Anachy Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Hele sullaco jsem si myslel, ze si tady tak nejak vsichni tykame :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Vzdyt jo, mluvim ale k vam oboum :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Kdysi jsem někde četl povídání od nějakýho automobilovýho závodníka. Popisoval tam do jakejch motorů se to dá lejt a za jakých podmínek.Už si to moc nepamatuju. Popisoval to tam od směsí 1:1 až po čistej E85. Výhody a nevýhody + úpravy, který je potřeba provést. Pamatuju si hlavně to, že se to moc nehodí do současných moderních "ošizených" motorů. Taky to údajně vadilo těsněním v palivový soustavě. Psal tam, že on sám to léta s úspěchem používá ve svý oktávce první generace s litinovym motorem. Používá směs 1:1 tušim bez úprav bohatosti. Motor se prej uchladí. U novějších motorů je snad potřeba zvýšit bohatost směsi, aby se to uchladilo.Vzal jsem si z toho, že u těch našich vestavěnejch mohutnejch karbecovek vůbec neni co řešit. S bohatostí směsi je potřeba nějak víc hejbat jen při použití čistýho (nebo téměř čistýho) E85.Laicky si myslim, že Anachy motor rozhodně nezničí!!! Maximálně mu to za pár let sežere palivovou pumpu a tesnění v karbecu. Ale i to je prý diskutabilní. Záleží na tom z čeho je to vyrobený. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Hele dík za podporu :) Jinak pumpu mam elektrickou novou a karbec jsem celej pretesnoval novým tesnením.A vzdy asi budu, pokud tedy budu na to plout tak davat smes 1 : 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Minulej tejden jsem kupoval membranove tesneni, protoze jsem potreboval utesnit vyvod z nadrze na lodi. Nicmene s panem jsem se zakecal a on mi povidal, ze dneska uz je ta pryz v tom tesneni na benzin o necem jinym, protoze diky tem vsem srackam co do toho benzinu dneska lejou je agresivnejsi a vic zere tesneni. Mam obavy, ze smes s ethanolem na tom nebude s tou agresivitou o moc hur. Tedy pokud vydrzi tesneni na klasickej benzin, tak na toto take. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jbenda Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Take jsem to zkusil Do 50l benu jen 10l E85.Zda se že to jede lepe než na čistej ben. a nebo se jen pročistil paliv.system. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxik1958 Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Co by to udělalo v dvoutaktu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 David v prvním příspěvku píše, že to zkoušel do 9,9Hp dvoutaktu evinrude a že šlapal v pohodě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Take jsem to zkusil Do 50l benu jen 10l E85.Zda se že to jede lepe než na čistej ben. a nebo se jen pročistil paliv.system.přeci jen těch 107 oktanu proti 95 by mělo být trochu znát Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sullaco Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 No nevim, co se pohybuju kolem motorek tak aby motor vyuzil vysokooktanove palivo tak musi mit jiny kompresni pomer atd, tudiz zelvi power a jine je uplna zbytecnost co se tyka navyseni vykonu atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaXt Odesláno 20. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 20. Srpen 2013 Trochu přisypu.Myslím, že na ethanol jezdí plochodrážníci.Já jsem kdysi prodělal podobnou anabázy s řepkovou naftou. Jeden čas byla levná tak se vyplatila.Nejprve jsem jí zkusil do starší avie po najetí cca 30tisíc jsem jí lil do nové avie. No a několik let jsem jí v pohodě lil do oktávky a scénika. Měli jste slyšet ty kecy mechaniků když jsem přijel se scénikem na garančku. Oktávka najela 245tisíc – na motoru nebyla jediná závada, scénic 190tisíc taky bez problému. Abych to neprodlužoval nakonec jezdila celá doprava na řepku! Renault Magnum na ní nalítal cca 500tisíc, do prodeje šel při 1,35mil! Pak na řepku hodili daň a už se to nevyplatilo. Používání řepky mělo svoje pravidla.1. Když auto odstavím na víc jak 7dnů přetankovat na čistou naftu – jinak se oddělí řepkový olej a je z toho pěkný lep – toto byl největší problém - než jsme na to přišli.2. řepka rozpouští sajrat v nádrži je nutné z počátku častěji měnit filtr.Tak si myslím, že karbecový motor je v pohodě i bez úprav. Na našich vodách stejně většinou jedeš pijánko tak nějaké přehřátí spalovacího prostoru bych asi neřešil. Kamarád koupil přestavbový kit na své VW už má najeto cca 10tisíc a dobrý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 21. Srpen 2013 Sdílet Odesláno 21. Srpen 2013 Jo jako první jsem to nalil do 4t sekačky na travu - taky jí to chutnalo :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 19. Září 2013 Sdílet Odesláno 19. Září 2013 Tady zase neco do pranicehttp://www.impexta.com/cz/index.php?ID=pohon_E85&menu=6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viky_cz Odesláno 19. Září 2013 Sdílet Odesláno 19. Září 2013 Charliehaj: Styd se, pises jak tatar, to si to nemuzes po sobe aspon precist? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charliehaj Odesláno 20. Září 2013 Sdílet Odesláno 20. Září 2013 (upraveno) Charliehaj: Styd se, pises jak tatar, to si to nemuzes po sobe aspon precist?Omlouvám se psal jsem to rychle Upraveno 20. Září 2013 uživatelem Charliehaj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cirus1 Odesláno 15. Říjen 2013 Sdílet Odesláno 15. Říjen 2013 Panove naprosto zakladni problem je predzapal.Jasne ze chuda smes a dalsi ,,detaily,, ale spatnej predzapal je to prvni co vam motor zlikviduje(4 takt).Jde o to ze etanol ma delsi dobu horeni nez benzin,z toho duvodu pri pouziti etanolu do motoru kterej je nadstavenej na benzin dochazi k otevreni vyfukovych ventilu jeste pocas horeni zmesi.Nasledky jsou fatalni...v nejlepsim pripade podpaleny ventily ale casteji dojde k popraskani sedel ventilu zarem.Praskle sedla muzou spadnout do valcu(a taky tam casto konci) .Co pak spusoby tyhle kousky kovu v motoru vam opravdu nepreji videt!Ano etanol lze u vetsiny motoru pouzit,ale neni to jen tak...je potreba motor na to nadstavit.U motoru s rozdelovacem a karburatorem to lze pomerne jednoduse...ale bez toho nadstaveni neni otazka jestli dojde k destrukci motoru ale kdy...nekdy to muze docela trvat.Spotrebu pocitejte tak o 30% vyssi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se