Přejít na obsah
Plavidla.cz

Doplnění hydrauliky


Doporučené příspěvky

Celkový objem oleje v pístnici je pořád stejnej ať je píst v jakýkoliv poloze.

v pístnici není olej žádný, je to totiž plná kulatina, do ní jaksi nic nenacpeš.

 

a pokud myslíš válec, tak to taky není pravda. když je pístnice do něj zastrčená, je v něm o objem zasuné části pístnice míň, než když je vysunutá. proto ten rozdíl v nádobce mezi vyklopenou a spuštěnou nohou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davide ten system je trochu jinej než např. u heveru.Jde do něj tlak z obou stran (něco jako tlumič na kole u auta)Takže co do něj natlačíš to z druhé strany vyteče spět a naopak.Je takzv.dvoučinej takže by se hladina měnit skutečně neměla.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davide ten system je trochu jinej než např. u heveru.Jde do něj tlak z obou stran (něco jako tlumič na kole u auta)Takže co do něj natlačíš to z druhé strany vyteče spět a naopak.Je takzv.dvoučinej takže by se hladina měnit skutečně neměla.

a dyť to je blbost.

 

až nebudeš mít co dělat, tak si to prohlídni.

 

to co píšu, je taky důvod, proč pístnice na jednu stranu jede rychlejc než na druhou, při stejný dodávce oleje od čerpadla

 

tak jak píšeš, fungujou válce s oboustrannou pístnicí, třeba některý řízení, ale to není tenhle případ

Upraveno uživatelem david
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...