sando Zveřejněno 3. Červenec 2013 Sdílet Zveřejněno 3. Červenec 2013 Zdravím ako riešite prepravu lode o šírke 2,6 m /rakúsko ,chorv., taliansko/?ako nadrozmerný náklad alebo na risk?Kupujem loď a väčšina čo sa mi páči má š 2,6 m ale nerád by som si narobil ťažko riešiteÄľný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 3. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2013 AhojJa mam lod 2,55, tak jsem do papiru od lodi nechal pri registraci napsat 2,5 a doufam v to, ze to nikdo nebude po ceste merit :)Respektive ona ta sirka se na centimetr stejne poradne zmerit neda, teda krom toho, ze by ti dali na silnici branu 2,5 metru a musel by jsi tim projet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 3. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2013 2,55m je bez problému, to ještě není nadrozměr. 2,6 už jo. Ale změřit loď přesně na cm není zrovna jednoduché, i když dvě olovničky a metr ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sando Odesláno 3. Červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. Červenec 2013 (upraveno) merať netreba - je to v papieroch tam sa pozrieť dokáže každý pol. Upraveno 3. Červenec 2013 uživatelem sando Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 3. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2013 Někde jsem četl storku o policajovi s olovnicí, metrem a křídou.... :-) Ale věřte tomu.2,55 je OK. Jestli ti do papírů napíšou 2,55, tak seš z obliga.Je nějaká povinnost mít u sebe doklady k přepravovaný lodi? Napadlo mě, že když je policajtům nedam, tak by to fakt museli změřit. Navíc podle platný legislativy by museli mít úředně ověřený měřidlo (ani kalibrace nestačí). Ukažte mi policajta, kterej vozí v kapse úředně ověřenej metr. :-) Jen doufam, že to ty nový radary neumí změři laserem. :-)) Ty radary úředně ověřený jsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 4. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2013 Ahoj když mne stavěli v Rakousku na dálnici policajti s lodí za rychlou jízdu tak chtěli řP,otp od auto,vozejk,loď.Porovnávali tažné mělo 3,5t ok.vozejk mohl 3t také ok.Loď měla papírových 2,9t.Jinak několikrát chtěli doklady od lodě i celníci.Policajti jeli za mnou tak 20 minut neviděl jsem je,mohl jsem jet tak 110km/h pak přišla odbočka na parkovště tak předjeli a zbrzdili mne a nasměrovali na něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 4. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2013 Jo taky se mi stalo, že po mě chtělo policajti při kontrole papíry od lodě. Asi můžou, jak jinak by se dozvěděli váhy lodě a mohli posoudit zda vlek je dostatečně dimenzován? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 4. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2013 Tak to jsem v řiti.... :-(Mam vlek s celkovou hmotností 1,3t a v papírech mam výtlak 1,7t... To snad ta loď ani nemá.Zajedu na váhu a necham to závžit. Podle výsledku pak zkusim zavolat na SPS jestli se s tim dá něco dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 5. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 5. Červenec 2013 Zdendo musíš si uvědomit,že výtlak uvedený v LO,je maximální váha plně naložené lodě povoleným počtem osob a bagáží.Vlastní váha lodě,kterou přepravuješ může být klidně poloviční - ta se ale v LO NEUVADI !!! Proto policajti nemaj co porovnávat,bohužel ale někteří tomu nerozumí a musíš jím to vysvětlit!!!bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 5. