Anachy Zveřejněno 8. Říjen 2012 Sdílet Zveřejněno 8. Říjen 2012 Prosím o radu, na původním motoru jsem měl tento alternátor a zapojen byl jedním silným kabelem na plus a druhým slabým , dle kabelového svazku to jde někam na kostru ? viz foto alternátoru - výstupy : http://img12.rajce.idnes.cz/d1202/7/7204/7204079_eba0adaf7b3e3287a5b4c5f8e980dd29/images/IMG_1815.jpg?ver=2 na motoru který budu osazovat je ale alternátor s těmito výstupy a vůbec si nejsme jist co kam mám zapojit kromě tedy toho silného plusového vodiče, jestli musím provést propojení přes nějaké relátko nebo jak? http://img12.rajce.idnes.cz/d1202/7/7204/7204079_eba0adaf7b3e3287a5b4c5f8e980dd29/images/IMG_1816.jpg?ver=2 Každá rada dobrá !! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 9. Říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. Říjen 2012 Tak jsem se snažil trochu pátrat a našel jsem nějaké údaje týkající se alternátoru který potřebuji zapojit. Je to alternátor značky nissan , má tři výstupy a to :B+ - výstup pro 12VD+ - výstup pro kontrolku a W - což uvádějí jako výstup pro otáčkoměr u dieselových motorů bez řídící jednotky (výstup ze středu statorového vinutí)Takže co se týče zapojení je mi jasné kam připojím kabel 12V - v kabelovém svazku červeno bíly.Otázkou pro mne zůstává jestli je nutné zapojovat nějak i kontakty D+ a W. Na původní alternátoru byl zapojen kabel 12V červeno bíly z kabelového svazku a slabý černý který pokračuje do kabelového svazku a je propojen na kostru.Někde na netu jsem "zavadil" o diskuzi kde byl výstup W propojen na kostru - což mi nepřijde jako OK. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bahno Odesláno 9. Říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. Říjen 2012 D+ spis jo. Nektery regulatory pouzivaj tu zarovku nejenom jako indikator, ale i jako referenci, takze bez ni nedobijej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 9. Říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. Říjen 2012 D+ spis jo. Nektery regulatory pouzivaj tu zarovku nejenom jako indikator, ale i jako referenci, takze bez ni nedobijej.je pravda ze v původním kabelovém svazku nejaká žárovka zapojená byla, já na pristrjovce mám jen budík pro dobíjení ale bez jakékoliv svetelné indikace Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 9. Říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. Říjen 2012 D+ je na kontrolku dobíjení, přes kterou je taky altík buzenej. Tedy to je nutnost. žárovka spoň 2W, jinak začne dobíjet až při vyšších otáčkách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 10. Říjen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. Říjen 2012 Všem děkuji, hlavně Jardovi B. se kterým jsem včera mluvil i osobně a vše mi podrobně vysvětlil, D+ jak je výše zmíněno na kontrolku dobíjení - odizolovanou a napojenou druhým kontaktem na proud od klíčku zapalování. Snad jsem to vyjádřil správně, případně mě klidně opravte radši budu za blbce než abych něco spálil :) . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se