Vlada Zveřejněno 12. Říjen 2009 Sdílet Zveřejněno 12. Říjen 2009 Zajímalo by mě jaký je rychlostní rekord lodě s elektrickým pohonem?? Má někdo takovou informaci??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 15. Říjen 2009 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2009 (upraveno) Celkový seznam rekordů elektrolodí :1976 Loď: Miss Nikl Eagle - pilot: Darryl Goade ........... 45,76 MPH USA (APBA třída 00600) 1989 Loď: Stradag - pilot: hraběnka z Arran .............. 50,835 MPH GB (UIM)2005 Loď: Stradag - pilot: Helen Loney ..................... 68,09 MPH GB (UIM) 1995 Loď: Cloud Electric - pilot: Steve Cloud .............. 70,597 MPH USA (APBA)2008 Mike Bontoft ..................................................98,8 MPH USA (UIM) .Vznikly ještě další dva projekty s cílem pokořit rychlost 100MPH, ale dosud nebyly úspěšné.2003 Loď: Lightning Strike (GB) 2003 Loď: Cloud Electric 2 (USA) Upraveno 3. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlada Odesláno 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. Říjen 2009 Díky za odpověď, nemáte víc informací o rekordních lodích??? - jaké použili motory baterie a.t.dVlada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 20. Říjen 2009 Sdílet Odesláno 20. Říjen 2009 (upraveno) MISS NIKL EAGLE 1976..........45,76 MPHMOTOR: GENERAL ELECTRIC 94HP při 6500 ot./min váha motoru 81kgBATERIE: 152 článků do série ( 196V ) , doba vybíjení 2 minuty váha baterie 145kghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss1.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss2.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss3.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss4.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss5.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss11.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss12.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss13.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/nikl/miss14.jpg Upraveno 1. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 22. Říjen 2009 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2009 (upraveno) STRADAG (1)1989......... 50,835 MPH TRUP: Délka 4,57m Váha: 95,25kgMOTOR: 4x motor Lynch BATERIE: 4x SB40 letecká startovací baterie ( Hawker Energy ) VRTULE: 2x třílistá vrtule http://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str3.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str4.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str5.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str6.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str8.jpg Upraveno 1. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 22. Říjen 2009 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2009 (upraveno) STRADAG (2)2005 ........ 68,09 MPH TRUP: Délka 4,57m Váha: 95,25kgMOTOR: 4x motor Lynch vyroben v Agni Motory Gujurat, Indie. BATERIE: 12x baterie Chlorid Motive Power ( zřejmě typ AS 12 045 R ) celková váha 222kgREGULÁTOR: CURTISVRTULE: 2x třílistá vrtule V roce 2004, se Don Sidebottom z Lakeland Motor Museum rozhodl dát několik svých exponátů k prodeji. Mezi nimi byl i Stradag.Během jara a počátku léta roku 2005, začalo několik členů z původního týmu Stradag zvažovat, jak by mohli přijmout výzvu, a přenést rychlostní rekord z USA zpět do Anglie.http://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str7.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str9.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str10.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/stradag/str11.jpg Upraveno 1. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 30. Říjen 2009 Sdílet Odesláno 30. Říjen 2009 (upraveno) CLOUD ELECTRIC (2)byl postaven firmou "Cloud Electric Vehicles" aby překonal vlastní rekord z roku 1995 a dosáhl rychlost 100MPH. :) MOTOR : 2 motory, každý o váze 27,2 kgTRUP: 95% kevlaru, váha pod 113 kg, délka 4,8m , šířka 2,4m BATERIE: hmotnost 272 kg. http://www.plavidla.cz/obrazky/forum/cloud/cloud11.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/cloud/cloud12.jpg Upraveno 1. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 3. Listopad 2009 Sdílet Odesláno 3. Listopad 2009 (upraveno) CLOUD ELECTRIC (1) 1995 ... 113,61 km/hTrup: běžná loď třídy OSY 400Baterie: napětí 144Vhttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/cloud1.jpghttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/cloud2.jpg Upraveno 3. Listopad 2009 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETR-K Odesláno 15. Srpen 2010 Sdílet Odesláno 15. Srpen 2010 (upraveno) LIGHTNING STRIKEhttp://www.plavidla.cz/obrazky/forum/strike/light1.jpgTým vznikl v lednu 2001 a skládá se z: Malcolma Pittwooda , Phila Evanse , Paula Hannaforda a Novie Dzinora .Phil Evans byl tvůrcem designu konceptu . Lightning Strike je 20- stop ( 6.1m ) na délku a je 7 stop 6 palců ( 2.29m ) široký.Sponzoroval ho loďař Farrow a Ltd Grimsby .http://www.plavidla.cz/obrazky/forum/strike/light3.jpgStejně jako u všech elektrických rychlostních plavidel , záleží na poměru hmotnosti baterie vůči akumulované energii.V přední části kokpitu je možno uložit až 1000kg baterii.a pohybem baterií dopředu a dozadu lze upravovat trim.http://www.plavidla.cz/obrazky/forum/strike/light2.jpgV roce 2003 byl projekt pozastaven a tým hledal sponzora pro dokončení projektu (25 000 liber).Sponzor se však zřejmě nenašel a proto celá záležitost upadla v zapomenutí. Upraveno 15. Srpen 2010 uživatelem PETR-K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Groboveru Odesláno 8. Červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. Červenec 2011 Hello, I'm a newbie here. I stumbled upon this thread and found it very informative for me. Thanks for sharing. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.