Přejít na obsah
Plavidla.cz

hlava Mercruiser 3.0


Doporučené příspěvky

Přátelé, kolegové, zachraňuji co se dá , jinými slovy zmrtvýchvstávám třílitra.Už mám dvě palice a obě jsou na ho... Jedna rezlá na mraky a druhá prasklá. Tímto tedy prosím pokud někdo víte o zdravém kousku ,(ne za nesmyslnou cenu) dejte vědět, přijet kamkoli není problém.Jestli to bude s malými, nebo velkými okny je mi jedno. Případně i samotnou hlavu, ventily a další zbytek mám.Vřelé díky všem.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavy se běžně svařují-není to až tak velký problém-ovšem hliníkové!! Hlava z 3,0L MCM je ovšem litinová a mnohdy dosti sežraná od sole!! to je potom dosti problém s opravou - Napiš v kterých místech je prasklá a pošli foto,já to posoudím,zda to má smysl opravovat-zda to vůbec půjde, a mohu to zajistit.


Bootcentrum bootcentrum@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za tipy , ale tato je prasklá mezi sacím a výfukovým kanálem a to tak že prasklina sahá až pod sedlo.Sice jsme ji natlakovali a OK , ale pak se při frézování plochy protočilo sedlo /výfukové/ a po výměně samo ža prasklina vyjela ven.Pochy buju, že tohle někdo opraví, ale třeba se mýlím.Určitě by se to muselo vařit metodou "za studena".Hlava je jinak stará , tak z roku 1995
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za tipy , ale tato je prasklá mezi sacím a výfukovým kanálem a to tak že prasklina sahá až pod sedlo.Sice jsme ji natlakovali a OK , ale pak se při frézování plochy protočilo sedlo /výfukové/ a po výměně samo ža prasklina vyjela ven.Pochy buju, že tohle někdo opraví, ale třeba se mýlím.Určitě by se to muselo vařit metodou "za studena".Hlava je jinak stará , tak z roku 1995

TOMU říKÁš STARÁ :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá prasklá litinová hlava se musí ohřát v peci a potom se teprve sváří a v peci se dále velmi pomalu ochlazuje,nelze jí jen vyndat,svařit a venku nechat zchladnou-to je přípiš rychlé a dochází k mikroprasklinám.

tvoje prasklina se dá zavařit!! ale je tu jiný problém - tyto hlavy nemají sedla!! Když se bude frézovat otvor pro sedlo,můžem se dostat až do prostoru s vodou a to je samozřejmně špatně-hlava je na výhození!! Zavaření výše popsanou metodou je dosti drahé-cca 2 tisíce,frézování a výroba sedel taky tak,dále broušení ventilůa všech dalších sedel,srovnání hlavy,guferka a jsi na 6 tisících ale záruku na svaření ti nikdo nedá!§ tak nevím-chceš se do toho pouštět?!


Bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsem resil svoje praskle hlavy ve stejnem miste jako ty, tedy pres sedla, tak mi vsichni rikali, ze to bude stat velky penize a nikdo ti nezaruci, ze to bude v poradku. Takze jsem pote koupil hlavy nove. Sice samozrejme byly drazsi, ale je tam vetsi jistota.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...