Přejít na obsah
Plavidla.cz

Prives Brenderup


tomas80

Doporučené příspěvky

Nazdar kamaradi. Jelikoz si jiz mohu dovolit ten luxus za autem tahat prives o celkove hmotnosti 3500 kg, zacal jsem uvazovat o prestavbe stavajiciho vozejku. Mam doma jiz par nabidek a musim rici, ze cena prestavby neni nijak extra zajimava.

Proc to ale pisu. Pred casem jsem zde na foru zahledl nabidku spolecnosti auto-boot.cz , ktera nabizela a jeste nabizi novy prives me vahove kategorie od spolecnosti Thule, pripadne Brenderup ( rekl bych, ze je to prakticky to same) za relativne prijatelnou cenu. Jedna se o tento prives: http://www.brenderup.de/bootsanh%C3%A4nger/produkte.aspx?ProductID=29338P&PID=810

Nemate s tim privesem nekdo zkusenosti? Docela se na strankach hodne holedbaj, jak to nemaj vychytany, tak by mne to docela zajimalo, zda je tomu opravdu tak a nebo je ta zadni naklapeci rampa jenom zdroj pripadnych problemu.

Tady jeste video:

Diky za pripadny info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 weeks later...
Mám od Thule jednonápravový přívěs 1300kg. Kupoval jsem ho na Slovensku, vyšlo to o dost levněji. Vyrobené to je asi v Polsku. Kvalita slušná. Je to docela pevné, i když je jen montovaný. Rolny jsem musel dost upravovat, ty původní měly nevhodný tvar. Jsem s ním spokojený.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, diky za info. Samozrejme ze rolny jsou samostatnou otazkou. Asi nejde udelat naprosto univerzalni vozejk na vsechny lode. Kazdopadne jsem sondoval a v nemecku vyjde asi na stejno jako u nas, i kdyz ve vetsine pripadu spis draz, pravdou je, ze v zemi vyrobce, tedy v Polsku vyjde levneji. Zatim se mi ale nepodarilo sehnat blizsiho prodejce jak ve Varsave, takze to se mi zase moc setrit nechce :), Respektive polovina usporenych penez by padla na ukor pohonych hmot a pak uz ta uspora neni zas tak zajimava, aby pro to clovek letel takovou dalku. Nicmene u nas vychazi nejlevneji primo u oficialniho zastoupeni pro CR a jelikoz pristi rok budou mit otevrenou dalsi prodejnu, ktera je shodou okolnosti od nas co by kamenem dohodil a zbytek dobehl a to myslim skoro doslova :), tak nemam co resit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 year later...

Oživím otázku,jaký je rozdíl mezi přívěsem Thule a Brenderup ?Chci vozík s brzdou na 1500kg a našel jsem nabídku,která je zajímavá oproti konkurenci, je to teda Thule nebo Brenderup a nebo to je to samé ?

http://www.obchod-brenderup.cz/thule-voziky-cz/eshop/1-1-Privesne-voziky/3-2-Lodni-privesy/5/479-Lodni-prives-Thule-8220B-1500-kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám prakticky ten samý, jen na celkovou hmotnost 1300kg a nemám tam tu kyvnou zadní příčku. Je kupovaný na Slovensku, v techničáku má napsáno Thule, vyrobený byl v Polsku a je na něm samolepa Brenderup i Thule. :-)

Aha,tak to je jak jsem si myslel.Kde jsi ho kupoval na Slovensku ,nemáš nějaký odkaz,je to tam levnější jak v tom mém odkazu co jsem dal ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 59tis za polskej vlek 1,5t, za 61tis máš německej taky 1,5t, takže ty ceny mi přijdou + - stejný. Akorát bych u bržděnýho vleku na loď trval na nápravě a brzdě knott - ty narozdíl od al-ko brzděj s ruční brzdou i dozadu, což je velká výhoda.

Dovolím si ti oponovat.Brzdy od AL-KO brzděj úplně stejně!! Záleží jak to máš vše seřízené,ale AL_KO jsou o mnoho a mnoho kvalitnější a nemůže se nikdy stát,že se ti utrhnou silentbloky a rameno se ti protočí a ty skončíš na místě nepojízdný,kolo vražené v blatníku!Tudíš žádné Knotty ale jedině AL-KO!! Nejsem žádný placený agent AL-KO ale je to pravda,nebot mohu porovnat tyto vleky s kterými ke mne jezdějí zákazníci a vidím jak jednotlivé vleky vypadají!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bootcentrum: Uz jsi nekdy videl lodni vlek od sportjachtu? V nabídce je mají, ale v zivote jsem ho nevidel, nebo o tom aspoň nevim.

Sice nevím kam tím míříš,ale viděl jsem jich několik,ale v době kdy jsi asi byl ještě v kočárku.Ale tehdy byly první nápravy gum.odpružením CS výroby a dle toho to taky vypadalo,každá náprava jinak pružila,preskaly jekly v kterých byly polonápravy uloženy atd.A pokud vím tak po pádu Komunismu začal Sportjacht používat kolové jednotky Knott a AL-KO a nápravy si dělaly dál sami.Jak je to dnes-nemám zdání!Již 20 let ale porovnávám nápravy a nájezdovky Knott a AL-KO případně dalších drobných výrobců,ale ty zdaleka nedosahují kvalit prvních dvou uvedených!

