Přejít na obsah
Plavidla.cz

šrouby na hlavu Mercruiser 3.0


Doporučené příspěvky

Při celkové GO se mají šrouby menit za nové!Pokud bylo na motoru vidět,že to není žádná historie a že jej pravděpodobně nikdo ještě nerozebíral,tak bych si dovolil je tam nechat,ale pokud byl již rozebíraný a byl různě od rádoby mechaniku,zapatlaný zejmena červeným silikonem,raději bych dal nové!


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady,

už jsem šrouby objednal. Nakonec byl nejrychlejší a kupodivu i nejlevnější Imramovský.


P.S. Od červenýho silikonu byl motor upatlanej celej..... to se holt pozná, že tu generálku dělal automechanik co? Nacpal to kam to šlo. Mimochodem motor po tý generálce běžel asi 3 hodiny. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 5 weeks later...
Díky za rady,

už jsem šrouby objednal. Nakonec byl nejrychlejší a kupodivu i nejlevnější Imramovský.

 

P.S. Od červenýho silikonu byl motor upatlanej celej..... to se holt pozná, že tu generálku dělal automechanik co? Nacpal to kam to šlo. Mimochodem motor po tý generálce běžel asi 3 hodiny. :-)

Tak to se - ač montér amatér - musím pochválit. Vše mám na origo těsnění a tmelu ni gram. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 7 months later...

Dovolim si to napsat sem.

Problém se týká pravděpodobně těsnění pod hlavou. Předem upřesnim, že hlava i blok jsou po GO a vyrovnaný. Těsnění jsme nechali vyrobit ve Zvěřínku. Smontovali, ale tekla nám chladící voda do oleje (fakt dost!). Takže palice dolu, nový těsnění, pro jistotu napatlat tim proklínanym červenym tmelem a zdálo se to dobrý. Jenomže dneska mi praskla manžeta výfuku a našel jsem v něm olej. čistej motorovej olej. Jediný jak se tam mohl dostat mě napadá zase tim těsněním pod palicí.


Co myslíte, je moje úvaha správná? Koukal jsem, že origo těsnění má sítotisk. To původní, který tam bylo ho taky mělo.

Asi bude ideální to rovnou objednat nový co? Stojí to 19 USD + 50 USD poštovný + asi nějaký to DPH a clo.

Dík za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou ty "levné "nákupy v zahraničí- nevěřte tomu,že tam všede jsou originály i když to píší!!

Já ti mohu nabídnout originál těsnění mercruser,od ofic.dodavatele z belgie za 1190,- na 3,0L.,rovněž tak i manžetu výfuku za 1300,- obé skladem.

Jsi si jistý.že přerovnání dosedacích ploch na hlavě a bloku je dobře provedeno?A nemáš náhodou prasklé,prožrané korozí, výfukové potrubí? Jak je motor starý?


Bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je starej jak metuzalém. :) tušim asi 82. Výfukový potrubí se ale zdá bejt dobrý Původnímu majiteli ho roztrhal mráz i s celym motorem, takže ho kupoval nový/zánovní. I kdyby nedej bože nebylo OK..... Ve výfukovym potrubí přece motorovej olej vůbec neni ne?

Výbrus mi dělali v brusírně u pokorného. Zatim nemam důvod jim nevěřit. Doporučilo mi ho několik nezávislých lidí.


Na tom těsnění bylo vidět, že kroužky kolem válců byly stlačený všude a na všech válcích stejně. Jen mi to laicky řečeno přišlo, jako by ty nerezový kroužky na těsnění byly moc tvrddý a nezmačkly se, aby těsnil i zbytek plochy těsnění. Možná proto má to originál těsnění ten sítotisk. Ten je měkej a silnější, než zbytek těsnění. Ten se zmačkne jako první a pak teprve se domačknou kroužky kolem válců.


Mimochodem jaká je tloušťka toho origo těsnění? Nebudu pak mít problém s moc velkou kompresí? Těsnění jsem nechal udělat tak, aby kompenzovalo to o kolik se ubralo z halvy a z bloku.

Upraveno uživatelem Zdenda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor je starej jak metuzalém. :) tušim asi 82. Výfukový potrubí se ale zdá bejt dobrý Původnímu majiteli ho roztrhal mráz i s celym motorem, takže ho kupoval nový/zánovní. I kdyby nedej bože nebylo OK..... Ve výfukovym potrubí přece motorovej olej vůbec neni ne?

Výbrus mi dělali v brusírně u pokorného. Zatim nemam důvod jim nevěřit. Doporučilo mi ho několik nezávislých lidí.

