Přejít na obsah
Plavidla.cz

Přihlášení motorového člunu??....


novysss

Doporučené příspěvky

Ahoj,jsem zde novy,mam na Vas takovy dotaz,o vikendu budu kupovat nejspise motorovy kajutovy clun B2 Marine 650..Tento clun ma francouzske papiry,prodejce mi tvrdil po tel,ze si overoval u SPS,ze nebude problem s prihlasenim na ceske papiry,chci se Vas zeptat,zda-li to opravdu neni problem,a kolik se plati u nas za prihlaseni+nejake poplatky.Moc dekuji za rady,jelikoz opravdu nevim koho bych se mel zeptat,kapitanske zkousky budu delat ted pres zimu..Dekuji Upraveno uživatelem novysss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlíp si zavolej na SPS, nebo se tam rovnou zastav, řekni co a jak a oni ti poradí. Pokud má zabudovaný motor, tak je to v pohodě, pokud přívěsnej, tak pozor, aby nebyl starší 25let. Jinak po tobě budou chtít kupní smlouvu kde bude jasně identifikovaný plavidlo a motor, pokud je tam loď registrovaná, tak doklad o tom odhlášení z jejich registru (pokud registrovaná není tak potvrzení řže byla v EU provozovaná - pojistka, faktura za marinu, servis, atd. Pak zajdeš na SPS, vyplníš tam formulář zaplatíš 500kč za národní, nebo 600kč za mezinárodní doklady a buď tam loď přivezeš, aby ti udělali technickou, nebo ti domluví termín kdy přijedou k tobě.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuju za odpoved,jeste se zeptam,jaky je rozdil mezi motorem zabudovanym a privesnym??Myslim si,ze to ma motor zabudovany origo k te lodi,co se stane,kdyz bych k tomu zadne papiry nedostal,nebo spise po cem mam trvat,jelikoz jsem opravdu zacatecnik a nemam s tim zadne zkusenosti,jen mi pan tvrdil,ze lod ma francouzske papiry,a ze ofocoval papiry a zasilam na SPS,jestli by nebyl problem to prihlasit u nas,tvrdilu mu prave ze ne...Diky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po mě žádnou CE certifikaci při dovozu lodě nechtěli, jen že byla provozována v EU. Dovážel jsem z Holandska


Zabudovanej motor je pevně umístěnej uvnitř lodě, přívěsnej motor je celej pověšenej na zádi lodě.


Jestli je tam starej přívěšák, tak bych o tom ani neuvažoval, jakmile bude mít 25let stáří, tak ti neprodlouží technickou na lodi a budeš ho muset vyměnit, což není zrovna levná záležitost.


Trvat bys měl na kupní smlouvě, kde ta loď bude jasně identifikovatelná - výrobní číslo, pokud ho má, typ lodě, motor, výrobní číslo motoru, pokud má registrační číslo tak aby bylo i ve smlouvě. A pokud má zahraniční doklady, tak potvrzení o odhlášení plavidla z původního registru, trval bych na tom, aby to původní majitel odhlásil a dodal potvrzení, který mu při odhlášce musejí vystavit.


Tohle mi napsali z SPS když jsem sháněl informace ohledně přihlášení:


Při dovozu plavidla ze zahraničí jsou základními doklady:

---------------------------------------------------------

Doklad o nabytí plavidla (tj. kupní smlouva, faktura). Z tohoto dokladu musí být jednoznačně patrné, jaké plavidlo (typ, výrobní číslo, údaje o motoru apod.) a kdo zakoupil (fyzická nebo právnická osoba, na kterou bude plavidlo na SPS přihlášeno).


V případě plavidla, které bylo zapsáno v rejstříku plavidel v Holandsku, je nutno předložit doklad o vyřazení plavidla z rejstříku plavidel v této zemi. Každý plavební úřad vydává doklad o vyřazení (výmazu) plavidla z daného rejstříku. Tento doklad obdržel vlastník plavidla při odhlášení na plavebním úřadu.


Při koupi plavidla, jež nebylo evidováno v rejstříku plavidel v Holandsku, je nutno předložit doklad o provozování daného plavidla v této zemi (např. pojistka, oficiální doklad o kotvišti v marině, faktury o servisu plavidla apod.).


V kupní smlouvě musí být úplné údaje o prodávajícím a kupujícím s jejich podpisy.


Se starým motorem u plavidla z EU není problém, pokud se jedná o původní motor v plavidle s kterým bylo plavidlo uvedeno do provozu v EU v daném roce při splnění tehdy platných požadavků.


Poznámka:

Pokud nelze doložit u plavidla s lodním motorem již uvedení do provozu v EU, pak je posuzováno jako nově uváděné do provozu v EU. Nově přihlašované plavidlo a motor do plavebního rejstříku pak musí splňovat současnou platnou legislativu – požadavky směrnice č. 2003/44/CE, resp. NV č. 174/2005 Sb. (splnění těchto požadavků se dokládá předložením CE prohlášení o shodě, na plavidle a motoru je štítek s označením CE).

Upraveno uživatelem Charlie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JBENDA:jo to bude nejspis ona,poslu ti odkaz do SZ,a mrkni na to jestli je to ona,tvrdil mi,ze tam jde spatne zpatecka,tak to by sedelo,ze je nacata prevodovka,a motor to ma Yamahu 150 no...tak to jsi me moc nepotesil :-(..posli mi do zpravy vice info prosim..dekuji Ti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...