 

bootcentrum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kocarku jsem uz asi nebyl. Jestli se nepletu, tak tyhle klikovy napravy delal Sportjacht nekdy od roku 83. Mam na vleku napravu z roku 85, pruzi i po letech paradne a dotedka s ni nebyl jedinej problém.


Ale ja mel spis namysli vleky třeba 10 let stary.... Ta firma porad existuje a funguje, jenom nevim co je zivi.


I když teda... nebrzdenej do 750kg na dvou nápravách s malejma koleckama bych rad mel doma, to je takovej exot ze by to stalo za hrich.

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha,tak to je jak jsem si myslel.Kde jsi ho kupoval na Slovensku ,nemáš nějaký odkaz,je to tam levnější jak v tom mém odkazu co jsem dal ?

Kupoval jsem ho tady:

http://taznezariadenia.sk/sk/586-prepravniky-lodi

Tenkrát měli akci a tak jsem hodně ušetřil. Dnes mi to připadá stejné s tím, na co jsi odkazoval Ty. Tenkrát po mně chtěli na registru při přihlášení dovozovou technickou prohlídku, tak s tím je taky třeba počítat, bylo to tuším více jak 2 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha,tak to je jak jsem si myslel.Kde jsi ho kupoval na Slovensku ,nemáš nějaký odkaz,je to tam levnější jak v tom mém odkazu co jsem dal ?

Kupoval jsem ho tady:

http://taznezariadenia.sk/sk/586-prepravniky-lodi

Tenkrát měli akci a tak jsem hodně ušetřil. Dnes mi to připadá stejné s tím, na co jsi odkazoval Ty. Tenkrát po mně chtěli na registru při přihlášení dovozovou technickou prohlídku, tak s tím je taky

třeba počítat, bylo to tuším více jak 2 tis.

Tak to se opravdu nevyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jiné nápravy než Knott a AL-KO nejsou v čR homologovány tedy není možné postavit vlek z jiných komponent než od zmiňovaných výrobců. Jinak oba systémy jsou totožné tedy jakmile couvnete, tak se brzdy odepnou. Toto také požadavek EU na brzděné nápravy jiný systém použít nelze. Bavím se samozžejmě a aktuální situaci a ne o tom co bylo před 20 lety.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal,chci kupovat ten přívěs o celkové váze 1500Kg a proto sháním veškeré informace.Od jistého prodejce jsem se dozvěděl,že je přestal nabízet z důvodů častých reklamací od zákazníků,že se pronášej od doby kdy používají nosný otevřený profil ve tvau U a né uzavřený.Je to pravda nebo lež.Osobně jsem zatím nenašel čas se k nějakému prodejci vypravit.Mám to dost z ruky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám verzi 1300kg a je celý z obdélníkových jeklů. Je vyrobený před třemi roky.

Okamžitou hmotnost s lodí mám asi 1t a tak jsem z přívěsu sundal výztužné nosníky (u origo verze na 1000kg nejsou), abych nevozil zbytečné železo. Bez výztuží jsou podélné nosníky mírně prohnuté. Po odlehčení se narovnají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má to svojí logiku. Nevozím na něm zdaleka plné zatížení a tak nemusí být tak bytelný. Na mojí váhu lodě se běžně používají přívěsy s podélníky stejného průřezu bez dalších výztuh. Na druhou stranu je pravda, že prohýbání přívěsu lodi nesvědčí a už dávno jsem si říkal, že tam ty výztuhy vrátím, jenže se tam nedají dát, když je loď na přívěsu a tak se mi to zatím nechtělo řešit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 weeks later...
Co se týče přívěsu Brenderup, resp. Thule, tak pro upřesnění je to asi takhle. Sám tento přívěs vlastním, model 8118B a jsem s ním spokojený. Výrobcem je Thule Trailers a prodává se pod obchodním označením Brenderup. Thule koupilo dánského výrobce, který byl na pokraji krachu, ale jméno zachovali Brenderup. Je sice pravda, že se přívěs vyrábí v Polsku, ale majitel je švédský. Je to asi to samé, jako že Adidas je neměcký a vyrábí se v číně. Jinak s přívěsem jsem spokojený, ale to si už musí každý zhodnotit sám. Stejně je všechno jen o dílech, buď je to Knott nebo Alko a rozdíl je minimální. Taky jsou to němci, ale kde vyrábějí, nevím, možná Rumunsko, Maďarsko.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 7 months later...
Ahoj, dovolím si oživit znovu toto téma. Chci koupit tento vlek Thule s celkovou hmotnosti 3500kg. Máte už s tímto vlekem někdo zkušenosti? Jedná se mi hlavně o to, zda bude opravdu tak jednoduché bez zajetí do vody na něj vytáhnout mou loď - 2500kg a 7,5m délky. Případně pokud máte někdo zkušenost s jeho nastavením, ale to uz bude asi na každou loď jinak. Díky předem za názory a rady.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...