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 5. Červenec 2013 Jj, jak píše Bootcentrum, já když loni přihlašoval loď, tak se technik ptal co to váží - nahlásil jsem váhu, povolený počet osob 8 (na ty připočetl 640kg) plus bagáž atd a povolený výtlak stoupl o necelou tunu!! Takže výtla v LO nemá s vlastní hmotností přepravované lodě nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 5. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 5. Červenec 2013 Díky za vysvětlení....Já už jsem z těch příprav na dovolenou tak vygumovanej, že jsem dneska zapoměl i heslo do banky. :-))))Lekl jsem se, že mě pak nějakej kokot s placatou čepicí bude buzerovat za přeloženej vlek.Uklidnili jste mě!!! :-))) DíK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samoliter Odesláno 6. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2013 (upraveno) V nákladních přístavech, v Kovošrotech a ZNZ mají mostové váhy, tam ti to zváží na přívěsu, nebo i samotnou loď, pokud Ti ji nějaký jeřáb sundá. Vydají i vážní lístek s razítkem. samoliter. Upraveno 6. Červenec 2013 uživatelem samoliter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 6. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2013 Já jedu na váhu v úterý, do místního JZD - nejdříve jen auto s vlekem, pak znova komplet i s lodí. Jsem celkem zvědavej kolik ta loď bude vážit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samoliter Odesláno 6. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2013 Tak JZD a státní statky mne s mostovou váhou nějak nenapadli, měl jsem za to, že už jsou rozkradené, nefunkční, vytunelované. samoliter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 6. Červenec 2013 Sdílet Odesláno 6. Červenec 2013 No tady mají novou digi váhu na kamion, ale údaje jen informativní - bez razítka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 22. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 22. Říjen 2014 Ahoj, rád bych trochu oprášil toto téma. Když už jsme u té přepravy nadrozměrů, co když povezu loď širokou 3,10 m a těžkou 3.800 kg + vlek.Máte s tím někdo zkušenost jak to v praxi chodí? 3,10 netřeba asi měřit, to už je patrné od odka, že je tam 60 cm navíc :-)Popř. za čím to taháte a na jakém vleku, to už bude chtít asi 3-osák.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 23. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2014 Ahoj, rád bych trochu oprášil toto téma. Když už jsme u té přepravy nadrozměrů, co když povezu loď širokou 3,10 m a těžkou 3.800 kg + vlek. Máte s tím někdo zkušenost jak to v praxi chodí? 3,10 netřeba asi měřit, to už je patrné od odka, že je tam 60 cm navíc :-) Popř. za čím to taháte a na jakém vleku, to už bude chtít asi 3-osák. O.Pokud to povezeš jen v CZ,tak bych se nebál - 3nápravový vlek s nájezd.brzdou.Co lze ještě vyrobit je 3x náprava á1800kg,tj.celková 5,4t mínus vlastní váha cca 1t= nosnost 4,4t - 10% lze tak naložit 4000kg,což by ti dostačovalo.Cena nového vleku výjde na cca 200 tisíc.Ale za hranice dost průser,musíš si zaplattit povolení-průjezd v každém státě a vše musí odpovídat skutečnosti,tj.vhodný vlek na celkovou váhu a také tažné auto-ale žádný běžný offroud to nesplnuje! A jelikož je šířka více jak 3,0m je nutný doprovod,v některých státech snad i policejní.To chceš pořád tu WINDY 27 ?? bootcentrum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 23. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2014 Jo, koukám po ní. Strašně se mi ,líbí, ale musím ještě chvíli šetřit. :-( Viděl jsem fakt nádhernou v němcích, ale už je z inzerátů pryč, asi už jí prodali. :-( Chtěli za ní nekřesťanskejch 30.000,- E (běžná cena je max 24.000,-E - dvoumotorový)A ostatní co jsou k mání jsou dost vybydlený a navíc maj 2 motory, což nechci - je to na Slapy a Vltavu vůbec zbytečnost, ale hlavně jsou znatelně použitý a nemaji tu výbavu - topení, elektroniku a pod. http://jpeg.cz/images/2014/10/23/Lebnv.jpghttp://jpeg.cz/images/2014/10/23/iYsV5.