Přejít na obsah
Plavidla.cz

Dieslový závěsný motor


Doporučené příspěvky

Kdysi jsem viděl v Chorvatsku závěsný naftový motor YANMAR cca o výkonu 25 k. Nevíte někdo jestli se něco takového vyrábí, případně odkaz na takové motory? Spíš bych ale bral kolem 50 k. Párám po tom spíš ze zajímavosti, ale kdyby se něco našlo tak bych i uvažoval. Na netu jsem narazil jen na nějaké staré stránky o tom YANMARU.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že jsem vás pobavil ... :)


edit - ale někde jsem viděl normální "regulérní" motory, bohužel už nevím kde. Tyhle stránky jsou v některých případech fakt docela nářez.

Upraveno uživatelem taurus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je fakt husty :D :)

 

Nicmene diesel zavesak nerealny ocividne neni.

 

Zde stranky vyrobce:

http://www.megoutboards.com/index.php

 

A kdyz si vemu udaje o hmotnosti, tak je asi vcelku jasno. Kdyz vemu, ze by ten nejvetsi motor v nafte 300HP vazil podle udaju na strankach 820lb coz je cca 372 kg a nahodne jsem koukal na netu, ze treba klasicka 300HP zavesak od Mercuryho vazi 635lb coz je cca 288 kg, tak tu mame podle mne nezanedbatelnej rozdil skoro 100 kg na miste, kde to neni zrovna idealni :). A to treba Yamaha o stejnem vykonu ma jeste o par desitek kilo min.

 

Dalsi zajimavosti je spotreba, kdyz se podivam na spotrebu te predpokladam 300HP v nafte tak nejvetsi pisou 11 galonu na hodinu, coz je pres 41 litru/hod.

 

Ale ten nabeh turba pri rozjezdu je proste uzasnej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je panečku zvuk!! To chci na lodi. :-D

Diesely jsou navíc dost náchylný když jsou studený. A než se ohřejou, tak je to věčnost. Navíc u nich odchází hromada věcí. Vstřiky, turba, čerpadla atd.


Je potřeba odlišovat klasický lodní diesely od tady těch moderních CR. Ty starý byly nezničitelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravde - vypada to docela dobre. Jak nemam velkou duveru v cinsky vyrobce, tohle(nebo podobnej) bych si klidne i poridil. Jednoduchej atmosferickej diesel pro cinsky rybare. Ale legislativne je to nepruchodny a doprava zvedne cenu i o desitky tisic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...