100km za cca 150,-Kč),což u mě za jednu sezonu dělá úsporu přes 30 tisíc Kč oproti spalovacímu pohonu...


už se těším až zruší ten neslmysl zákaz plavby se spalovacím motorem vyjma plachetnic pro bezpečné zajetí do přístavu. když zákaz spalovacích motorů tak pro všechny . to znamená i ty elektrocentrály na elektrolodích- jeto přeci taky spalovací motor .alespon tak bych chápal zákaz spalovcích motorů na uvedené vodě.předpokládám ,že ten zákaz je kvuli ochraně vody. tak a ted mně všichni ukamenujte. Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdendo ten Kipor jsem neznal ten vypadá dobře , tohle bych s tebou rád probral safra , Jednak to souběžné nabíjení atd. Já smradocha na Lipno nemám , ale mám Minnkotu nebo tak nějako 55 a na to mi to stačí . Ještě jsem měl 2 x 230 AH Banner baterie ale už je po nich . Na jednu mi to najelo cca 25-30 km .Bohužel .,.. kabely šli rychle do hajzlu ,, normálně to hřálo jako topení

samozřejmě-kabely jsou základ,na Lydii mám od akumulátorů kabely od starteru z náklaďáku,jsou to splétaná měděná lana o průřezu 60mm2 a s rezervou přenesou proud 300A,na 12V takové samozřejmě být nemusí,ale hřát se nesmějí

 

Kipor IG2000 mám na lodi jako palubní generátor,je to přímý konkurent (spíš kopie) srovnatelná s Hondou EU20i,která je však 4x dražší a určitě není 4x lepší,o trošku ano,ale ne 4x...měl jsem možnost slyšet obě ,Honda má hladší chod,je tišší asi o 7-10%,je vyzrálejší a stojí cca 40 tis Kč,Kipor je trochu (asi o těch 10%) horší a dal jsem za něho rovných 10 tisíc Kč za funglovku se zárukou,tak není co dodat

 

navíc nafoukanci od Hondy mě srali vždycky a samozřejmě mě varovali,jaký je ten Kipor sráč a kdoví co ještě,že to nenastartuju a podobně a po půl roku užívání mohu pouze konstatovat,že jen opět totálně obchodně žvanili...na rozumný odběr cca 0,6kW běží relativně potichu a hlavně za hodně málo (cca 0,5l/hod),nastartuje vždy bez problémů,jen s topením 230V (el.krb) cca 0,9kW + nabíjením za plavby cca 1kW to už jde naplno,je to hlukově nepříjemné a spotřebu má 1-1,5l/hod,ale jsem přesvědčen,že i Honda by při této zátěži nešla na volnoběh...Kipor určitě nevydrží 4x méně než ta Honda a pokud se někdy totálně podělá,vyhodím to do prvního kontejneru a v klidu a pohodě koupím opět proti Hondě za 1/4 její ceny nový stroj...

 

Banner,Varta a podobné jsou asi nesrovnatelné s pravděpodobně nejlepšími AGM aku na světě - s americkou Optimou,lepší baterku jsem nikdy neměl,je schopná dát 975A ,nevadí jí přetěžování ani cyklické namáhání,může legislativně být díky zasáknutému elektrolytu na lodi,může pracovat v jakékoliv poloze a na tendru mám Optimu,kterou jsem na pramici ždímal cca 4 sezony a pořád je super ,a to bez počítačového hlídání stavu,hodně podbíjená,ale hned nabíjená speciální IQ nabíječkou,jiný akumulátor nechci,je to špička,bez jakéhokoliv rizika z ní můžeš brát 80% kapacity,tedy 60Ah, tuto hodnotu ti dá běžná kyselinová trakce s kapacitou min.120Ah ,tedy i s větší váhou a pokud to samé budeš provádět běžné trakci-podbíjení pod 50% - vysype se za rok či rok a půl,Optima je na to postavená a výrobce udává minimální počet cyklů 1.000 při hlubokém vybíjení pod 80% a váží "jen" 28kg...

 

Optima Yellow Top 12V/75Ah,cena cca 5.500,-Kč

Koukej ten Kipor předělat.Vůbec to nemáš ekologické a zde máš inspiraci :-)

http://www.ebay.com/itm/HONDA-2014-EU20i-Propangas-Generator-EU20i-Stromerzeuger-EU-20i-/251594780508

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Generátor pro dobíjení akumulátorů, který je přizpůsoben pro používání ve větší nadmořské výšce.

 

 

 

Vlastnosti a výhody

 

Pracuje v libovolné poloze a to i vzhůru nohama

Bezpečné napětí v celém dobíjecím obvodu

Malý a pohotový všude tam, kde je třeba rychle dobít akumulátor

Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost

4-taktní pohon s nízkou spotřebou a exhalacemi

Balení obsahuje vodotěsný pytel a univerzální konzolu pro montáž a transport

Stroj je přizpůsoben větší nadmořské výšce

 

Hmotnost: 6,189 kg

jmenovité napětí: 12 V

dobíjecí proud: 5-20 A

maximální výstupní proud: 25 A

objem palivové nádrže: 0,55l

spotřeba paliva: cca 0,2l/h

Běžná cena s DPH: 20 066 Kč

Sleva: 5 % / 1 003 Kč

Cena s DPH: 19 063 Kč

Dostupnost: skladem

Nevím jaké ten motor má točky u toho generátoru,ale já mám ten motor Honda GX35 na motokole s přítlačným válečkem a docela

při větších otáčkách slušnej randál.Každý se otáčí a hledá křovinořez. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V neděli má být nádherně. škoda nevyužít

http://www.foreca.cz/Czech_Republic/Praha?details=20141019

Což vo to , já bych plul i ted , zatahnu cabrio a pálím ale .... vykrvácel jsem za tu opravu a tento měsíc ,, jedu rozpočet v havarijním stavu :-) takže asi budu muset něco nafotit a vyplout .

Ale pokud bude takhle tak to do vody ještě půjde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V neděli má být nádherně. škoda nevyužít

http://www.foreca.cz/Czech_Republic/Praha?details=20141019

Což vo to , já bych plul i ted , zatahnu cabrio a pálím ale .... vykrvácel jsem za tu opravu a tento měsíc ,, jedu rozpočet v havarijním stavu :-) takže asi budu muset něco nafotit a vyplout .

Ale pokud bude takhle tak to do vody ještě půjde

Budeš něco tunit přes zimu na loďce ? Já jsem nakonec po svezení v lodi to pl Necko(loď pro slečinky) odpískal a jdu starou

cestou a do pořádné lodě na ryby s kajutou.Loď mám konečně snad zabukovanou do výroby a motor bude stejný co máš ty,ale asi ne ten bf.klasickej mercuráč 60HP EFI.Pak budem závodit kdo udělá větší vlnu jo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...