mitous6 Zveřejněno 27. Červen 2013 Sdílet Zveřejněno 27. Červen 2013 Ahoj. Nemate nekdo zkusenost s prestavbou privesu z Usa? Jedna se o dvouosy vlek, je na papirech, podle dokladu musim dat napravy a zehlicku Knott. Dik za informace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodavrs Odesláno 27. Červen 2013 Sdílet Odesláno 27. Červen 2013 jo dělal jsem to před 2 roky. Americký vlek v EU nepřihlásíš papíry jsou ti k ničemu. Musíš to udělat jako, že jsi ho postavil a na DI ti vystaví české papíry. Já mám ale jednu nápravu. Musíš vyměnit nápravu (nápravy) a nájezdovou brzdu, předělat osvětlení tedy pokud nemá polohovatelnou rampu na světla, které musí být za lodí. Počítej i s disky a pneumatikami, jelikož disky mají jiné rozteče a pneumatiky nemají homologaci. Disky a pneu musí být zátěžové! Výrobce může být Knott nebo Al-Ko. Nech si udělat cenovou nabídku od různých dodavatelů ceny se liší. Jinak jsem si dělal vše sám, takže ceny jsou pouze za materiál.tady je info, které jsem již psal v jiném tématu:právě jsem přihlásil americký vlek jako individuální stavbu. Tak tady píši pár postřehů:Musel jsem vyměnit nápravu (nosnost 1500kg) - cca 15000kč, brzdu -cca 5000kč, dále jelikož jsem chtěl otypovat na 100km/hod., tak jsem osazoval stabilizator AKS - cca 8000kč + tlumiče cca 2500kč, samozřejmě jsem musel upravit osvetlení aby bylo za lodí.Požádal jsem o individuální stavbu, musel jsem udělat nakótované výkresy vleku, technický popis - opsal jsem TP, dodat návod k obsluze a doložit osvěčení svářeče, který má státní zkoušky. Jo a ještě jsem dával vážní lístek. Dostal jsem povolení k stavbě kde mi bylo přidělono VIN a nařízeno označení přívěsu štítkem s VIN. S tím jsem jel na STK tam mi za 2100kč vystavili papír o tom, že je to ok a pak znovu na DI a tam jsem vysolil 2700kč za stavbu + přihlášení. Jinak trochu probíhali dohady mezi STK a DI ohledně povolené rychlosti, ale na DI jim stačilo dodat potvrzení od výrobce nápravy, že je konstruována na 100km/hod. Doufám, že to někomu případně pomůže. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitous6 Odesláno 27. Červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. Červen 2013 Dik za informace. Ja uz ho na ceskych papirech mam, tak jsem to koupil s lodi. Ale ve velkem TP jsou uvedeny dily Knott, v malem to nastesti neni. Prestavbu krome elektroinstalace minuly majitel uz neudelal. Chci to mit v poradku, jezdim s tim do HR a navic jsou problemy s brzdami. Nez to zacnu delat, rad bych to nekde okouknul, at nevymyslim vymyslene Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 28. Červen 2013 Sdílet Odesláno 28. Červen 2013 mitous6 - můžeš se zastavit u mne v černošicích a můžem to probrat co je potřeba udělat na vleku,aby souhlasily doklady se skutečností! A není problém vše udělat.Bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se