Přejít na obsah
Plavidla.cz

VODA V MOTOROVEM PROSTORU


Jbenda

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 63
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

O jarním zajíždění motoru jsem ještě neslyšel :-)))

To ho nejdřív musíš probudit po zimním spánku a jen jemně, aby se nelekl, že je už jaro, žádnej budík, jasný? :-))))

 

Pokud uděláš standardní pozimní údržbu, čímž automaticky vyvětráš mot. prostor, potit by se zřejmě neměl, že?

Opravdu jak psal Zdenda - koukni co je mokrý - odkud to teče. Taky jsem to měl, jenže jsem měl prasklé svody výfuku. Vyměnil jsem a nyní mám pod motorem víceméně sucho (občas tu a tam nějaká kapička oleje ale je to r.v. cca 1964, tak na to má nárok. Občas nějaká kapička z vodní pumpy a jinak co se mi tam objeví mám z kotevního lana, které mám uloženo ve špičce - "kotevnu" mám spojenou lodní stokou do mot. prostoru, takže voda tam je evidentně přiteklá zepředu. ( a je to jak psal někdo výše - do 2 l za sezónu)

 

Takhle má vypadat strojovna ;-)

 

http://img855.imageshack.us/img855/1277/20120708050.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidelně luxuju a utírám prach :-)))


Když jsem to koupil a poprvé dal na vodu, tak jsem tam měl během cca 15 minut asi 20 litrů vody, tak hned ven, ... a všechno rozházet. Teklo tam kolem transomu, byla vyhnilá ta překližka a motor jak mi visí jen na zrcadle tak to bylo jak když to visí v gumě, takže kopletní vyřezávka, nová deska, zpět zalaminování, GO motoru a tohle je vejsledek. (ještě víko hlavy trochu kazí dojem).

Mimochodem GO zvedlo rychlost o cca 20 km/h a spotřeba při 1600 rpm klesla z 4,5l na 3,8 l/hod :-)

Uvažuju, že se tím začnu živit. :-)))


Tyjo, Anachy před tím jsi měl 4 válec, ne? Nebojíš se, že tě to sežere? Ty 6-V obvykle dost chlastaj. A jakej typ? řadu, nebo V?


Koukal jsem po Windy 24 s 5,7 L 8V - ale děsí mě ta spotřeba ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele Jahoďáku, neděs mě :) - je mi jasné že to bude papat o něco víc už jen obsah se mi zvedl z 2,5l na 4,1, je to ten řadovej starší klasika. Takže 15-25l jako se 4-valcem to asi nebude Teď už jen čekám na olej do nohy abych to nastartoval komplet s nohou - s usazováním jsem si hrál docela poctivě (tedy alespoň si to myslím) tak doufám, že bude vše OK. Na tu těsnost jsem také zvědavý až to dám na vodu, ale všechna těsnění okolo transomu Ok a ještě jsem občas posiloval silikonem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...