Přejít na obsah
Plavidla.cz

Motor Johnson 30, prosím radu, jaký oleje, jaký benzín, apod.


Doporučené příspěvky

Zdravím,

koupil jsem si člun a mám tam motor Johnson 30, jelikož jsem začátečník tak prosím o rady kam se co lije, hlavně na jaký benzín to jede? Dvoutakt čtyřtakt? Normálně naturál? Speciál mix? Kam se leje olej na namazání nohy? Jaký se má použít motorový olej?


Děkuji moc za každou radu, chci koncem července vyrazit a potřebuji všechny náplně vyměnit a doplnit.


Když tak pavel76@seznam.cz nebo 777 611 547


Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obavam se, ze budes mit jeste trochu starosti, abys s tim mohl legalne na vodu. Pro zacatek bys mohl nahodit aspon fotku, odkaz nebo nejaky typovy oznaceni, at vime o cem to je.

Je to normálně registrovaná loď, večer vyfotím a dám to sem. Koupil jsem to na podzim a chci to dát dohromady, bohužel o lodních motorech toho moc nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno zaklad je dobrej :). Musis si fotku nejdrive ulozit nekam na net. Dobra je treba www.galerie.cz . Pak si zkopirujes adresu fotky a vlozis ji sem mezi ty dva tagy img tedy:

www%20adresa%20tve%20fotky a je to.

Fotku je dobre na net ukladat v rozumne rozliseni, aby zde pak nebyla moc velika. Ja vetsinou davam sirku 640 px a vysku zamknu aby se zmenila automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi z toho vylejza tohle:

 

http://nd05.jxs.cz/239/092/2a69d0fb37_86915867_v1.jpg?1341864902

 

Vidite to nekdo?

 

A tohle?

 

http://nd05.jxs.cz/772/894/c30dd6b71b_86915857_v1.jpg?1341864841

 

Jinak to teda docela dost pripomina muj dvoutaktni Johnson 25. Jenom jestli to puvodni majitel neprodaval kvuli stari motoru...

Upraveno uživatelem viky_cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak to teda docela dost pripomina muj dvoutaktni Johnson 25. Jenom jestli to puvodni majitel neprodaval kvuli stari motoru...

To nevím proč to prodal, motor je plně funkční. Jen chci vědět jakej benzín nalít a kde se mění převodový olej. Prosím o radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud tam nalejes natural, tak tim rozhodne nic nezkazis. Rekl bych, ze oddelene mazani asi nemas, poznas podle nadrzky na olej u motoru. Pokud tam nic takoveho neni, tak to bude jezdit na mix benzinu s olejem.

Co se vymeny prevodoveho oleje tyce, tak dole na noze u ostruhy, je jeden sroub. Nad vrtuli je z boku druhej sroub - kontrolni. Tento vysroubuj a pak vysroubuj ten spodni sroub a tim vypustis olej z prevodovky. Opacnym postupem zase prevodovku naplnis. Bud prodavaj plnicku na olej, nebo specialni tuby, kterou nasroubujes do spodniho otvoru a zacnes tam tlacit olej. Kdyz ti zacne vytekat hornim kontrolnim otvorem mas naplneno. Zasroubuj horni sroub, sundej plnicku nebo tubu ze spodniho sroubu, ucpi prstem, aby ti neuteklo moc oleje a zasroubuj sroubem. Timto mas vymeneno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na Johnson uz moc veci nesezenes-snad se uz prestal vyrabet? pry to melo neco spolecneho se Suzuki? na tu maji dost v C.Budejovicich-pripadne Praha-Veslarsky ostrov-kdyz to tady prohledas nedavno tady byl odkaz na tel.-taky Johnson(civka)

jinak ten motor ma registraci?mladší 25 let?to byl asi ten duvod prodeje

Upraveno uživatelem packa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protoze maji vestaveny motory. Tam ti projde i starej motor. Na zavesny je ale limit 25 let. Stari motoru se pozna podle typovyho znaceni nebo stitku. Jestli mas technickou do 2015, tak nebude asi starsi nez 1990. :) V zahranici ale tech 25 let neplati, takze kdyztak je tu jeste pozdejc moznost registrace jinde.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiz se to tu probiralo mnohokrat. Je to bohuzel jen a pouze o tom, ze banda nenazrancu s dlouhejma prstama chce mit stale zajisten prodej a tak si prosadej takovej zakon jako je toto. Jedina rada je, pokud ti projde motor 25 rokem, tak jej preregistrovat do zahranici, kde tato stupidita neplati. Pak s nim tady muzes jezdit do aleluja :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rok výroby motoru by měl bejt zapsanej v lodním osvědčení. Na technickou si půjčit jinej motor, to je pěknej nesmysl, na SPS nejsou blbý úředníci, ale lidi co se vyznají (aspoň takovou mám zkušenost z Prahy), kontolují štítky, jestli sedí čísla, případně i na jiných prvkách na motoru (mrazovky a jiné díly kde je číslo vyraženo), atd.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...