Přejít na obsah
Plavidla.cz

chlazení výfuku


Doporučené příspěvky

a jak je tohle čerpadlo hnaný, podle tý fotky to není poznat a já to neznám...tam je hřídelka na řemenici?, jestli jo, tak v pohodě, nebo jestli víš a ty asi víš, jak to jednoduše připlácnout k motoru, tak mi to pohlídej, myslím, že strop 40 euro, je přijatelnej. díky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je i řemenicí, velkou,převod do pomala, jak píše David, ale VW diesel stejně točí podstatně míň než Wartburg,čerpadlo má drřák na dva šrouby, většinou není na motoru, ale na žebru,nebo na rámu motoru, co nejníž aby snadno nasávalo, a neběželo nasucho a dlouhek klíňák, který vyrovná pohyb silentbloků.tak Ti ho mám ohlídat? Zaplatíš si to sám, převodem z účtu(jestli to teda vyjde,pošlu ti platební údaje co přijdou) chodí mi to ke kámošovi do Němec, takže za to poštovné co píše(jinak chtěj tak 25e)A tak jednou za 2 mésíce si jezdím k němu, nebo on ke mě.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WV točí podle mě stejně jako Warťas, maximum někde kolem 4500ot/min, jen ten diesel může blafat kolem dvou tisíc, protože tam má velkej krouťák...

Snad k tomuhle ještě seženu tu vrtulku, když bude v háji, jako, že asi bude, na sucho by to chodit nemělo, protože to bude pod čarou ponoru, takže to by mělo být ok. Tak mi to teda pohlídej, já to zaplatím z účtu, jelikož jsem se s tebou už setkal osobně a věřím ti.....tak uvidíme, jestli to vyjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 5 months later...
Zdar lidi, tak jsem nějakej chcíplej, tak jsem si našel čas na to se s váma podělit o to, jak jsem nakonec ten výfuk vyřešil, sice to není úplně ještě finálka, pak jsem tam ještě nějaké drobné úpravy dělal a ještě asi dělat budu, ale když je ta okurková sezóna :-). Nutno poděkovat za cenné rady hlavně Maxíkovi1958. tady to je : http://danykopy.rajce.idnes.cz/lodni_vyfuk/
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky chlapi.... Prumer vyfukove trubky je 50 mm a tech der je tam v souhrnu tolik, ze to da dohromady vic nez dva prumery trubky vyfuku, jestli je to moc nebo malo nevim, nemel jsem zadny mustr, tak jsem to delal podle citu. To kormidlo jeste neni hotovy a mam v planu privarit dozadu jeste cca 20 cm pas.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky chlapi.... Prumer vyfukove trubky je 50 mm a tech der je tam v souhrnu tolik, ze to da dohromady vic nez dva prumery trubky vyfuku, jestli je to moc nebo malo nevim, nemel jsem zadny mustr, tak jsem to delal podle citu. To kormidlo jeste neni hotovy a mam v planu privarit dozadu jeste cca 20 cm pas.

malá díra má daleko větší odpor než velká, tedy na součty ploch si moc nemůžeš hrát. dýnka na koncích rour mají být klenutá, aby nedocházelo k rezonanci a ke stojatýmu vlnění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

štěpán píše že při rychlosti nad 30km/hod,je to 17%.

není to zdaleka tak jednoduché. záleží, a to hodně, na vzdálenosti kormidla od vrtule a na jeho tvaru, zejména poměru d/š.

 

každopádně je podle mejch zkušeností 17% moc i na výtlačnou plavbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Narazil jsem na tohle. http://www.cerpacitechnika.cz/tenis/goodsdetail.asp?lngDepartmentID=1&strGoodsID=csacdrill14_001.

Po menší úpravě těsnění to musí stačit.

čerpadlo DRILL 14

http://www.cerpacitechnika.cz/tenis/default.asp?lngDepartmentID=1&lngPage=1&lngOrderingItemID=4

Upraveno uživatelem nach32
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak klenutá dýnka, to mě nenapadlo a spoléhám na to, že ta voda ve výfuku dělá tak abnormální tvary, že asi nemá cenu si s tím lámat moc hlavu, každopádně jsem to vyzkoušel v chodu a funguje to normálně, motor vrčí a kdyby sám o sobě nedělal takovej rámus, tak přes vejfuk není slyšet téměř nic. zkoušel jsem to i na plnej plyn, na kterej jezdit asi nikdy nebudu a taky dobrý. Ještě bych chtěl upozornit na něco na co jsem hrozně hrdej ačkoliv si toho třeba ani nikdo nevšiml :-) a to jsou ty trojúhelníkový díry v odtokový trubce, po té co jsem totiž dělal tu první trubku a tisíc děr do ní a vrták se mi v tom kousal jako prase, tak jsem si říkal, sakra čím bych to ochcal... tak jsem vzal flexu a kladivo a díry byly za chvíli hotový a myslím, že maj i vhodnější tvar než ty kulatý a navíc tu trubku rozčleňujou u vevnitř. tak jsem se trochu pochlubil :-) to bylo takové moje malé vítězství nad hmotou. ( který ani nebude vidět)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bootcentrum, já tě chápu,ale já to chápu,ale nepatřím k těm co můžou bezmyšlenkovitě vyhazovat prachy, ostatně, to bych asi nestavěl loď vlastními silami :-) takže hledám prostě levnější způsoby a věřím, že jsou....

Pokud jsi šikovnej,tak si sežen min.3 ks stejných impelerů,které se dnes běžně používají,mohu ti je i dodat,ale levnou čínu neprodávám,doporučuji průměr cca 50mmx30mm,a těleso čerpadla si vyrob z nerezu s přihlédnutím k uchycení a místu na motoru!

 

Miro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...