Fany1000 Odesláno 1. Říjen 2012 Sdílet Odesláno 1. Říjen 2012 Jo a amici maj malinko vetsi kouli myslim ze 51 a my mame 50 takze pokud ta zehlicka neni uplne ve forme mohlo by ti to kazdopadne nekde vystrelit. Co se tyce naprav ano hydraulicky brzdene nejsou u nas povolene , a uprime pokud nejsi trouba nova naprava u knottu se da kolem 8 tis a zehlicka za 4 pak to prihlasis jako novou stavbu a hlavne kdyz se neco nekdy stane ,nejakej tukanec nebo neco vetsiho , budes v klidu nez s nacerno prihlasenou napravou a zehlickou co je jina nez standart a ver tomu ze pojistavna ti pak akorat nakope a to za to nestoji ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitous6 Odesláno 13. Červen 2013 Sdílet Odesláno 13. Červen 2013 pokud jsi si přivezl loď sám tak potřebuje CE certifikaci, kterou ti například vystaví Davle Marina - ale cena je poměrně vysoká kolem 30tis. Jinak vlek musíš přestavět (náprava, brzda, kola, světla) a přihlásit to jako stavbu. Pokud jsi trochu zručný tak to zvládneš sám. MEDD za to chce kolem 40tis. bez DPH, dá se to zvládnout něco přes 30tis i s dph. Pokud chceš můžu ti poslat více detailů, přestavbu jsem absolvoval sám a loď mám téměř stejnou jako ty. Jinak pokud má někdo přihlášený vlek na origo amerických nápravách, tak je to nějaká levá a pokud by se něco stalo, tak bude problém. Americké firmy nemají EU homologaci, což je logické a proto není možné tyto vleky v EU používat a tedy ani ofiko přihlásit.Ahoj, potreboval bych nejake zkusenosti s prestavbou vleku. U meho z USA mi zacaly tect prasatka a ceka me tedy asi prestavba. Diky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se