ondrej Zveřejněno 1. května Sdílet Zveřejněno 1. května Ahoj, lidi, mám vyhlédnutou loď v Německu, jsem v kontaktu s majitelem (soukromník), po technické stránce to zatím vypadá, že bez problému. Ale jde mi o papírování.... Majitel psal, že loď je odhlášena a vozejk je na papírech, ale bez technický. Tak bych se rád ujistil, co všechno je potřeba jak k lodi, tak k vozejku(nerad bych přišel o papíry na auto :D). Předpokládám, že od lodi chci v ideálním případě (techničák, kupní smlouvu od lodi i motoru). Ale co vím, tak s vozejkem to bude složitější. Budu rád za jakékoliv rady, typy a triky. Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor Odesláno 2. května Sdílet Odesláno 2. května Co se týče lodě, tak se osvědčilo nechat si od prodávajícího naskenovat a poslat doklady co má vč. výrobního štítku lodě. S tím vším zajít na plavební úřad, kde budeš loď přihlašovat a ověřit, jestli je přihlásitelná. Co se týče přívěsu, tak jet bez technický je hazard, zařídit technickou za majitele v Německu asi neřešitelné, takže podle mne to musí zařídit on, nežli se prodej uskuteční. Nebo to sem přivézt na odtahovce a pak to tady nějak legalizovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 3. května Sdílet Odesláno 3. května Na SPS stačí jen potvrzení z německé WSP nebo ADAC, že u nich byla loď odhlášena z registru a kupní smlouvu. U vozíku bych asi nejdřív tlačil na majitele ať udělá technickou. Jinak odtahovka, nicméně nevim na kterou odtahovku bych nakládal můj skoro 10m dlouhý a 2,55m široký vozejk 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pebu Odesláno 3. května Sdílet Odesláno 3. května řešil jsem loni nákup lodi v Dánsku a bylo potřeba : doklad o odhlášení lodě z registru v Dánsku - to bylo neřešitelné, protože Dáni takový registr nemají, takže sps uznalo, že tento doklad jim nedám. Kupní smlouvu s ověřenými podpisy - sps nakonec po vysvětlení, že jednoho z nejbohatších lidí v Dánsku k notáři asi nedokopu, stačily podpisy bez ověření. A štítek CE (výrobní štítek), že je loď schválena pro provoz v Evropské unii, pokud to má, tak je zapsání po technické stránce brnkačka. Vozík vidím jako větší malér. Bez technické bych s ním nikam nejel a nevím jak u vozíku, ale u nákupu auta v Německu potřebuješ vyřídit převozní značky, což je dost běhání po úřadech. Proto se auta z Německa většinou vozí na traileru... bojím se, že u vozíku to bude totéž. Já jel loni do Dánska s novým vozíkem koupeným a přihlášeným v Česku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kudris Odesláno 5. května Sdílet Odesláno 5. května Kdyby jsi řešil odtah, tak doporučuji https://odtah-bohy.cz/ techniku mají snad nacokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrej Odesláno 21. května Autor Sdílet Odesláno 21. května Díky všem za rady, nakonec, když jsem mu napsal, že bude muset zařídit tu technickou a sehnat ty převozní SPZ, tak přestal odpovídat. Tak nakonec budu kupovat loď tady u nás. Chlapík ji má přihlášenou ve Finsku, takže jí tam jen odhlásí a já jí tady snad už přihlásím, kdyžtak to jistí Polské papíry :D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosak Odesláno 21. května Sdílet Odesláno 21. května před 45 minutami, ondrej napsal: Chlapík ji má přihlášenou ve Finsku, takže jí tam jen odhlásí a já jí tady snad už přihlásím, kdyžtak to jistí Polské papíry :D. to zní taky docela šíleně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.