janzav Zveřejněno 2. Červenec 2012 Sdílet Zveřejněno 2. Červenec 2012 Zdravim všechny. Po cca 3 letech jsem se dostal ke sprovoznění lodi Bayliner 2255 siera po svém otci. Bohužel jsem zjistil že po nastartování a zahřáti mi teče voda do motoru a stává se z toho šlehačka. Shání tedy jiný motor. Můžete mi poradit kde motor sehnat a nebo zda se mám pouštět do nějaké repase? Popřípadě jaké jsou možnosti opravy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachy Odesláno 3. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 Ahoj, motor seženeš - jen je to o penězích, v srn jsou nové nebo po repasi 4,3 mezi 3,5-9 t e, třeba jako tohle http://www.ebay.de/itm/Mercruiser-4-3-TKS-fur-Alpha-/330745727547?pt=Bootsteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4d01fb4a3b#ht_500wt_1180. Jsou firmy které ti jej tam dovezou i s usa za 200 e. Nový u nás lze koupit např. zde http://czmarine.eshop-zdarma.cz/index.php?category_id=29 . Zkus tady u nas Bootcentrum, odkaz na něj http://www.lodnicentrum.net/ ten nabízí starší motory. A pokud Ti jde voda do motoru záleží na tom kudy - muže to být jen vyrezle mezi sacím a výfukovým potrubím což lze zabrousit a osadit nové těsnění, že by to bylo mezi blokem a hlavou to mi nepřijde pravděpodobné. Pokud ten motor delší dobu stál spíše to vypadá na to sací a výfukové potrubí. Když to rozhodíš nic nezkazíš ale pokud nejsi motorář, zkus se poptat třeba Ti v Bootcentru prohlédne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 3. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 když šlehačka, tak těsnění výfuku určitě neéénejspíš olejový chladič, pak možná mrazovky na hlavě pod ventildeklem, těsnění pod hlavou - nepravděpodobné, nebo prorezlá vložka. víc možností tak nějak není. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 3. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 myslím, že Davle marína nabízí nový polomotor 4,3 za 99 000?- Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas80 Odesláno 3. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 Muzou bejt jeste praskle hlavy a voda jit do oleje pres pisty jako jsem to mel ja, ale to by jsi nenastartoval, respektive by jsi to poznal pri startovani. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 3. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 pro JANZAV - vypadá to,že mi nevěříš,když jsem ti podával na Slapech,po shlédnutí tvého zašlehačkovaného"motoru,informace o tom,že když ti teče z vnějších stran výfukového potrubí rovněž voda a že když jsou vyražené mrazovky,že motor má i roztrhaný blok od mrazu,protože nebyl zazimován!!! proto ta všechna voda a emulze v motoru a všude kolem. Nabízel jsem ti dobrý jiný motor za 40000,- plus další potřebné dílyza tvoje poškozené příšlušenství .Ted jsem vykoupil protiůčtem jeden plně pojízdný,22 stop dlouhý Cudy kabin a mohu ti ho nabídnout protiůčtem za tvoji poškozenou lod,když jsi říkal,že nemáš peníze na její renovaci.Bližší info najdeš na LODE.cz v sekci motorové čluny PYTHON 22.Telefon na tebe nemám proto volím tento způsob komunikace!Bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janzav Odesláno 3. Červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 Mockrát děkuji za nápady a rady. Posháněl jsem si k motoru schémata a nejsem žádný velký motorář, ale motor u auta nebo motorky si dokážu opravit. U lodního motoru to bude podobné až na chlazení. Pokusím se podívat na protizámrzové zátky pod ventil výkem, a projdu motor kousek po kousku. Pokud neobjevým závadu nebo její řešení tak se obrátím na bootcentrum a poradím se co a jak a popřípadě zakoupím motor, který mi nabízíte. To vše si povíme po víkendu. Celkovou renovaci lodě bych provedl přes zimu a letos bych se rád ještě projel. Variantu člunu protiúčtem bychom probrali osobně na Slapech pokud budete v maríně, jinak za vámi budu muset doplavat :). Vím že nejjednoduší a nejlepší je dát vám loď opravit, bohužel však mám omezený rozpočet a na celkovou opravu od Vás nebudu mít dostatek financí. Jinak kontakt na mě je 608 801 801. Pokud vás cokoli napadne dejte mi prosím radu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janzav Odesláno 3. Červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. Červenec 2012 Jinak motor jsem dal na vodu a normálně běžel než jsem zjistil že je vypadlá mrazová zátka pod silentblokem motoru, poté jsem ji opravil a teprve pak mi vnikla voda do oleje takže těsnění pod hlavou bude ok, a co jsem zjistil tak u motoru celou zimu byl malý přímotop takže varianta prasklého bloku by také nemusela být reálná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 4. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2012 Tak ještě jednou!! ta vypadlá mrazovka znamená na 99%,že motor zmrznul a je rozpraskaný blok pod sáním karbesu-což snadno zjistíš po jeho demontáži!! Voda se v motoru v oleji hned po nastartování nemusela objevit protože všechna hned vytékala dírou v bloku po vypadlé mrazovce,která má průměr cca 4 cm!! kdežto praskliny v bloku jsou výše a jsou většinou v rozmezí široké od 0,0 do 1mm.teprve samozřejmně po zacpání díry po mrazovce se blok začel plnit vodou a těmi prasklinami začala téci voda do motoru a protože pod sáním je vlastně olejový prostor,tak samozřejmně i do oleje!!!Bohužel,taková je praxe,když není přes zimu vypuštěná voda!Tudíž výmena minimálně polomotoru bude navyhnutelná!Bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bootcentrum Odesláno 4. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2012 ještě jsem zapomněl: Chtěl jsem ti jen pomoci a vyjít vstříc,když jsi říkal,že peníze na výměnu motoru nemáš,proto jsem ti i nábídl výměnu za jinou lod ve funkčním stavu ,aby jsi mohl hned na vodu a užívat léta! Já nemám určitě žádný zájem o výhodné získání 20 let starého Baylinera,kde se mimo motoru bude muset jistě dělat i celková oprava převodovky,když jem slyšel jak řadí!bootcentrum Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david Odesláno 4. Červenec 2012 Sdílet Odesláno 4. Červenec 2012 (upraveno) pro JANZAV - vypadá to,že mi nevěříš,když jsem ti podával na Slapech,po shlédnutí tvého zašlehačkovaného"motoru,informace o tom,že když ti teče z vnějších stran výfukového potrubí rovněž voda a že když jsou vyražené mrazovky,že motor má i roztrhaný blok od mrazu,protože nebyl zazimován!!! Bootcentrumčistá práce, není co řešit. :lol Upraveno 4. Červenec 2012 uživatelem david Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se