sedivak Zveřejněno 29. Srpen 2013 Sdílet Zveřejněno 29. Srpen 2013 Ahoj všem, máte někdo schéma jak zapojit otáčkoměr k motoru mercury 25 hp 4 takt?Prý se to zapojuje někde k dálkovému ovládání, měl by tam být vývod?Díky za reakce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrs Odesláno 4. Září 2013 Sdílet Odesláno 4. Září 2013 Ahoj .Nepíšeš jaký je to rok ani přesný typ, ale je to na konektoru dálkového ovládání. Třeba foto zde http://www.thefind.com/sports/info-mercury-throttle-control. Bývá to tří a vícepinový konektor - černá mínus, další barvy jsou plus a signál.Ahoj Petr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 4. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. Září 2013 Petrs dík za radu. Barvy jsem našel na googlu a zapojil to k dálkovému ovládání a funguje. Jen doufám, že mám správně nastaven počet impulzů na otáčkoměru. Dá se to měnit, tak jsem to nastavil, aby na volnoběh ukazoval co nejméně. Stejně mám ale dost vysoký volnoběh cca 1100 ot. Je to Mercury 25 hp 4 takt No teprve to pojedu vyzkoušet na vodu, tak uvidím. Dík. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrs Odesláno 5. Září 2013 Sdílet Odesláno 5. Září 2013 Sice v manuálech píšou 900 otáček volnoběhu, ale běžně to bývá právě těch 1100 :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 5. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. Září 2013 Až šoupnu motor do vody, tak to díky odporu vody třeba spadne na těch 900 ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 6. Září 2013 Sdílet Odesláno 6. Září 2013 Volnoběžné otáčky by měly být bez odporu, to je "na volno". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 6. Září 2013 Sdílet Odesláno 6. Září 2013 Jestli je máš vysoke budeš si při řazení ničit převodovku:"!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 6. Září 2013 Sdílet Odesláno 6. Září 2013 mám podobný motor (Suzuki 25RL) a originál otáčkoměr ukazuje někde mezi 800 až900 1/min. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 6. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. Září 2013 Myslím odpor vody ve výfuku, když je pod vodou. Byl jsem na vodě a otáčky jsem shodil na 1000 ot na volnoběh, je tam trochu rezerva, když zařadím aby motor nechcípal. Kolik motor vytočíš při jízdě? Já tak kolem 6200 a ve skluzu jsem ještě při 5000. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 7. Září 2013 Sdílet Odesláno 7. Září 2013 Suzuki 25 je trochu atyp, dvouválec do V, tak max. otáčky jsou jen 5300. S vrtulí 10 1/4 x 12" ve dvou lidech jde na maximum, s 13" asi o 200 míň. A když mně na moři trochu "zaroste" spodek hned to jede o nějaky 3km/hod pomaleji. A ve skluzu bys měl zůstat při mnohem nižších otáčkách (samozřejmě záleží i na lodi), mně to přechází do skluzu (ve dvou) asi při 3800 ot. řekl bych že by ti to sneslo větší stoupání. Teď mě napadá, jak píšeš, "že když to šoupneš do vody.....", snad to nezkoušíš na sucho? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 7. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. Září 2013 Zkouším to samozřejmě s nasazenýma ušima s tekoucí vodou, myslím ale, že v reálu na řece má výfuk větší odpor vody, ale moc to znát asi nebude. Já mám kajuťák Quicksilver a tak je ta 25 tka tak na hraně, aby se loď vyhoupla do skluzu a už tam výkonová rezerva moc není. Ty máš vlastně jakou loď? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 8. Září 2013 Sdílet Odesláno 8. Září 2013 Já mám Kolibri 400 RIB, takže asi o polovinu lehčí (ty máš asi Flamingo 430?) a ta 25-ka není žádná hitparáda. Pokud ještě zůstanu u člunu, chtěl bych Yamahu 40, která je jen o pár kilo těžší a 15 koníků navrch spolu s 200ccm by muselo být hodně znát. Myslel jsem, že máš nějaký gumák, tak co jsem ti radil s rychlejší vrtulí beru zpět. Budeš na tom asi jako já ve čtyřech.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 8. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. Září 2013 Ahoj, ta 25-ka opravdu není žádná hitparáda, ale už jsem to s lodí koupil a motor je v dobrém stavu, tak tam ještě chvilku bude muset zůstat, než našetřím taky na nějakou tu 40 tku. Mám starého Q. 435 cabin a 40hp je max., co se tam dá dát. To by byl asi jinej cvrkot, ale těch peněz a starší moc nejsou v nabídce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladimír Odesláno 9. Září 2013 Sdílet Odesláno 9. Září 2013 Jo. jo, pořád je to o penězích. Tak ať ti dobře slouží. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedivak Odesláno 13. Září 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. Září 2013 Jediná výhoda je, že míň koníků míň baští. Při cestovní rychlosti 25 km/hod a 5200 ot. tak kolem 25 lt na 100 km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se