PavelP Zveřejněno 17. října Sdílet Zveřejněno 17. října Jsem úplný začátečník, proto se chci zeptat zkušených, kolik litrů nemrznoucí kapaliny budu potřebovat na zazimování motoru Volvo penta 3,0? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP Odesláno 22. října Autor Sdílet Odesláno 22. října V 17. 10. 2024 at 13:55, PavelP napsal: Jsem úplný začátečník, proto se chci zeptat zkušených, kolik litrů nemrznoucí kapaliny budu potřebovat na zazimování motoru Volvo penta 3,0? Nikdo neporadí??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 22. října Sdílet Odesláno 22. října A to máš kam? Do vnějšího okruhu? Nebo to nemá dva okruhy? Čerpadlo venkovní vody je kde? V noze nebo na motoru? Když nemám zdání, jak je ten aparát chlazenej, těžko radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP Odesláno 24. října Autor Sdílet Odesláno 24. října Jsem začátečník, koupili jsme člun Starcraft s motorem VOLVO PENTA 3.0 r.v. 2005. K lodi nebyl žádný manuál. Z netu jsem si stáhl nějaký manuál k motoru v angličtině. Jestli jsem to správně pochopil, tak čerpadlo je asi na motoru. Předpokládal jsem, že tady budou lidé, kteří motor Volvo penta 3.0 mají a znají ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 24. října Sdílet Odesláno 24. října (upraveno) V tom manuálu je dobře popsáno kde co rozebrat a které vypouštěcí šrouby povolit, vyndat. Hlavně nezapomenout vypustit výfukové sběrače. Jen samotné vypláchnutí fridexem, bez předchozího vypuštění celého systému, bych nebral jako dostatečné, protože při zavřeném termostatu není žádná jistota, že se vypláchne blok komplet. Pokud bys to chtěl propláchnout předem, měl by stačit kýbl nasátej hadicí od čerpadla. Pak stejně všechno vypustit. Upraveno 24. října uživatelem david Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP Odesláno 25. října Autor Sdílet Odesláno 25. října před 9 hodinami, david napsal: V tom manuálu je dobře popsáno kde co rozebrat a které vypouštěcí šrouby povolit, vyndat. Hlavně nezapomenout vypustit výfukové sběrače. Jen samotné vypláchnutí fridexem, bez předchozího vypuštění celého systému, bych nebral jako dostatečné, protože při zavřeném termostatu není žádná jistota, že se vypláchne blok komplet. Pokud bys to chtěl propláchnout předem, měl by stačit kýbl nasátej hadicí od čerpadla. Pak stejně všechno vypustit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP Odesláno 25. října Autor Sdílet Odesláno 25. října Dá se postupovat podle tohoto videa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 25. října Sdílet Odesláno 25. října Nevím a nehodlám to kontrolovat. V tom angl manuálu je jasnej postup step by step i s obrázkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října V 25. 10. 2024 at 7:54, PavelP napsal: Dá se postupovat podle tohoto videa? Měl jsem 3.0 Mercruiser. Koukám, že jsou ty motory dost podobné. Za mě je postup OK. Já jsem jen nevypouštěl vodu pod motor, protože mi to přijde jako prasečina. Rozhodně bych tam nevypouštěl fridex z proplachu, aby mi to pak celé léto smrdělo. Taky jsem nedělal proplach, ale po vypuštění vody jsem do motoru nalil směs fridexu. Vedou se kolem toho diskuze zda zalejt, nebo ne. U mě zvítězila myšlenka, že co je pod vodou, to nekoroduje. Po zalití motoru jsem ještě motor nastartoval a stříkal konzervační olej do karbece dokud motor nechcípnul. Jestli máš v noze impeller, tak je potřeba před nastartováním buď nohu sundat, nebo dát na jaře nový impeller. Prý se chodem na sucho spálí. Mě se za tu chvilku nikdy nespálil, ale správně prostě na sucho běžet nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelH Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října Nebylo by lepší motor startovat ještě před vypuštěním vody s nasazenýma a ušima? Škoda si kurvit impeler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 31. října Sdílet Odesláno 31. října před 1 hodinou, karelH napsal: Má pumpu na motoru. Stačí sací hadici strčit do kýblu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP Odesláno 1. listopadu Autor Sdílet Odesláno 1. listopadu Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Myš Odesláno 5. listopadu Sdílet Odesláno 5. listopadu Ahoj, není lepší svěřit zazimování motoru profíkům, relativně za pár kaček, než riskovat fatální poškození bloku nebo hlavy motoru? Já, když si nejsem fakt jistý postupem, raději to svěřím těm způsobilým😁 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.