 

Na tom těsnění bylo vidět, že kroužky kolem válců byly stlačený všude a na všech válcích stejně. Jen mi to laicky řečeno přišlo, jako by ty nerezový kroužky na těsnění byly moc tvrddý a nezmačkly se, aby těsnil i zbytek plochy těsnění. Možná proto má to originál těsnění ten sítotisk. Ten je měkej a silnější, než zbytek těsnění. Ten se zmačkne jako první a pak teprve se domačknou kroužky kolem válců.

 

Mimochodem jaká je tloušťka toho origo těsnění? Nebudu pak mít problém s moc velkou kompresí? Těsnění jsem nechal udělat tak, aby kompenzovalo to o kolik se ubralo z halvy a z bloku.

O velkou kompresi se bát nemusíš,pokud ti Pokorný nesfrézoval 1 a více mm.Standartní tlouška origo těsnění je 0,8mm.U nás do starých lodí téměř nikdo nekoupí nový motor ,ale všichni shánějí co nejlevnější,nejlépe napůl zadarmo a potom ty motory taky tak vypadají!!!Hlavně se na nich podepisuje silná koroze od provozu na moři!

Polož si otázku,když je ten Pokorný tak dobrý,proč se mi za chvíli stalo s motorem,co se stalo? Asi je někde chyba!

Ty jsi si ten motor komletoval sám a nebo též oni v dílně?

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už to snad je vyřešený. Prý je naprosto normální, že po GO motor chvilku propouští olej do výfuku. Prý trvá několik hodin, než si všechno alespoň trochu sedne.

P.S. Packo, dík za kontakt. Chlapík je přesně ten, koho jsem hledal. Rozumí tomu, dělá to celej život, dělal i závodní motory. Prostě machr!! S motorem si pohraje a věřim, že pak si bude motor spokojeně broukat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...
To jsou ty "levné "nákupy v zahraničí- nevěřte tomu,že tam všede jsou originály i když to píší!!

Já ti mohu nabídnout originál těsnění mercruser,od ofic.dodavatele z belgie za 1190,- na 3,0L.,rovněž tak i manžetu výfuku za 1300,- obé skladem.

Jsi si jistý.že přerovnání dosedacích ploch na hlavě a bloku je dobře provedeno?A nemáš náhodou prasklé,prožrané korozí, výfukové potrubí? Jak je motor starý?

 

Bootcentrum

Předpokládám, že je to cena s DPH.

Má to těsnění skutečně sítotisk?

 

Před chvilkou mi volal mechanik, že mi jde pořád voda do oleje. Pravděpodobně jsou prej ty použitý nerezový kroužky moc tvrddý. Maji se prej dávat z měkčího nerezu. Na tyhle starý motory se ale prej víc hodí měděný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zejtra se jedu podívat k Imrovi. Má ho skladem za 750,- Tak jestli bude mít ten sítotisk, tak ho vezmu. Když ne, tak budu volat bootcentrum. V nejhoršim ho objednam z ameriky. Cenově to vyjde podobně a já na to nespěcham.


Jinak dotahovaný to bylo momenťákem přesně podle návodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou ty "levné "nákupy v zahraničí- nevěřte tomu,že tam všede jsou originály i když to píší!!

Já ti mohu nabídnout originál těsnění mercruser,od ofic.dodavatele z belgie za 1190,- na 3,0L.,rovněž tak i manžetu výfuku za 1300,- obé skladem.

Jsi si jistý.že přerovnání dosedacích ploch na hlavě a bloku je dobře provedeno?A nemáš náhodou prasklé,prožrané korozí, výfukové potrubí? Jak je motor starý?

 

Bootcentrum

Předpokládám, že je to cena s DPH.

Má to těsnění skutečně sítotisk?

 

Před chvilkou mi volal mechanik, že mi jde pořád voda do oleje. Pravděpodobně jsou prej ty použitý nerezový kroužky moc tvrddý. Maji se prej dávat z měkčího nerezu. Na tyhle starý motory se ale prej víc hodí měděný.

Zdendo,Zdendo! Co to máš za "mechanika"? Kroužky z nerezu- jak na to přišel,zkoušel to magnetem?

Zbytečně vyhazuješ prachy za stálé demontáže!! Domnívám se,že chyba bude jinde-je nutno to vše rozebrat,prohlédnout,proměřit,otlakovat.Nebude to chyba v těsnění,jedině,že bys stále kupoval to nejlevnější /vyrobené nějakými patlali z bůch ví jakého materialu/ na navíc velice pochybuji,že Imramák má origo marine za tebou uváděných 750,-

Zamysli se laskavě nad tím!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...