Přejít na obsah
Plavidla.cz

Technická prohlídka


nach32

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 110
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

Nejlepší přispěvatelé v tomto tématu

no podívat, takový triviálnosti by se snad měly znát?

Jak chce v noci plavat, když nepozná ani to, co plave/neplave proti němu.


Že někdo, teda kdekdo, neví, že loď těžká na záď bude v pomalé plavbě kličkovat i kdyby měl řízení zlatý, to chápu Ale tohle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 years later...

Ahoj,

mam čerstvě po technický. Technik mi vytkl, že mi v deklu motoru chybí hasící průchodky.

V životě jsem nic takovýho neslyšel a ani nečetl. Strejda gůgl taky mlčí.... když nemam představu o čem je řeč.


Víte o tom někdo něco? Máte link o co se to vlastně jedná?

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje technická z úterý:


1) konflikt kvůli tomu že mi hupsnul na loď v bagančatech načež jsem ho slušně poprosil ať vystoupí, zuje se. No dělal obštrukce jako blázen, že na totok není zvyklej a že se jen tak nezouvá.

2) baterky prý nemám trakční páč maj zátky, takže jsem ho ujišťoval že i trakce mají zátky. Tak či onak mám mít baterky v kastlíkách (u mě neproveditelné) a mají mít hadičku na odvětrání někam ven. Moje baterie mají z boku jen otvor a já nikde nenašel něco co se tam namontuje a na co by pak šla hadička. Samosebou baterie musí být gelové. No neznám v okolí nikoho kdo gelovky má.

3) reg. číslo mám mít bílé nebo černé a nemám ho mít líbivým fontem (mám taková šikmá čísla)

4) na záchanném kruhu má být číslo plavidla a světelná bojka

5) LEDka originál Osram, kterou mám ve vrcholovém světle je nepřípustná bo není bílá. Bohužel opravdu bílé LED s paticí T5 neznám, pokud dám klasickou žárovičku světlo je zase žluté

6) V případě výpadku řízení mám mít mechanismus jak ovládat kormidlo. V mém případě mám Z náhon, hydraulické řízení a nedokážu si představit jak ovládat zetko jakkoliv z motorového prostoru

7) samosebou všechny výtoky musí téct do centrálního tanku. Kde to však nechat vycucávat?


Jako ve finále byl technik relativně v pohodě ale mohu říct že jsem nabyl dojmu, že mám široko daleko největší vrak a že by bylo lepší otevřít zátky pod čarou ponoru a potopit to.

PS: kolik platíte za revizi elektřiny? Já dával 2000,-

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nedělám. Ale zase abych jen nenadával. Dělal takhle bububu a bez problémů TP udělal. :)


Každopádně pokuď víte o nějakém bazmegu co se dá strčit do díry do baterky a na to narvat hadička tak sem s tím. Nic jinýho na lodi dodělávat nehodlám.

Upraveno uživatelem Sullaco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel boty musim potvrdit. Sice jsem mu nic neřekl, když jsem viděl kvůli čemu prudil moje předchůdce a jak je z pozice svrchovanosti školil.

Naprosto pominu, že u mě je sorry za to slovo ale kokotina lézt dovnitř. Loď je otevřená bez kajuty a na všechno potřebné je vidět z venku. No stejně mě čeká čistit koberce..... :(


Kdybych měl loď ve stavu jako ty Sullaco, tak bych se taky ozval.

Jinak jsem ale rád, že jsem technickou prošel. :) Takže konec dobrý.....

Spíš jsem chtěl poznamenat, že od poslední technický, kdy přijel člověk, který měl evidentně lodě a vodu rád, tak teď přijel protivnej úředník.

Snad to na plavebce není trend.

Upraveno uživatelem Zdenda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sullaco - Já jsem vždy kupoval plastová kolínka tam co prodávají AKU,jsou v průměru asi 5mm a ty se strčí do odvětrávajícího otvoru na boku v horní části AKU a na ně pak plastovou trubičku,která se dá vyvézt přes nerez průchodku ven z lodě.Existují i T kusy pro napojování více baterek.


bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sullaco - Já jsem vždy kupoval plastová kolínka tam co prodávají AKU,jsou v průměru asi 5mm a ty se strčí do odvětrávajícího otvoru na boku v horní části AKU a na ně pak plastovou trubičku,která se dá vyvézt přes nerez průchodku ven z lodě.Existují i T kusy pro napojování více baterek.