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 23. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2014 Pěknej "parník", taky pomalu pokukuji po něčem větším :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 23. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2014 Ahoj, rád bych trochu oprášil toto téma. Když už jsme u té přepravy nadrozměrů, co když povezu loď širokou 3,10 m a těžkou 3.800 kg + vlek. Máte s tím někdo zkušenost jak to v praxi chodí? 3,10 netřeba asi měřit, to už je patrné od odka, že je tam 60 cm navíc :-) Popř. za čím to taháte a na jakém vleku, to už bude chtít asi 3-osák. O.Pokud to povezeš jen v CZ,tak bych se nebál - 3nápravový vlek s nájezd.brzdou.Co lze ještě vyrobit je 3x náprava á1800kg,tj.celková 5,4t mínus vlastní váha cca 1t= nosnost 4,4t - 10% lze tak naložit 4000kg,což by ti dostačovalo.Cena nového vleku výjde na cca 200 tisíc.Ale za hranice dost průser,musíš si zaplattit povolení-průjezd v každém státě a vše musí odpovídat skutečnosti,tj.vhodný vlek na celkovou váhu a také tažné auto-ale žádný běžný offroud to nesplnuje! A jelikož je šířka více jak 3,0m je nutný doprovod,v některých státech snad i policejní.To chceš pořád tu WINDY 27 ?? bootcentrumNo, nebyl bych takovej optimista. 1) koule konci 3.5t, vic ji jako tazny nikdo nepovoli. Takze jedine oko a cep. Navic tim padaj skoro vsechny osobaky, pac ani ty nemaj obvykle povoleno tahnout vic 2) Je li vlek tezsi nez 3.5t, tak jsou potreba papiry minimalne C1+E, B+E nestaci, i kdyz by vlecny auto melo <3.5T 3) Nad 3m sirky nadrozmeru je potreba doprovodny vozidlo i u nas. 4) to papirovani s tim - platit 1200Kc za jednotlivou jizdu a vyrizovat to pokazdy zvlast na MD by se mi fakt nechtelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 23. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. Říjen 2014 jen přidám :vloni /viz "čech skončil s motorákem na útesu"/ jsem vezl 9,5d, 3,10š ,cca 5 t váhaautodoprava Máše , Přelouč , viz foto zde http://nemam1.rajce.idnes.cz/Piraton_CHRV_preprava/#P1030483.jpga další v sekci.Cesta z Malij Lošinj do Pardubice.Vozidlo vybaveno povolrním pro nadměr.žádný doprovod NEMUSEL být.Byly dotazovány složky Chorvatské,Slovinské,Rakouské,české.Skutečnost.:do 2,5 m bez2,5 - 3,0 m - označení , majáky,ploché tabule vzadu - doprovod NEMUSí být3,0 a výše - individuální schválení /byly zaslány tech listy lodě i tech list vozidla složkám , bylo odsouhlaseno š.3,1 bez zvláštních dalších vyjímek:Pokud by to bylo o 5-10 proc. více než 3 m , pak už je to na doprovod složek místního státu a oznamovací povinnost vč.poplatkuPraxe samozřejmě : co se zahraničí týče: jak je to na kamionu nebo za nákladním vozem - není a nebývá problem , .Jakmile naložíš 4 tuny za byť jakýkoliv OFFROAD - všude jsou dnes kamery.. Můžeš mít štěstí , hlavně v noci , ale to je věc náhody a názoru.především jsou na mýtných branách a v chorvatsku i jiných zemích jsou i na Cestinách. jsou tam někdy i šířkové kvůli průjezdům cestin..Nevím odkud ji chceš vézt. počítám že z Německa , Holandska ,Anglie , to zvládneš po vodě..až do Chvaletic :-)/co se Labe týče/ - po Vltavě se uhneš samo jak budeš potřebovat.My jsme jeli přes noc jen kvůli provozu.20 let nejezdím jinak než v noci..i tak se to snačím eliminovat. Dříve jsem vozil za Navarou svoji Vistu 248 , ta byla 2,59š. nikdy jsem taktéž neměl problémy , ale musí skutečně