Přejít na obsah
Plavidla.cz

vlek na loď z plaťáku na auta


Peaty

Doporučené příspěvky

Vždycky když technik zjistí, že je to na loď tak hned chce zkoušky stability. Snaži ljsem se mu vysvětlit, že je to motorák, kterej v podstatě leží na nápravě, ale marně. Asi má představu kýlový plachetnice, která je metr nad vlekem.

Na Dekře na mě vždycky koukali, že nic takovýho neznaji, ale že ať to přivezu a že mi nějakej atest vyrobí.... cca za 30 - 60 tis. :-)))))))) to si můžu koupit novej vlek. :-)))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednom vozejku mam slovenskou nápravu a na druhym německou. Až to rozdělam tak uvidim jaký poklady tam jsou. U obou jsou ložiska v pánu. Vrklaji se mi kola. :-) Ani nevim jestli a jak to brzdí. Přes zimu to dam dohromady ........ i s přihlášením.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem počítal náklady na přihlášní vozejku vlastní konstrukce, tak jsem se dostal v nejlepší konstelaci na cca 5 tis. (stk poplatky apod.). Takže 8 tis. na klíč mi přijde dobrý. Teda jestli to ještě platí. Je to informace stará 2 roky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždycky když technik zjistí, že je to na loď tak hned chce zkoušky stability. Snaži ljsem se mu vysvětlit, že je to motorák, kterej v podstatě leží na nápravě, ale marně. Asi má představu kýlový plachetnice, která je metr nad vlekem.

Na Dekře na mě vždycky koukali, že nic takovýho neznaji, ale že ať to přivezu a že mi nějakej atest vyrobí.... cca za 30 - 60 tis. :-)))))))) to si můžu koupit novej vlek. :-)))))))

Hele a nedalo by se zajit na STK za prestavbovym technikem a domluvit se s nim? Kdyz to technik na STK schvali, tak by to technikovi na MU melo bejt fuk, ne?

 

U nas mi sdelili, ze pokud to projde pres technika na prestavby, tak je jim to fuk, jak to vypada.

 

Edit: Akorat nektery technici po (pre)stavbe to chteji videt i s lodi, mozna by jim to na MU stacilo. Treba by ti mohli prikazat ze na STK to pujde i s lodi, aby se to zkontrolovalo.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel bych každopádně s lodí.... nemam jí jak sundat. Ale jak jsem psal. když jsem nasčítal všechny poplatky tak jsem se dostal na cca 5 tis. a to bych ještě musel dát něco kámošovi, aby mi napsal, že to svařoval. Taky bych musel spáchat nějakej slušnej výkres, takže podívat se jak se dnaska kreslí strojírenský výkresy...... atd., Půl roku jsem sháněl prohlášení o shodě na nápravu a na čubu. Na slovensku pořád nemohli pochopit co to po nich vlastně chci. Nakonec jsem jim tam poslal vzor, tak to podle něj udělali. Prostě pakárna.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel bych každopádně s lodí.... nemam jí jak sundat. Ale jak jsem psal. když jsem nasčítal všechny poplatky tak jsem se dostal na cca 5 tis. a to bych ještě musel dát něco kámošovi, aby mi napsal, že to svařoval. Taky bych musel spáchat nějakej slušnej výkres, takže podívat se jak se dnaska kreslí strojírenský výkresy...... atd., Půl roku jsem sháněl prohlášení o shodě na nápravu a na čubu. Na slovensku pořád nemohli pochopit co to po nich vlastně chci. Nakonec jsem jim tam poslal vzor, tak to podle něj udělali. Prostě pakárna.

Nějaký vzor výkresu bych Ti mohl poslat dle toho by jsi to přizpůsobil - myslím ten výkres ne stavbu :) . Taky už mám jednu přestavbu za sebou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jedno doporučení:

Použít "vodotěcné"nápravy a nebo k obyčejným dodělat zadní gufero,z původního ložiska sundat oba těsnící kroužky, do víčka náboje přidělat maznici a celý vnitřní prostor vyplnit vhodnou vodě odolnou vazelínou a pravidelně přimazávat!

 

bootcentrum

Tak koukam, ze mame s tema "vodotesnejma" napravama asi vsichni stejne zkusenosti. Jak pise Bootcentrum, takto jsme resili vodotesnost na predchozim vozejku a asi je to jedina moznost jak to trochu ochranit. To zadni gufero jsme dodelavali i do tech vodotesnejch, protoze to jejich moc netesnilo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 months later...

Ahoj,

s tím platem si dej pozor neboť pokud je plaťák definovanej jako přepravník na auta nejedná se už o nákladní vlek a lod na něm véz nesmíš, samo když tě policie mávně tak dobrý ale dlouhodobě je to risk. řešení je aby vlek byl definován jako nákladní a pak je to jedno jestli je to plato nebo pro lod. Mám pro lod Sport Jacht dvou osej a v techničáku mám uvedeno nákladní, takže výhoda, jinak bych krom lodi nesměl vézt nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nesmysl, i autopřepravníky, stejně jako přepravníky lodí mají v techničáku zapsáno: vlek nákladní speciální


Měl jsem oba, jak vlek přímo na loď - ty jsem měl celkem tři, tak vlek na auta (na dvě, 9,3m dlouhej). Mimochodem ten autovlek jsem už prodal, nakonec ho nebudu na oď používat. Ale stejně ten vlek bude loď vozit, prý 12,5m dlouhej trimaran.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...