 

bootcentrum

Něco podobného jsem myslel a i hledal ale v žádnym kšeftě s baterkama nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje technická z úterý:

 

1) konflikt kvůli tomu že mi hupsnul na loď v bagančatech načež jsem ho slušně poprosil ať vystoupí, zuje se. No dělal obštrukce jako blázen, že na totok není zvyklej a že se jen tak nezouvá.

2) baterky prý nemám trakční páč maj zátky, takže jsem ho ujišťoval že i trakce mají zátky. Tak či onak mám mít baterky v kastlíkách (u mě neproveditelné) a mají mít hadičku na odvětrání někam ven. Moje baterie mají z boku jen otvor a já nikde nenašel něco co se tam namontuje a na co by pak šla hadička. Samosebou baterie musí být gelové. No neznám v okolí nikoho kdo gelovky má.

3) reg. číslo mám mít bílé nebo černé a nemám ho mít líbivým fontem (mám taková šikmá čísla)

4) na záchanném kruhu má být číslo plavidla a světelná bojka

5) LEDka originál Osram, kterou mám ve vrcholovém světle je nepřípustná bo není bílá. Bohužel opravdu bílé LED s paticí T5 neznám, pokud dám klasickou žárovičku světlo je zase žluté

6) V případě výpadku řízení mám mít mechanismus jak ovládat kormidlo. V mém případě mám Z náhon, hydraulické řízení a nedokážu si představit jak ovládat zetko jakkoliv z motorového prostoru

7) samosebou všechny výtoky musí téct do centrálního tanku. Kde to však nechat vycucávat?

 

Jako ve finále byl technik relativně v pohodě ale mohu říct že jsem nabyl dojmu, že mám široko daleko největší vrak a že by bylo lepší otevřít zátky pod čarou ponoru a potopit to.

PS: kolik platíte za revizi elektřiny? Já dával 2000,-

add 1) Kontrolující technik skutečně není povinen se při vstupu na plavidlo zouvat. Lze jej však požádat, aby si očistil boty o nabídnutou rohožku nebo lze položit nějaké hadry, aby po nich mohl šlapat.

add 2) Baterie mají být řádně upevněny k základu nebo mají být v akumulátorové skříni. Baterie tedy nemusí být nutně v kastlíku. Odvětrání je nutné, pokud se mohou uvolňovat akumulátorové plyny.

add 3) Poznávací znaky mají být kontrastní barvou proti podkladu, tmavé na světlém podkladu, světlé na tmavém. Nemusí to být zrovna černá nebo bílá barva. Je předepsána výška písma latinkou min 10 cm, tloušťka by měla být úměrná výšce. Font písma by měl zajistit dobrou čitelnost i na větší vzdálenost.

add 4) Záchranný kruh by měl být označen poznávacími znaky plavidla. Když jej ztratíš, třeba ho někdo vrátí. Na plavidle kategorie "C" by měl být jeden záchranný kruh s bójkou.

add 5) V návěstních svítilnách se již běžně používají ledky. Musí však být zajištěna dostatečná viditelnost signálního světla, tedy jeho intenzita. V případě bílého světla je to 2 NM.

add 6) Plavidlo s jedním hnacím motorem vybavené dálkově ovládaným kormidelním zařízením má mít nouzové prostředky k řízení plavidla při snížené rychlosti. Což může být například plovoucí kotva.

add 7) S odebíráním odpadních vod z plavidel je bohužel u nás dosti problém. Fekálka asi hned tak někam nepřijede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Saturnine,


1) je mi jedno jestli je povinnen či nikoliv, já se do lodě zouvám a v botech mi tam nikdo nepoleze. Možná Policie až mě půjde zatknout :) Slušně jsem požádal, poprosil, naštěstí vyhověl, jinak by byl konec TP a jel bych loď přihlásit do Holandska. Myslím, že když je vidět, že jde o opravdu čistý interiér, zutí bot není u normálního jedince problém.

2) upevněny jsou, mají i vlastní rám, doposud jsem nikde nenalezl něco, co lze koupit, vrazit to baterce do díry a nasadit hadičku

3) Myslel jsem si to ale nechtěl se hádat

4) V pohodě, kruh označím a koupím boji

5) Je tam vysoce svítivá LED originál OSRAM za 500,- žádný čínský šmejd. Bohužel jak jsem psal, všichni víte že tzv. bílá LED svítí s nádechem do modra.

6) Jo, mám přídavný 5HP motor, zajímalo mne zařízení, které mají prý nové lodě se Z náhonem

7) Bohužel, taky mi to přijde nechutný ale co mám dělat? Holt si plavci v Brné v neděli vždy pošušňávají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...