odpovídat co se OA a vleku týče alespoň základní poměr.Foto tady:http://nemam1.rajce.idnes.cz/Vista_-_ostatni/#DSCN1844.jpgsamozřejmě C a E je podmínkou , pozor taky na tachograf..já ho měl.. nicméně i já vloni jsem uvažoval si toho svého potopeného Piratona převézt po vlastní ose na vlekujsem hodně odvážný ale ještě že jsem to neudělal..:-) na závěr: je to sice drahé :relativně: ale ta přeprava té autodopravě stála 31 tis.já jsem platil jen trajekt na Malij Lošinj a zpět/tedy Cres , tam je pak na Lošinj most..Kilometráž už si nepamatuji ale tuším 850 nebo 900 jedna cesta. Jak píšu , nevím odkud ji chceš vézt, ale dá se i najízt normální vytížení na kamion , dopravců je spousta jen si vezmeš pár trámku a stlučeš si bytelnou kozu na ní to bude stát a jedeš jak pán:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jahoďák Odesláno 24. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. Říjen 2014 To je pěkná soupravička, co Navarka, tam už s timdle taky funí, ne? Já si s Navarou teď tahám to svoje, ale to je cca 2,2 t dohromady naložený i s vlekem, takže brnkačka. Jde mi o cestu z Němec, to je dobrý nápad, to jet po vodě, jenže je to až někde u města Lampertheim, což je v lokalitě Mannheim, Heidelberg, takže celkem štreka.A o vlastní přepravu po kolech mi jde spíš v čR. http://jpeg.cz/images/2014/10/24/5AZKP.jpg A řidičák mi vrásky nedělá. Mám C+E, takže to je bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVIS Odesláno 24. Říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. Říjen 2014 navara to zvládala naprosto BEZ problémů..nejlepší auto této kategorie které jsem kdy měl. , na 2,5 obsah krouťák 410 Nm..no commentjá měl dohromady 3,5 t.neřešil jsem to.NIKDY mě nikdo nestavěl , maximálně tak na pokec a prohlídku lodě.jezdil jsem s tím bez probl. 130. jedině když zafoukalo z boku tak to bylo trochu horší,.jen samotný vlek měl 2,55 m , byla to amerika..nicméně stejně i když je to po německých vodách štreka ,, určitě bych to po vodě jel , a tady v čechách bych to opravdu dal normálně na odtah nebo návěs , nebo auto s rukou long..věř mi :-)nebo prostě rovnou přepravu od někoho..sám za autem tuto váhu a bez tachografu ..v německu..oni vby tě nezavřeli :-)ale za tu pokutu myslím to vůbec nestojí /myslím pokud by jsi skutečně sehnal NěCO co by to na 3osáku odtáhlo..pak bych šířku neřešil.každopádně v noci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 4. Leden 2015 Sdílet Odesláno 4. Leden 2015 Bohužel,nevím na jakém vlákně jsme diskutovali o tažných autech a jejich přívěsech a jejich zapojování do jízdních souprav.Nyní jsem si dal mnoho práce a vyhledal příslušné a hlavně platné vyhlášky a zákony. V dále uvedené vyhlášce s platností od 1.1.2015 co je tudíž možno - to jen potvrzuje,moje předchozí tvrzení a tudíž moji pravdu.DOPORUčUJI VšEM,aby se zbytečně nedohadovali,si řádně nastudovat vyhlášku 341/2014 Sb a zejména paragraf 34 ods.2 a ods.6bJe z nich jednoznačně patrno-jako příklad uvádím-že i za obyčejnou oktávkou,která může např. tahat přívěs o max.hmotnosti 1600kg, lze táhnout prázdný přívěs o celkové max. hmotnosti 3500kg, nebo i na ložený na okamžitou hmotnost max.1600kg!!! Nikoliv jak mi tvrdil oponent,že není možno táhnout ani prázdný přívěs,který má max.hmotnost 3500kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keegan25 Odesláno 4. Leden 2015 Sdílet Odesláno 4. Leden 2015 Nechci se moc dohadovat tak jsem si raději udělal v loni malí E ale známému před 2roky sebraly řidičák na půl roku a 20000t že táhnul oktávkou prázdnej autovlek na cca 2,5t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.